Hui! Aasialaiset naiset ilman meikkiä
Tsiisus http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1433214475297.html
Rehellisesti voin sanoa, että näytän itse kauniilta ilman meikkiä, vaikkakin siis meikkaankin joka päivä. Mutta tässä videossa paljastuu miltä aasialainen nainen näyttää ilman meikkiä :D
Kommentit (43)
Taitava meikki! Uskomatonta mitä meikillä voi saada aikaan!
Huh kuinka kamala ilman meikkiä :D onneksi on meikit olemassa!
Rajumpia muutoksia näkee kylä ihan täälläkin puolella maailmaa :'D
Ei ihmekään, että tuolla päin maailmaa tytöt ja naiset leikkelevät simiään suuremmiksi ja jäljittelevät länsimaisia piirteitä. Niillä saa paremmin työpaikankin, mutta jälkeläiset sitten ovatkin ihan eri näköisiä.
Olen luonnostaan todella vaalea ja isosilmäinen. Olen aina kuvitellut, että tummat ihmiset näyttävät hyvältä ilman meikkiä, mutta taitaakin olla toisin päin :) Minulla meikki vain korostaa silmiä entisestään, mutta tuossa videossa meikillä tehdään kokonaan uudet kasvot :)
Parempi toi mun mielestä oli ilman meikkiä. Se meikkipohja oli hölmön näkönen, kun oli ihan liian vaalea. Jotenkin pelottava jopa.
Se nyt vaan on fakta, että aasialaisilla on pienehköt silmät ja muutenkin länsimaalaisiin verrattuna erilaiset piirteet. Mun mielestä on lapsellista haukkua rumaksi, kun kyseessä kuitenkin oli ihan perusnätti, joskin aasialainen, nuori nainen.
Eipä tuo nainen silti mitenkään ruma ole (täällä kun aloittaja korostaa sitä omaa luonnonkauneuttaan), ainoastaan erilaisen näköinen ilman meikkiä. Eiköhän jokaisella se ero meikattu vs. ilman meikkiä ole melkoinen jos käyttää noinkin voimakasta silmämeikkiä kuten videolla esiintyvä nainen.
Aika tömäkkää puhdistusainetta! Yllättävän pieni silmä tosiaan hänellä onkaan. Taidan nyt kerrankin olla sitä mieltä että meikin kanssa nätimpi vaikka ei ruma ilman meikkiäkään. Toisaalta harmillista että vain länsimaalaisen näköinen nainen on aasialaisistakin kauniimpi. :/
"Hui! Aasialaiset naiset ilman meikkiä" = videossa yksi ( 1) aasialainen nainen. Ja sen perusteella yleistät kaikki aasialaiset naiset vihjaten, että he eivät näytä kauniilta ilman meikkiä. Hienoa ap.
Aika säälittävää tämä lynkkaus mitä suomalaiset naiset täälläkin harrastaa. Noh jollakin tapaa ilmeisesti pitää omaa egoaan pönkittää, mutta silti.. aikuiset ihmiset.
Minulla on thaimaalainen kaveri, jonka en ole nähnyt ikinä käyttävän meikkiä, ja voin sanoa, että hän on huomattavasti kauniimpi mitä iso osa mun tuntemista suomalaisista kaveteista, vaikka minun mielestä suomalaiset naiset ovat myös kaunista kansaa. En silti tämän yhden kaverin takia väitä, että kaikki aasialaiset naiset ovat kauniita.
Jaahas. Dissataan taas aasialaisia :DD voi vittu teijän kanssa
Minusta parempi ilman meikkiä. Meikin kanssa näytti vähän miehekkäältä jotenkin
Aasian väkiluku on 4 164 252 000, joten eiköhän sinne mahdu myös kauniita naisia sekaan.
Tää on taas varmaan se sama aloittaja, jolla on jotain aasialaisia naisia vastaan. Tekee joka päivä jonkun samanlaisen aloituksen, missä haukutaan aasialaisia. (Oisko menettäny miehensä jollekin idän kaunottarelle.)
Hänellähän on upea iho. Veikkaan, että useilla suomalaisilla oleva punakka iho (kuulun tähän porukkaan) näyttää aika karulta ilman meikkiä.
Suurin ihmetyksen aihe videossa oli tymäkkä meikinpoistoaine :)
No, olihan pieni silmä, mutta ei ruma nainen.
Musta on sääli, että aika moni aasialainen pyrkii näyttämään länsimaalaiselta... videon muijallakin ihan järkyttävät meikit. Jos korostaisi omia kauniita, liojan luomia piirteitään, olisi paljon nätimpi :)
Tää meikkauskulttuuri on menny kyllä ihan liian pitkälle niin aasiassa kuin täällä meidänkin suunnilla. Lähtökohta pitäis olla se, että korostaa niitä omia kauniita piirteitä sen sijaan että halutaan näyttää joltain muulta. Yks hyvä esimerkki on tää saamarin huulitrendi... Ei voi ymmärtää.
En oo itsekään enää näin lähemmäs kolmekymppisenä mikään kedon kaunein kukka, mutta siitä voin olla iloinen, että voin rohkeasti olla myös lähes meikittä, eikä se vaikuta itsetuntooni millään lailla.
Hui! Ei ikinä uskoisi miten pienet silmät oikeasti! Kyllä mäkin olen luonnonkaunis häneen verrattuna.