Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä olet nähnyt kasvoissa juonteita

Vierailija
02.06.2015 |

muualla kuin silmien ympärillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monilla jo 2-kymppisilläkin tuntuu olevan juonteita esim. suun ympärillä, mallia Blake Lively.

Vierailija
2/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihoilla juonteet ja rypyt tulevat näkyviin aikaisemmin kuin heille, joilla on enemmän rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut otsassa yksi ala-asteelta saakka.

Vierailija
4/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla, 30v. laiha, on järkyttävät juonteet naamassa. Kun taas ystäväni äiti, joka on 55v. ja hieman pyöreähkö, ei ole juonteita ollenkaan.

Vierailija
5/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan juonteeksi? Onhan joillain jo lapsena bulldog-viivat tai muuten vain alas päin kääntyneet suupielet.

Vierailija
6/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja oon 22 :( silmien ympärillä ei yhtään, mut otsassa on ilmejuonteita jo. Oon periny isäni valuneet kulmat ja niiden nostelu tehny varmaan nuo....:(

Vierailija
7/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on reilu parikymppisenä melko selkeät juonteet kulmien välissä ja suupielissä.

Vierailija
8/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17-v ja huomasin, että minulla on ryppyjä ja juonteita jo vuosi sitten. En polta, en juo, en ota aurinkoa ja painokin on normaalin rajoissa (bmi 18). Geenit.

Vierailija
9/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32v. eikä vielä mitään (tai ainakaan merkittäviä) ikääntymisen merkkejä kasvoissa. Eikä kyllä kellään muullakaan saman ikäisellä ystävälläni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän