Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Yhtäkkinen pahoinvointi - mitä tämä on??

Vierailija
02.06.2015 |

Vietin tänään iltapäivää kotona. Olin syönyt aamulla vain smoothien ja alkoi olla nälkä. Ajattelin, että tyhjennän vielä astianpesukoneen, ennen kuin alan tekemään ruokaa, kun yhtäkkiä tuli todella huono olo. Ehdin juuri kylpyhuoneeseen, ennen kuin oksensin.  

Olo oli niin huono, että menin saman tien sänkyyn ja nukahdin muutamaksi tunniksi. Sen jälkeenkin vielä väsytti, mutta muuten tuntui ihan tavalliselta. Nyt olen jo vähän syönytkin.

Mistä ihmeestä tällainen voi johtua? Migreenikohtaus on joskus alkanut samalla tavalla, mutta nyt ei tullut mitään päänsärkyä. Ehkä menin tarpeeksi nopeasti pimeään nukkumaan? (Niin ja en ole raskaana, tiedän.)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verensokeri? Närästys? Itselle tulee refluksioireita jos olen liian kauan syömättä. En tiedä miksi.

Vierailija
2/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut samanlainen juttu, että liian nälkäisenä oksentaa. Voi kyllä olla jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen aivokasvainta, omalla isällä oli samanlaisia oireita ennen kuin kasvain todettiin... siitä lähtien olikin enää 2 vuotta elinaikaa, mutta toivotaan parasta!

Vierailija
4/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvain oireilee aamuyön pahoinvointina

Vierailija
5/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa viikko oli ihan samat fiilikset kuin ap. Nälkäinen, yhtäkkiä alkoi erilaiset hajut kuvottaa ja siitä se lähti. Muutaman kerran oksensin, lepäsin ja pikkuhiljaa tuli takas normifiilarit. Seuraavana päivänä vaan aamusta töihin.

Vierailija
6/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt heti tarvitse kasvainta epäillä. Chillatkaa.

Vierailija
7/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan lääketieessä akuutiksi gastroenteriitiksi. 

Vierailija
8/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:41"]

Alhainen verensokeri? Närästys? Itselle tulee refluksioireita jos olen liian kauan syömättä. En tiedä miksi.

[/quote]

Refluksitaudissa on tyypillistä, että oireet pahenee tai alkaa tyhjällä vatsalla. Siksi usein aamuisin voi refluksikoilla olla kuvotusta ja närästystä. Lääkäri kerran selitti tähän syynkin, mutta en enää muista miten se meni.

Vierailija
9/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatauti..?

Vierailija
10/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pilaantunutta siinä smoothiessa?

Vierailija
11/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:13"]

Jotain pilaantunutta siinä smoothiessa?

[/quote]

Laitoin smoothieen pitkästä aikaa spirulinaa, jonka ikävästi muistin/näin, siinä pönttöä halaillessa. Eipä tarvitse syödä sitä enää ikinä. :-P Aineet olivat ihan tuoreita, mutta eihän sitä ikinä tiedä.

Uskoisin kuitenkin, että nälkä ja stressi (tänään alkoi siis loma, takana todella kiireinen työrupeama) tämän jollain tapaa aiheuttivat. 

Ap

Vierailija
12/12 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se smoothie!

Minä en ehtinyt juomaan kahvilasta ostamaani smoothieta ihan loppuun asti, kun iski tosi karmea heikottava ja yököttävä olo. Sitten oksensin matkalla autolle, monta kertaa matkalla kotiin ja vielä monen tunnin ajan maaten ensin kylpyhuoneen lattialla ja sen jälkeen pökerryin makuuhuoneeseen. Tehokkaasti päivä pilalla iltamyöhään asti. Ei ole koskaan ollut niin hirveä olo, vaikka kärsin pahoista kuukautiskivuista ja matkapahoinvoinnista. En keksi muuta syyllistä kuin tuon vitamiinipommin, joka ei kaiketi sopinut mulle tai sitten siinä oli jotain huonoa mukana.