Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapureiden epäilyttävät-toimet??

Vierailija
02.06.2015 |

Asumme lapsiemme ja mieheni kanssa omakotitalossa. Naapurissani asuu pariskunta, noin 40v vähän normaalia pyöreämpiä ihmisiä. Meillä on 3kk ikäinen vauva, jota nukutamme takapihallamme vaunuissa. Minua ärsyttää kun naapurit tupakoivat omalla pihallaan eivätkä yhtään välitä nukkuvasta pienokaisesta. Olen muutaman kerran jo laittanut nimettömän lapun heidän postilaatikkoonsa joka ei ole kumma kyllä auttanut!! Lisäksi välillä iltaisin olen huomannut ikkunasta, että heidän luonaan vierailee n. 21-00 tummiin pukeutuneita miehiä (yhdellä ainakinnahkatakki) Kuulin kerran ikkunasta, kun he puhuivat jostain ja lopuksi sanoivat "tästä ei sitten puhuta kellekkään, muuten voi tulla ongelmia" ja naurua päälle?

Mietin että voisikohan olla kyse jostain samanlaisesta tapauksesta kuin sen huumepoliisi Aarnion tapauksesta? Näin myös kerran, kun naapurin MIES puuhaili kompostinsa ympärillä epäilyttävästi?

.
Voiko poliisille tehdä nimettömän vihjeen ja kuinka asiaan voitaisi puuttua? Pelottaa että ympärillämme on jonkinsortin huume rinki..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se, että yhdellä niistä miehistä on nahkatakki tarkoittaa, että miehen täytyy olla rikollinen?

Vierailija
2/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muuten mitään epäilyttävää, mutta nahkatakki... kuulostaa pelottavalta. Oletko muuten varma, että he eivät ole reptiliaaneja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos vain keksisit itsellesi jotain mielekästä tekemistä? Eli hanki elämä, niin ei tarvi muiden elämää niin tarkkaan vahdata.

Vierailija
4/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ootko mun naapuri!

Vierailija
5/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on tekemistä vaikea vaan olla huomioimatta esimerkiksi noita yö vieraita. Kenellä edes käy illalla yhdeksän jälkeen vieraita.?

Ap

Vierailija
6/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mielenterveyspäivystyksen puhelimeen

Vierailija
7/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:59"]Kyllä mulla on tekemistä vaikea vaan olla huomioimatta esimerkiksi noita yö vieraita. Kenellä edes käy illalla yhdeksän jälkeen vieraita.?

Ap

Ööh, ihmiset joilla ei ole lapsia :) Ja meillä on käynyt vieraita yhdeksän jälkeen, vaikka onkin lapsia :D Jos sinua epäilyttää jokin asia naapurista niin soita hyvä ihminen poliisille..

Vierailija
8/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:59"]Kyllä mulla on tekemistä vaikea vaan olla huomioimatta esimerkiksi noita yö vieraita. Kenellä edes käy illalla yhdeksän jälkeen vieraita.?

Ap

Ööh, ihmiset joilla ei ole lapsia :) Ja meillä on käynyt vieraita yhdeksän jälkeen, vaikka onkin lapsia :D Jos sinua epäilyttää jokin asia naapurista niin soita hyvä ihminen poliisille..
[/quote]

Osaatko lainata? Sitäpaitsi tollanen ei ole normaalia lapsi perhekäytöstä!

Vierailija
9/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT
Omakotitalo, jossa tupakansavut häiritsee ja kuulet toisten juttujakin?

Oikeestiko, joku maksaakin tuommoisesta omakotiasumisesta?

Vierailija
10/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Hanki oma elämä.

Vierailija
11/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi saa tupakoida omalla pihallaan,vaikka koko sukusi olisi nukkumassa pihallasi.Mitä tarkoitat,että naapurisi ovat norm.pyöreämpiä?Ja kyllä ihan vain tiedoksesi ,että naapurisi saavat kutsua vieraita myös tummiin pukeutuvia!Sinulle suosittelisin mielenterveystoimistoon hakeutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän