Lumimyrsky OFFICAL
Kommentit (250)
Kävin kaupassa. Oli vähän haastavaa jo jalkakäytävällä eteneminen. Nilkat muljahteli lumessa. Espoon keskuksesssa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ensimmäinen kerta koskaan, kun ilmatieteen laitos varoittaa äärimmäisen huonosta ajokelistä punaisella varoitusmerkillä.
Ei ole, onhan ollut usein punaisella.
Helsingissä Kiasman aukiolla ulkona oli tänään Docpoint-festivaalin leffa. Kiva sää katsella 😅
Vierailija kirjoitti:
Parvekelasit saa kyytiä Espoossa. Kova kolina.
Jep.
Joku vartti sitten parvekkeelta kuului kaamea räsähdys ja ikkunasta katsoessa takapihan puu oli päättänyt tullakylään oksineen meidän parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ensimmäinen kerta koskaan, kun ilmatieteen laitos varoittaa äärimmäisen huonosta ajokelistä punaisella varoitusmerkillä.
Ei ole, onhan ollut usein punaisella.
IltaSanomien mukaan eka kerta…
Lunta sataa kuin Esterin p*rseestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähteä kotia päin nyt fillarilla, joten myöhemmin ilmoittelen pysynkö hengissä tuolla myrskyssä. Naapurin ropelli pyörii hullunlailla.
Terveisin Hyvinkäältä
Vilkaisin äsken keittiön ikkunasta ulos, että miltä näyttää. En meinannut ensin nähdä yhtään mitään, kun tuuli oli puhaltanut ja jäädyttänyt ikkunan ulkopintaan jääkerroksen.
Ei tuo myrsky pahimmasta päästä ole, mutta sen tuntee. Mulla meni kaksi kertaa kauempaa kotiin matkatessani. Ja kappas... nyt kun katsoin kotini ikkunaa niin onhan sekin aivan jäässä.
Se hyvinkääläinen
Ollaankohan naapureita
Kaksi lumiauraa ohittanutta aiheutti liinenneonnettomuuden lumiauran kanssa ja lumiaurat joutui pois töistä joten lumiauraa ei kannata milloinkaan ohittaa jos vaan haluaa että lumiaurat saa tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähteä kotia päin nyt fillarilla, joten myöhemmin ilmoittelen pysynkö hengissä tuolla myrskyssä. Naapurin ropelli pyörii hullunlailla.
Terveisin Hyvinkäältä
Vilkaisin äsken keittiön ikkunasta ulos, että miltä näyttää. En meinannut ensin nähdä yhtään mitään, kun tuuli oli puhaltanut ja jäädyttänyt ikkunan ulkopintaan jääkerroksen.
Ei tuo myrsky pahimmasta päästä ole, mutta sen tuntee. Mulla meni kaksi kertaa kauempaa kotiin matkatessani. Ja kappas... nyt kun katsoin kotini ikkunaa niin onhan sekin aivan jäässä.
Se hyvinkääläinen
Ollaankohan naapureita
Mielummin tuo jää kysymysmerkiksi, kuin paljastuisin vauva-palstalaiseksi. Vähän myös mietityttää kumpaa osoitetta tarkoitat, eli näetkö sinäkin ropellin vai jäätyneiden ikkunoiden perusteellako laitoit kommenttia?
Lunta tuli Helsinkiin ja reippaasti. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Hyvinkäältä
Se hyvinkääläinen
Ollaankohan naapureita
Mielummin tuo jää kysymysmerkiksi, kuin paljastuisin vauva-palstalaiseksi. Vähän myös mietityttää kumpaa osoitetta tarkoitat, eli näetkö sinäkin ropellin vai jäätyneiden ikkunoiden perusteellako laitoit kommenttia?
Jäätyneiden ikkunoiden. En huomannut tuota propellia aiemmasta tekstistä. Eipä täällä sellaista ole kellään, joten ei siis olla naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Hyvinkäältä
Se hyvinkääläinen
Ollaankohan naapureita
Jäätyneiden ikkunoiden. En huomannut tuota propellia aiemmasta tekstistä. Eipä täällä sellaista ole kellään, joten ei siis olla naapureita.
Mä lähdin paikasta jossa ropelli näkyy ja omassa kodissani on jäätyneet ikkunat niin onhan siinä mahdollisuus, että ollaan naapureita :)
Espoossa 0 C. Ei sada lunta eikä tuule.
Isommat tiet sulia, loskaa.
Ihan kivasti tullut lunta illan/yön aikana, nyt ei sada. Itäinen kantakaupunki.
Tampere. Katsoin aamupäivällä ulos parvekkeenovesta ja makuuhuoneen ikkunasta. Oli todella kaunis paksu lumikerros parvekkeen ikkunalasia vasten, kuin kerrostoffee. Ja myös putkikaiteissa lumikerrokset ja pihakuuset peittyneet. Naapurintalon pihassa jotkut kolasivat käsin, koska aura-autoa ei näkynyt, jalkakäytäväkin ihan lumessa. Jipii.
Mitä ihmettä 😲
Täällähän on porukkaa kirjoittelemassa niin kuin ennenkin...
Ei sitten kaikki kuolleetkaan!
Tämä se on ilon ja onnen päivä 🙂
Helsingissä on tosi hyvä ulkoilusää. Hyvin on aurattu js suolattu.
Montakohan ruumista vielä löydetään hautautuneena lumikinosten alle
Tulispa aura. Koko vkl menny hukkaan motissa lumen kanssa. Asutaan ihan kaupunkialueella Keski-Suomessa, mutta aura käy joskus ja jouluna🤯Ei mitäön jakoo päästä autolla mihinkään.
Kyllä on tehty numero normaalista talvisäästä. Maikkarin uutisissa: kolme kaukojunaa myöhässä. Siis vähemmän kuin normaalisti.