Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käsilaukkuun mahtuisi A4 kansio?

02.06.2015 |

Olisiko jollain ehdottaa, että millaista käsilaukkua kannattaisi lähteä etsimään, jos pitäisi kuljettaa ajoittain A4 koon papereita kansiossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:40"]Le pliageen, Longchamp siis merkiltään. Saa herkullisissa väreissä eri kokoisina sekä myös nahkaisena. Olkahihnan kanssa sekä ilman.
[/quote]

Mulla on Longvhamp isä olkalaukku ruskeana ja oranssina. Siellä on usein A4 papereita pikkumapissa. Hinta n 170. Ihan ok

Vierailija
2/14 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkukauppaan kansio kädessä ja sovittamaan. Niin minä teen. Joissain virkanaisten suosimissa kaupoissa on jopa kansio sitä varten olemassa, että saa kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin isoon. 

Vierailija
4/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys Ap! Samaa mäkin oon miettinyt. Entinen laukku on risa, tarttisin uuden, johon mahtuisi A4-kokoinen kulmalukkokansio. Kokemuksia kenelläkään? Ihmeen pieniä veskoja oon nähnyt kaupoissa paljon.

Vierailija
5/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseeseen tulee joku läppärilaukku, kauppakassi tai salkku, pikemminkin kuin pieni käsilaukku.

Vierailija
6/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Melkein kaikilla tytöillä meidän koulussa on sellainen. 

Vierailija
7/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö Furlat oo tohon tarkoitukseen sopivia?

Vierailija
8/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "tote bag", niihin saa mahtumaan kaikenlaista. Nimellä löytää aika erilaisia laukkuja, osa lähinnä kangaskasseja mutta sitten on ihan sivistyneen näköisiäkin laukkuja.

Vierailija
9/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, ettei naisilla olekaan muita kuin niinkin isoja käsilaukkuja mukanaan. Hirveen jättimäisiä laukkuja, joihin mahtuu parikolmekin a4 kansiota.

Itse kun en käsilaukkua käytä, niin pistää silmään ne omaisuuden sisäännielevät laukut. :)

Vierailija
10/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä käsilaukku on vähän liian siro nimitys tuollaisesta, mut joku olkalaukku, joka nyt etäisesti muistuttaisi käsilaukkua. Mahtuuko tähän esimerkiksi?

https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/mini-weekender-037630-001

Vierailija
11/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi: sillä mä täältä kyselenkin, kun ei muakaan noi käsilaukut yleensä nappaa, mutta ihan kaikkiin tilaisuuksiin ei se reppukaan sovi.

Vierailija
12/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shopper-nimellä kannattaa googlailla. 

Toteissa on useammin käsivarrella/kädessä kannettava lyhyempi kahva, Shopperit on vielä isompia ja useimmat tarkoitettu juuri olalla kannettaviksi.

Vierailija
13/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverfull

Vierailija
14/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le pliageen, Longchamp siis merkiltään. Saa herkullisissa väreissä eri kokoisina sekä myös nahkaisena. Olkahihnan kanssa sekä ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi