Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykäs, korkeatasoinen mutta mauton mies

Vierailija
29.01.2022 |

Olen seurustellut erään miehen kanssa, joka on teoreettisesti älykäs, sivistynyt, menestynyt ja ylipäätään hyvä ihminen, joka pitää "objektiivisesti" hyvistä asioista. mutta ongelmana on se että hän ei ole kiinnostava ja liian kilpailuhenkinen. Hänellä on iso musta auto, avara ja hienovarainen asunto mutta mahtipontisuutta puuttuu. Pelkkää monokromiväristä sisustusta. Hän myös pitää mustasta huumorista, josta minä, luova, persoonallinen ja kehittynyt ihminen ei pidä. Hän myös pitää kamalasta musiikista, ei ole mitenkään sydämellinen ja on aika apaattinen ja niukka. Lisäksi hän tykkää matkustella geneerisissä paikoissa kuten Saksassa, Espanjassa, Kanadassa ym. Itse haluaisin kovasti käydä Koreassa tai Singaporessa (Ei tosiaan nyt kannata), mutta hän ei halua koska vaikuttavat liian muovisilta ja steriileiltä. Hän pitää raaoista ja mitäänsanomattomista videopeleistä, kun taas itse pidän miljöömäisestä kauhusta. Hän pitää dokumentaario- ja rikos sarjoista mitä itse inhoan.

Seurustelisitko itse tämän miehen kanssa? Toivottavasti joku hänestä pitää..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varakas niin mitä väliä. Menette lomalle johonkin ihanaan paikkaan. Pimppi ruskeena sitten valimistat miehelle lapset :)

Vierailija
2/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla vaikkapa Pohjois-Espanja (Asturias, Galicia ja koko Atlantin rannikko) tai Kanadan arktiset alueet ovat geneerisiä? Singapore pelkkää pilvenpiirtäjää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap:n sisustus on ah-niin-persoonallista bohopampaheinää

Vierailija
4/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah sä oot niiiiiiin persoonallinen

Ei sun kaltasii oo ku kolmetoista tusinassa

Vierailija
5/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
7/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys.

0/5

Vierailija
8/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jännä pitää olla...

Vierailija
9/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih tänne tuollainen mies!

Vierailija
10/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta, paitsi että olen nk. rotta. Jotenkin luonnehäiriöisenä pidän itseäni.

Vierailija
11/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kielenkäyttö, kielioppi ja sanavalinnat kaipaavat hiomista, jotta tällainen aloitus menisi läpi. Jos aikoo esiintyä sivistyneenä, pitää kiinnittää huomiota pikkuasioihin.

Vierailija
12/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kielenkäyttö, kielioppi ja sanavalinnat kaipaavat hiomista, jotta tällainen aloitus menisi läpi. Jos aikoo esiintyä sivistyneenä, pitää kiinnittää huomiota pikkuasioihin.

Sori. Kirjoittelen alapääjuttuja 18 tuntia päivässä, niin hieman hankala yhtäkkiä heittäytyä sivistyneen rooliin.

AP

Vierailija
13/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka kutsuu itseään luovaksi ja persoonalliseksi, on harvemmin kumpaakaan. 

Vierailija
14/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ap olisi poiminut adjektiivit summanmutikassa jostakin, mitä nyt mieleen juolahtaa.

Vierailija
15/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä outo avaus... Onko suomi ollenkaan äidinkielesi?

Vierailija
16/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ovat erilaisia ja haluavat eriasioita elämältä mutta ainoastaan naiset saavat syyttää miestä kun mies ei halua samoja asioita kuin nainen

Vierailija
17/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäydy itsesi kaltaisten joukossa.