haittaako munakarvat naisia
Kommentit (102)
Mikä helvetti nykyajan ihmisillä on karvoja vastaa? Ne ny vaan on osa meitä. Enkä nyt oikein usko että evoluutio tulee yhtään auttamaan tässä mieltymyksessä asiaa eteenpäin. Karvat ne on jotka suojaa naisen pimsaa saamasta ympäristön kaikkia pöpöjä itteensä. Suojaa punkeilta sun muilta Niinkuin miehilläkin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:47"]Kuten pillukarvojenkin kohdalla, niin jokaisella on oma mielipiteensä. Toiset tykkää, toiset ei ja osaa ei voisi vähempää kiinnostaa. [/quote] No kyllä mua haittaa jos nainen ei sheivaa pilluaan. Itse olen taas mies ja musta olis aika neitimäistä ajaa karvat pois joten en mielellään aja. [/quote] Turha sun on vaatia naiselta posliinia jos et itekkään aja.
[/quote]
Turha sun on odottaa mieheltä itsevarmuutta ja supliikkia jos olet itse hiirulainen. Niin, elikkä ei voida vittu soveltaa samoja sääntöjä sukupuoliin aina. Tai sitten sovelletaan ihan joka vitun asiassa eikä ole kohta naisillakaan kivaa.
[/quote]
Niinpä. En minäkään vaadi naisia käymään armeijaa vaikka itse jouduin käymään.
ap
[/quote]
mutta voin vaatia hyvin että nainen ajaa karvat pois koska naisen kuuluu tehdä niin.
ap
[/quote]
Ja sun kuuluu käyttää seksin aikana anaalitappia, koska se stimuloi eturauhastasi =isompi orkku
Uskokaa tai älkää, mutta olen 27-vuotias nainen ja tässä on unelmieni miesvartalo karvoineen kaikkineen: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/27/20/270ED17E00000578-3015240-image-a-3_1427487128747.jpg
Siinä on siis Burt Reynolds Cosmopolitan-lehden legendaarisessa keskiaukeamakuvassa. Eli jos minulta kysytään, niin ei saa poistaa karvoja ja itse haluan olla aika paljas ja miehen tulee olla eläimellisempi.
Ai naiselta voi vaatia ajeltua ja mies saa päättää itse? Ei sun tarvi ap tällä päätäs vaivata enää. Kukaan ei tuollaista idioottia huoli...
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:47"]Uskokaa tai älkää, mutta olen 27-vuotias nainen ja tässä on unelmieni miesvartalo karvoineen kaikkineen: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/27/20/270ED17E00000578-3015240-image-a-3_1427487128747.jpg
Siinä on siis Burt Reynolds Cosmopolitan-lehden legendaarisessa keskiaukeamakuvassa. Eli jos minulta kysytään, niin ei saa poistaa karvoja ja itse haluan olla aika paljas ja miehen tulee olla eläimellisempi.
[/quote]
Korkeasaari menee 10 min päästä kii
Ja niin ap paljastui seksistiseksi ääliöksi. -loppu-
Onpa ihanaa huomata että karvaisuus palaa taas muotiin. Ehkä karvaisilla ja lihaksikkailla miehillä on vielä mahdollisuus saada karvapimppaa ennen kuolemaa <3
Mieheni kävi vasektomiassa ja karvat ajeltiin siellä pois. Ei voinut kuin nauraa ja surkutella, kun näki sen palelevan ja alastoman peniksen. Ihan hirveää kun karvat alkoivat kasvaa ja pistelivät. Onneksi karvat on nyt kaikki kasvaneet takaisin. Ei mene minun ymmärrykseeni, miten joku haluaisi sen posliinina tai mitä väliä pallikarvoilla on.
Aja kaikki pois. Saat parempaa suuseksiä, kun pallitkin hoidellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi vasektomiassa ja karvat ajeltiin siellä pois. Ei voinut kuin nauraa ja surkutella, kun näki sen palelevan ja alastoman peniksen. Ihan hirveää kun karvat alkoivat kasvaa ja pistelivät. Onneksi karvat on nyt kaikki kasvaneet takaisin. Ei mene minun ymmärrykseeni, miten joku haluaisi sen posliinina tai mitä väliä pallikarvoilla on.
Onhan se mukavampi nuolla ja hoidella karvattomia palleja.
Ei haittaa. Karvat kuuluu miehen alakertaan. Jos joku haluaa ne poistaa, niin sekin on ok. Sinun ei tarvitse miellyttää ketään.
Kyllä mua ainakin haittaisi, jos naisella olisi munakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Aja kaikki pois. Saat parempaa suuseksiä, kun pallitkin hoidellaan.
hyi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin haittaisi, jos naisella olisi munakarvat.
Ittee ei
Jokainen nainen on erilainen. Älä kysy täältä vaan aina niiltä naisilta, joiden kanssa olet.
Itse tykkään luonnollisista miehistä, mutta viihdyn itse sileänä. Olisi hyvin erikoista, jos miehellä ei olisi karvoja, luultavasti into laantuisi kokonaan.
Palstan orangeilta ei kannata kysyä.
Entä pers karvat haittaako ne enemmän kuin mulkkukarvat?
Jossain iltäpäivälehdessä oli juttua että miehetkin käy poistattamassa perskarvat jossain sitä tuottavasta palvelussa
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:47"]Kuten pillukarvojenkin kohdalla, niin jokaisella on oma mielipiteensä. Toiset tykkää, toiset ei ja osaa ei voisi vähempää kiinnostaa. [/quote] No kyllä mua haittaa jos nainen ei sheivaa pilluaan. Itse olen taas mies ja musta olis aika neitimäistä ajaa karvat pois joten en mielellään aja. [/quote] Turha sun on vaatia naiselta posliinia jos et itekkään aja.
[/quote]
Turha sun on odottaa mieheltä itsevarmuutta ja supliikkia jos olet itse hiirulainen. Niin, elikkä ei voida vittu soveltaa samoja sääntöjä sukupuoliin aina. Tai sitten sovelletaan ihan joka vitun asiassa eikä ole kohta naisillakaan kivaa.
[/quote]
Täältähän paljastuikin sellainen gentlemanni, että ihan sama onko karvat vai ei. En koskis pitkällä tikullakaan!