Paljonko käytätte vuodessa vahaukseen rahaa?
Paljonko teillä menee brassivahauksiin vuodessa/kuukaudessa rahaa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Brassivahaus maksaa 48 eur ja kun käyn kerran kuussa niin vuodessa menee 576 eur.
Minä teen sen itse 😊. En oo tajunnut kuinka paljon siinä säästän 👍. Minä olen taitava 😍.
Mukahauskoja ja omaperäisiä autonvahaus kommentteja ketju pullollaan, vaikka brassivahauksesta kyse.
Jos nainen haluaa pitää itsensä edes minimikuosissa (kampaaja, karvanpoistot, jalka&kasvohoidot, ihonhoito, meikit), niin rahaa palaa reippaasti yli tonni vuodessa. Ja kun ajatellaan, että naiset keskimääräisesti tienaavat vähemmän eikä noita kuluja voi vähentää verotuksessa, niin ei ihme, että moni on konkurssissa. Toki moni käy korkeintaan kampaajalla joskus, jos sitäkään, nämä ovat tietysti valintakysymyksiä, mihin sitä rahaa haluaa kuluttaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa pitää itsensä edes minimikuosissa (kampaaja, karvanpoistot, jalka&kasvohoidot, ihonhoito, meikit), niin rahaa palaa reippaasti yli tonni vuodessa. Ja kun ajatellaan, että naiset keskimääräisesti tienaavat vähemmän eikä noita kuluja voi vähentää verotuksessa, niin ei ihme, että moni on konkurssissa. Toki moni käy korkeintaan kampaajalla joskus, jos sitäkään, nämä ovat tietysti valintakysymyksiä, mihin sitä rahaa haluaa kuluttaa...
Minä syön terveellisesti, joten ihoni sen verran hyvässä kunnossa ettei tarvitse laittaa meikkiä ihoon tai läträtä ihonhoitotuotteilla. Näin talvisin käytän joitain öljyjä kosteuttamaan. Meikkini (rajauskynän ja ripsarin) ostan tokmannista ja hiukset leikkaan itse. Vuodessa menee alle 100 e ulkonäköön ja miesten päät kyllä kääntyy usein, muutenkin usein kehutaan kauniiksi. Minun prioritteettini on kyllä aivan muualla.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinotekoinen kauneus maksaa.
Ehe ehe nuo auton ja lattian vahausjutut.
Opettelin sokeroimaan itse YouTuben avulla. Sokereita en osaa tehdä, joten ne ostan valmiina, löytyy useita nettikauppoja ja kivijalasta saa esim Lifesta. Hintaa yhdelle kerralla tulee noin 3-4e ja teen tämän toimituksen noin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käynyt todella paska tuuri geenilotossa, jos kaikki tuo vaaditaan minimikuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kerran kuukaudessa sokeroinnissa ja se on 150€ Kerta. Toivon, että kesään mennessä karva on jo niin ohutta luirua, että pystyy olemaan pidemmällä välillä. Viime vuonna meni 1800€. Vahautan kaiken pois kaulasta alaspäin.
Kannattaa varautua siihen että se karvan kasvu ei välttämättä heikkene. Olen sokeroinut vuosia ja ei mitään vaikutusta. 3 viikon välein pitää puska poistaa. Tästä syystä opettelin tämän itse ja ostan vain sokerit. Olisin muuten konkurssissa. Inhoan karvoja, ja minua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat sokerointini motivaatioksi.
Vierailija kirjoitti:
Mukahauskoja ja omaperäisiä autonvahaus kommentteja ketju pullollaan, vaikka brassivahauksesta kyse.
Kiinnostavampia nuo autovahajutut ovat kuin persevahaukset.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen on aivan erinomaisessa kuosissa sillä yhdellä kampaajakäynnillä. Eräät meistä vaan ovat luonnostaan sen verran kelvollisen näköisiä, että ei tarvitse tärvätä rahaa ulkonäköön niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ole ainoa, jota ällöttää ajatuskin alapäävahauksesta.
Ja ne samat mammat kyselevät sitten tällä palstalla, pitääkö synnytyksessä olla ilman housuja. Auttaisiko asiaa, jos synnytyksessä olisi auttamassa kosmetologi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ole ainoa, jota ällöttää ajatuskin alapäävahauksesta.
Ja ne samat mammat kyselevät sitten tällä palstalla, pitääkö synnytyksessä olla ilman housuja. Auttaisiko asiaa, jos synnytyksessä olisi auttamassa kosmetologi?
Kiva kuulla että oikein ällöttää. Oletko koskaan ajatellut että joillain saattaa olla sellainen majavatilanne, että yksinkertaisesti pääsee helpommalla kun huolehtii säännöllisesti ne karvat pois? Estetiikka ja bikinin lahkeesta pitkälle reisille tursuavat karvat ovat yksi seikka, mutta käytännössä minulla olisi kuukautisten aikaan tosi hankala sotku, jos annan karvojen kasvaa. Ovat pitkiä ja kiharoita ja kaikki klimppi tarttuu niihin ja puhdistaminen on oikeasti työlästä. Pääsen näin vähemmällä ja omaa esteettistä silmää reisillä oleva pusikko ei hivele, muiden mielipiteistä en välitä.
Käyn kerran kuukaudessa sokeroinnissa ja se on 150€ Kerta. Toivon, että kesään mennessä karva on jo niin ohutta luirua, että pystyy olemaan pidemmällä välillä. Viime vuonna meni 1800€. Vahautan kaiken pois kaulasta alaspäin.