Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salarakkaat! Kyyläättekö miehen vaimoa sosiaalisessa mediassa???

Vierailija
02.06.2015 |

Tulipa vaan mieleen. Kiinnostaako salarakkaita saada tietää miehen elämänkumppanista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Se mieshän mua kiinnostaa eikä vaimo. Miksi mä vaimoa kyyläisin?

Vierailija
2/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Nainen on 10v nuorempi,sellainen tusinatavara ja lihonut sos.median mukaan vuoden sisällä varmaan 10 kiloa. Ei vaikuta myöskään kovin fiksulta kommenteista päätellen.  Nauran, ei ihme että mies haluaa kyytiä muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:12"]

Välillä. Nainen on 10v nuorempi,sellainen tusinatavara ja lihonut sos.median mukaan vuoden sisällä varmaan 10 kiloa. Ei vaikuta myöskään kovin fiksulta kommenteista päätellen.  Nauran, ei ihme että mies haluaa kyytiä muualta.

[/quote]

Mutta silti, jostain syystä sä olet vain se sivuhoito, miksihän?

Vierailija
4/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kävin katsomassa. Tosiaan en ollut salarakas tietoisesti vaan se selvisi minulle kuukauden tapailun jälkeen. Onneksi laitoin pelin poikki lähes heti kun sain vaimosta tietää. Vinkki miehille, että jos on vaimo niin siitä kannattaa toiselle kertoa ennen treffianeluja.

Vierailija
5/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyylää, enemmänkin se vaimo stalkkaa mua kun taitaa aavistaa mistä meidän ystävyydessä on kyse. Vaimo siis on myös minun FB-ystävä ja hyvänpäiväntuttu.

Vierailija
6/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehen oikeaa nimeä eikä hän minun..joten eipä päästä kyyläämään.

Vierailija
7/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:13"]

[/quote]

[/quote]

No olenhan itsekkin suhteessa. Tai siis nyt kahdessa..heh heh.

Vierailija
8/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:13"]Kyllä mä kävin katsomassa. Tosiaan en ollut salarakas tietoisesti vaan se selvisi minulle kuukauden tapailun jälkeen. Onneksi laitoin pelin poikki lähes heti kun sain vaimosta tietää. Vinkki miehille, että jos on vaimo niin siitä kannattaa toiselle kertoa ennen treffianeluja.
[/quote]

Ja myös tämän naisen konkretisoituminen auttoi minua lopettamaan homman. Vaimo oli kaunis ja mukavanoloinen mitä somesta voi saada kuvan. Ihmettelinkin miksi mies käy vieraissa. Teki mieli pistää viestiä hänelle, mutta en halunnut olla avioliiton rikkoja.

Vierailija
9/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:13"]

[/quote]

[/quote]

No olenhan itsekkin suhteessa. Tai siis nyt kahdessa..heh heh.

[/quote]

No sepäs on saavutus. :D Mikseihän sun salarakas jättäisi puolisoaan jos hänestä ei pitäisi. Helppoja on helppo saada. Dippadai. 

Vierailija
10/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu joka oli salarakas, kyyläsi. FB:ssä kävi harva se päivä katsomassa (vaimolla oli julkiset jutut), ajeli salarakkaan ja vaimon talon ohi muuten vaan (oikeasti ohi ajaminen vaati mutkan hänen normaaleihin reitteihinsä).

En tiedä onko sekoamassa kun mies ei jätä vaimoaan. Salasuhdetta takana useampi vuosi.

Vierailija
11/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:13"]Kyllä mä kävin katsomassa. Tosiaan en ollut salarakas tietoisesti vaan se selvisi minulle kuukauden tapailun jälkeen. Onneksi laitoin pelin poikki lähes heti kun sain vaimosta tietää. Vinkki miehille, että jos on vaimo niin siitä kannattaa toiselle kertoa ennen treffianeluja. [/quote] Ja myös tämän naisen konkretisoituminen auttoi minua lopettamaan homman. Vaimo oli kaunis ja mukavanoloinen mitä somesta voi saada kuvan. Ihmettelinkin miksi mies käy vieraissa. Teki mieli pistää viestiä hänelle, mutta en halunnut olla avioliiton rikkoja.

[/quote]

Et sä sitä rikkoisi vaan mies teoillaan. Jos ilmoittaisit niin pääsisi vaimo irti tuolliaisesta paskasta.

Vierailija
12/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käyn. Mies tosin on jo pitkään (ennen meidän suhdettakaan, oltiin aiemmin samaa kaveriporukkaa) harkinnut eroa ja nyt ainakin väittää olevansa jo valintansa tehnyt ja eroavansa, joten käyn naisen instagramia seurailemassa sillä silmällä... D: Somesta aistii kyllä viilentyneet välit, mutta ääh, sääliksi käy nainen kun ei tiedä mitä selkänsä takana tapahtuu.

Vierailija
13/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn. Nainen hehkuttaa parisuhdeonneaan (kotipäivityksiä ja kuvia miehestä yms). Miehen profiilista ei saa selville edes että seurustelee. Sen verran sinkkutyylisiä päivityksiä on :)

Vierailija
14/14 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä joskus käynyt kuvan vilkaisemassa, ihan nähdäkseni minkälaisista naisista mies pitää. Siinä se kyttääminen, muuten ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän