Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneton liitto

Vierailija
29.01.2022 |

Kun keskusteluyhteys katoaa, kumpikin touhua omiaan. Mies ei halua enää seksiä, keksii vaikka mitä syitä ja jos haluaa ni omiin tarpeisiin. Ennen ei oo ollu niin. Läheisyys aina ollu hänelle vaikeaa ja nyt sekin tipotiesään. Ei oo hauskaa yhdessä. Mä en tajua miten elämä tämmöseksi meni. Hänellä paljon stressiä jota purkaa minuun. Alkoholisoitunut on myös. Mitä jos tässä iässä kummempaa ei ookkaan? Onko tilanne edes niin paha miltä se nyt musta tuntuu? Jos kadun eroa? Miten ihmeessä mä tiedän mitä tehdä? Se olen aina minä, kun otan puheeksi ongelmista keskustelun, joka johtaa riitaan tai tyssää muuten. Hän ei nosta ns. Kissaa pöydälle. Hän vetäytyy heti kuoreensa ja enhän mä tiedä miten loppu hän on. Jos ei vaan oo voimia,tai ei kiinnosta,on laiska. Mutta hauskuus on totisesti tästä mennyt. En tiedä miksi tän kirjoitin. Jos joku ymmärtäisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän.

Vierailija
2/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvää, että elämä ei voi jatkua tällaisena vuosikymmeniä. Jotain muutosta pitää tulla. Mitä mies sanoo, kun nostat eromahdollisuuden pöydälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat katua eroa, saatat katua myös jäämistä. Mieti millaista elämää haluat itse elää ja tee valintasi sen mukaan.

Vierailija
4/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on selvää, että elämä ei voi jatkua tällaisena vuosikymmeniä. Jotain muutosta pitää tulla. Mitä mies sanoo, kun nostat eromahdollisuuden pöydälle?

Hän ei halua erota. (Ei hän tietenkään sitä estää voi jos siihen päädyn). Hän jäisi aika tyhjänpälle jos lähtisin, elämänhallinnan ym takia mutta en tiedä onko vaan siitä kii. Sanoo kovasti rakastavansa vaikka ei siltä näytä eikä tunnu.

Vierailija
5/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin hankkia keskusteluseuraa netistä. Saan tuntea haluttavuutta sitä kautta ja koota itseäni reaalielämän torjunnoista. Mietin samalla, mitä tehdä jatkon suhteen.

Vierailija
6/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin hankkia keskusteluseuraa netistä. Saan tuntea haluttavuutta sitä kautta ja koota itseäni reaalielämän torjunnoista. Mietin samalla, mitä tehdä jatkon suhteen.

Oletko vielä tehnyt päätöstä?

Vierailija
7/7 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vielä tehnyt päätöstä?

En. Tämä ei ole helppo vyyhti. Yritän kehittää tilannetta eteenpäin samalla. Itselläni on vähän parempi olo, kun tiedän etten ole yksin maailmassa huonossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi