Koskas sen lumimyrskyn piti iskeä? Ei näy mitään?
Kommentit (39)
Nyt alkoi Helsingissä. Se on menoo nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vasen kives on turvonnut sen verran että kyllä se varmaan on sieltä tulossa ihan näillä näppäimillä. Mun kivekset ei ole koskaan väärässä mutta Pekka Pouta on
Pitäisikös sun näyttää ne kiveksesi Pekka Poudalle niin hän voisi oppia jotain?
Vierailija kirjoitti:
Uutisointia kun itse seurasin niin taas kävi se sama että etelä suomea kun tarkoitettiin puhuttiin koko suomesta. Media kun on täysin keskittynyt Helsinkiin niin siellä ei osata ajatella muuten kuin Helsinki keskeisesti
Etelä-Suomi on muutakin kuin Helsingin seutu. Minä ainakin käsitän esim. Tampereen vielä reilusti Etelä-Suomeen kuuluvaksi.
Ens yönähän se pahin myräkkä on. Sano Mette eilen.
Monta tuntia jo tullut lunta taivaan täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Turussa satelee hissukseen vettä/ räntää. Kevättä pukkaa.loputkin lumet häipyy. Ja maanantaina heloittaa taas aurinko.
Accuweatherin mukaan runsas lumisade alkaa Turussa klo 16.14 eli reilun parin tunnin päästä. Saas nähdä miten käy.
Plussakelissä harvemmin sataa lunta, korkeintaan jotain helvetin märkää räntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisointia kun itse seurasin niin taas kävi se sama että etelä suomea kun tarkoitettiin puhuttiin koko suomesta. Media kun on täysin keskittynyt Helsinkiin niin siellä ei osata ajatella muuten kuin Helsinki keskeisesti
Etelä-Suomi on muutakin kuin Helsingin seutu. Minä ainakin käsitän esim. Tampereen vielä reilusti Etelä-Suomeen kuuluvaksi.
Niin normaali ihminen käsittääkin asian, mutta televisiossa ainakin pitävät pelkästään helsinki nimistä peräluukkua etelä-suomena.
Vierailija kirjoitti:
Miks tarvitsis uutisoida muusta kuin PK-seudusta? 💪
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi Helsingissä. Se on menoo nyt..
Mihin nyt mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Turussa satelee hissukseen vettä/ räntää. Kevättä pukkaa.loputkin lumet häipyy. Ja maanantaina heloittaa taas aurinko.
Accuweatherin mukaan runsas lumisade alkaa Turussa klo 16.14 eli reilun parin tunnin päästä. Saas nähdä miten käy.
Hyvin pyryttää lunta Turussa nyt mutta märkäähän toi on eikä jää maahan kun lämpötila on +0.2'C. Odottelen dramaattista keliä jos vaikka lähtisi kuvaamaan meanwhile in Finland -maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pyryttää lunta Turussa nyt mutta märkäähän toi on eikä jää maahan kun lämpötila on +0.2'C. Odottelen dramaattista keliä jos vaikka lähtisi kuvaamaan meanwhile in Finland -maisemaa.
Ainakin nyt tulee ihan lunta. Meidän olohuoneen ikkunan edessä olevan vaahteran oksat ovat jo saaneet paksun lumipeitteen.
Vierailija kirjoitti:
No katso vaikka ilmatieteenlaitoksen sadekartta, siitä näet kuinka kaukana saderintama on paikkakunnastasi.
Nimenomaan kaukana on, tai laantunut!!!
Noo nyt. Nyt on kunnon lumituisku Helsingissä. Suojalunta eli märkää. Mutta painavaa kyllä.
Ainakin HSL:n mukaan Topeliuksenkadun sporaraiteilla on ”laaja vastustus” :D
Kirjoittelin tavallisen jutun Itä-Helsingin myrskytilanteesta ja "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Hitto tätä palstaa. :D
Tässäkö tää oli (by Arttu Viskari). Tuuli alkaa jo laantua täällä pääkaupunkiseudulla, lunta tai räntää toki saattaa vielä tulla.
Aika pannukakuksi jäi PK-seudulla, ois ny myrskynny kunnolla.
Meillä Jyväskylässä on satanut lunta reilun tunnin.Välillä tulee puuskia, mutta muuten maltillista. Mutta ei tänne oltu mitään pahinta keliä ennustettukaan.