Hui! Aasialaiset naiset ilman meikkiä
Tsiisus http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1433214475297.html
Rehellisesti voin sanoa, että näytän itse kauniilta ilman meikkiä, vaikkakin siis meikkaankin joka päivä. Mutta tässä videossa paljastuu miltä aasialainen nainen näyttää ilman meikkiä :D
Kommentit (43)
Kyllä. Koska yksi aasialainen nainen näyttää tuolta, on miljardit aasialaiset naiset varmasti täysin saman näköisiä.
Minulla on, vaikka olen länsimaalainen, hyvin samanlaiset silmät kuin tuolla videon naisella. Käytän myös päivittäin samantapaista vahvaa meikkiä, esim. mustaa luomiväriä jolla luon illuusion isommista silmistä ja vähemmän silmän päällä roikkuvista luomista. Toimii! Mutta ruma olen kuin riihipiru ilman meikkiä, kun pienten tihrusilmien lisäksi on couperosa-ihosairaus eli olen punainen kuin keitetty rapu. Meikissä näytän hyvältä ja usein katsotaan perään.
Sehän on HUOMATTAVASTI kauniimpi ilman meikkiä! Ei kai joku kuvitellut, että sen silmät on oikeasti tuollaiset Braz-silmät? Korealaisilla naisilla on paljon kauniita piirteitä. Harmi, että he meikkaavat tai leikkaavat ne piiloon. Jonkun jättileuan tai ei leukaa ollenkaan ymmärrän, mutta miksi leikata pienet mutta kauniit ja persoonalliset silmät?
Miten se kaikki meikki hävisi hetkessä kun vain painoi puhdistusaineella ja vähän pyöritteli vanua lopuksi? Oikeesti mitä happoa siinä pullossa oli ja miksi sitä piti ravistella aluksi niin voimakkaasti? Tuon aineen käytön jäljiltä ihme jos on mummona silmää ollenkaan :0
Paljon kauniimpi ihminen kuin itse olen ja ilman meikkiä kyllä vielä kauniimpi kuin meikillä. Harmittaa kun aasialaiset meikkaavat silmiään länsimaalaisiksi, kun heillä on jo valmiiksi todella kauniit silmät. :(
Kyllä ne vaaleatkin naiset ovat erilaisia.
Naiset voisivat käyttää vähemmän meikkiä.
Ihanaa mammapalstan rasisimia taas kerran. Yksi korealainen nainen = kaikki aasialaiset naiset.
AP voisi laittaa oman naamansa noin aluksi arvosteltavaksi? ;)
kyllä oli tujua meikinpoistoainetta. ei ihme, vaikka silmä olisi muurautunut kiinni.. ei se välttämättä ole noin pieni oikeasti.
ja nättihän tuo nainen on. nätimpi ilman tuota pakkelikerrosta!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:14"]Kyllä ne vaaleatkin naiset ovat erilaisia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013031216773176_vi.shtml
[/quote]
No noi kaikki kyllä näyttää ihan itseltään ilman meikkiäkin. Ei esim. Muutu silmän koko ja muoto kokonaan.
Urpot :D Aasialaisilla naisilla on yleistä että silmäluomet liimataan että silmät näyttää isommilta.
http://2.bp.blogspot.com/-7iLVuEiC3Dk/TZ8EX1iwLkI/AAAAAAAAAcI/qleepDpMzBU/s1600/5.jpg
Näyttää TODELLA epämukavalta :D mutta siis tuo selittää miksi silmät näyttää puolet pienemmältä meikin poiston jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:20"]
Parempi toi mun mielestä oli ilman meikkiä. Se meikkipohja oli hölmön näkönen, kun oli ihan liian vaalea. Jotenkin pelottava jopa. Se nyt vaan on fakta, että aasialaisilla on pienehköt silmät ja muutenkin länsimaalaisiin verrattuna erilaiset piirteet. Mun mielestä on lapsellista haukkua rumaksi, kun kyseessä kuitenkin oli ihan perusnätti, joskin aasialainen, nuori nainen.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä! Alkuperäinen meikki oli todella kuorimainen ja muovimainen. Kasvot ylisuuriksi meikattuine silmineen näyttivät jonkin animaatioelokuvan hahmon kasvoilta, joissa mittasuhteet ja sävyt eivät olleet ollenkaan kohdillaan. Tuossa "karmeassa" paljastuksessa ei ole muuta karmeaa kuin se, että samoihin kasvoihin jäi kaksi ihan erilaista puoliskoa. Jos nainen olisi pyyhkinyt meikit kokonaan, molemmilta puolilta, olisi lopputuloksena ollut ihan tavallisennäköinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:41"]
kyllä oli tujua meikinpoistoainetta. ei ihme, vaikka silmä olisi muurautunut kiinni.. [/quote]
Jos tuo oli vaikka vedenkestämätöntä meikkiä ja meikinpistoaine jotakin öljyistä (koska ravisti) ja piti sitä paikallaan aika kauan (liuotti) niin eihän tuo nyt ole ihmekään jos meikki lähti. Ei tarttee olla mitään myrkkyä. Korealaisilla on paremmat kosmetiikat kuin meillä.
En jaksanut katsoa, kun se heilutteli vain tuota pulloa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:59"]
Urpot :D Aasialaisilla naisilla on yleistä että silmäluomet liimataan että silmät näyttää isommilta.
http://2.bp.blogspot.com/-7iLVuEiC3Dk/TZ8EX1iwLkI/AAAAAAAAAcI/qleepDpMzBU/s1600/5.jpg
Näyttää TODELLA epämukavalta :D mutta siis tuo selittää miksi silmät näyttää puolet pienemmältä meikin poiston jälkeen.
[/quote]
Thaikutkin käyttää tuota silmäluomiliimaa, jotta silmät saa näyttämään isommilta. Ihmettelin thaikku-kaverini meikkaus rutiineja ja sitä miten silmät muuttui hetkessä isommiksi. Monilta thaikuilta, jotka tunnen on silmät ja nenä leikattu länsimaalaisemmiksi, muista aasialaisista en osaa sanoa kun en muita tunne.
Täytyy kyllä myöntää että säikähdin kun näin ensimmäistä kertaa aasialaisen anoppini ilman meikkiä, en ollut tunnistaa. En oikeastaan ollut edes huomannut että hän käyttää päivittäin nudemeikkiä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:19"]
Olen luonnostaan todella vaalea ja isosilmäinen. Olen aina kuvitellut, että tummat ihmiset näyttävät hyvältä ilman meikkiä, mutta taitaakin olla toisin päin :) Minulla meikki vain korostaa silmiä entisestään, mutta tuossa videossa meikillä tehdään kokonaan uudet kasvot :)
[/quote]
Tummat ihmiset = yksi aasialainen? Hohhoijaa. Voiko oikeasti olla noin yksinkertainen?
Jestas sentään, kun mua hirvitti tuo poistamistapa. Mulla, yli 40-vuotiaalla olisi iho rullalla ja vereslihalla tuollaisen hankaamisen jälkeen. Ja samalla lapulla, ensin kääntämättä vielä pyyhkimään muuta ihoa, huh...
Mutta joo, oli kyllä taitava meikkaaja, kuka meikin nyt ikinä on tehnytkään(itse varmaan joo). Toispuoleisesti meikattuna tosiaan näytti siltä, kuin olisi silmä turvoksissa. Mikä nyt tosiaan on mahddollista tuollaisen hinkkaamisen jälkeen.
Aasialaisethan on hyviä tekemään noita hupivideoita. Tulee mieleen se yksi missä mies ostaa hiuspannan lahjaksi söpölle tyttöystävälle. Tyttö vetäisee sen päähän ja samalla otsiksen taakse paljastaen valtavan aasialaisotsan :D Itse isopäisenä ja -otsaisena naurattaa vieläkin. Löytäiskö joku sen videon?
Toi tyttöhän on nätti kuin nukke, meikillä tai ilman.
Harmi, että kauneusihanteet ovat noin kaukana siitä miltä ihmiset luonnostaan näyttävät. Johtaa siihen, että kaikilla on samat keinotekoiset piirteet.
http://en.rocketnews24.com/2015/03/14/spot-the-difference-this-gif-of-miss-korea-candidates-is-pretty-much-what-we-were-expecting/