Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laittaa työnsä parisuhteemme edelle

Vierailija
29.01.2022 |

Olen todella tympääntynyt miehen vuorotyöhön. Vapaamme ovat usein eri aikaan ja tämä on alkanut ahdistaa minua todella paljon ja koen sen taakaksi parisuhteellemme.
Mies ei kuitenkaan halua vaihtaa työtään, koska sanoo tykkäävänsä vuorotyöstä ja häntä kuulemma ärsyttäisi jos työ olisi sellaista, että joka aamu pitäisi herätä aikaisin, koska ei ole ikinä ollut mikään aamuvirkku luonteeltaan. Lisäksi hän sanoo työkavereiden olevan aivan mahtavia, parhaita mitä hänellä on koskaan ollut.
Kysyn silti, että millainen ihminen laittaa työn tärkeän ihmissuhteen edelle? Tunnen itseni toissijaiseksi tässä yhtälössä. Olenko kohtuuton vai enkö ole? Kumman pitäisi joustaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä äijä vaihtoon ja etsi joku päivätyötä tekevä.

Vierailija
22/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset laittavat ihan kaiken miehen edelle niin miksi miehen pitäisi laittaa nainen kaiken edelle?

Kaiken, niin kuin lapset?

Kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinullakin sitten vuorotyö ja työvuorot aina eri aikaan miehen kanssa, vai kuinka ne teidän vapaat aina niin eri aikaan osuu? Minun mieheni teki kolmivuorotyötä monta vuotta, ja kyllä meillä ainakin oli yhteistä vapaa-aikaakin. 

Vierailija
24/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinullakin sitten vuorotyö ja työvuorot aina eri aikaan miehen kanssa, vai kuinka ne teidän vapaat aina niin eri aikaan osuu? Minun mieheni teki kolmivuorotyötä monta vuotta, ja kyllä meillä ainakin oli yhteistä vapaa-aikaakin. 

Tekee viisivuorotyötä, jossa vapaapäivät voivat sattua mille tahansa viikonpäiville.

Ap

Vierailija
25/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun tietenkin. Odotin otsikon perusteella vähän toisenlaista tarinaa, että mies tekee vaativaa asiantuntijatyötä tyyliin 80 h viikossa. Vuorotyö on ihan normaalia eikä sen tekeminen ole työn laittamista parisuhteen edelle.

Vierailija
26/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee viisivuorotyötä, jossa vapaapäivät voivat sattua mille tahansa viikonpäiville.

Ap

Ja miksi tämä on ongelma? Tämä on ihan normaalia arkea, että vapaat osuvat pariskunnalla eri aikoihin.

Vierailija
27/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllä maksetaan eläminen. Lähde kävelemään jos et kestä miehen työtä tai hyväksy asia. On todella paljon duuneja missä on vuorotyö tai matkustetaan paljon.

en minä voi mihinkään lähteä. kuka minut sitten elättäisi?

Vierailija
28/28 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja miksi tämä on ongelma? Tämä on ihan normaalia arkea, että vapaat osuvat pariskunnalla eri aikoihin.

Ja itse varmaan elät suhteessa, jossa toinen tekee vuorotyötä ja toinen ei? Ai, et elä. No pidä sitten leipäläpesi kiinni.