Minkä ikäisellä olet nähnyt kasvoissa juonteita
Kommentit (9)
Liian laihoilla juonteet ja rypyt tulevat näkyviin aikaisemmin kuin heille, joilla on enemmän rasvaa.
Itselläni on ollut otsassa yksi ala-asteelta saakka.
Tutulla, 30v. laiha, on järkyttävät juonteet naamassa. Kun taas ystäväni äiti, joka on 55v. ja hieman pyöreähkö, ei ole juonteita ollenkaan.
Mikä lasketaan juonteeksi? Onhan joillain jo lapsena bulldog-viivat tai muuten vain alas päin kääntyneet suupielet.
Mulla ja oon 22 :( silmien ympärillä ei yhtään, mut otsassa on ilmejuonteita jo. Oon periny isäni valuneet kulmat ja niiden nostelu tehny varmaan nuo....:(
itsellä on reilu parikymppisenä melko selkeät juonteet kulmien välissä ja suupielissä.
Olen 17-v ja huomasin, että minulla on ryppyjä ja juonteita jo vuosi sitten. En polta, en juo, en ota aurinkoa ja painokin on normaalin rajoissa (bmi 18). Geenit.
Itse olen 32v. eikä vielä mitään (tai ainakaan merkittäviä) ikääntymisen merkkejä kasvoissa. Eikä kyllä kellään muullakaan saman ikäisellä ystävälläni.
Kyllä monilla jo 2-kymppisilläkin tuntuu olevan juonteita esim. suun ympärillä, mallia Blake Lively.