KAUHEA SUKLAANHIMO (laihdutus!!)
Siis jo 4 tuntia tehnyt kauhea mieli suklaata! Kokeilin juoda kaakaota, ei auttanut. Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (14)
Millon viimeksi söit suklaata tai suklaajäätelöö tms?
Syömällä suklaata. Minä laihdutin tuossa viime vuonna merkittävästi, ja söin ihan herkkuja ja suklaatakin koko ajan, en kieltäytynyt mistään kokonaan.
Lusikallinen hunajaa, on ainakin makeaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:06"]Millon viimeksi söit suklaata tai suklaajäätelöö tms?
[/quote]
Jouluna
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:07"]Syömällä suklaata. Minä laihdutin tuossa viime vuonna merkittävästi, ja söin ihan herkkuja ja suklaatakin koko ajan, en kieltäytynyt mistään kokonaan.
[/quote]
No ehkä sitten sorrun:/
Jos oot viimeks jouluna niin ihan hyvin voit syödä suklaata. Syö hitaasti ja älä osta suklaalevyä vaan pienempi määrä. Luulis maistuvan makealle kun et ole puoleen vuoteen syönyt. Mitä suklaata aiot syödä? Itsekään en ole kuukauteen syönyt herkkuja, mutta vielä ei ole tullut pahoja mielihaluja.
tiedän tunteen. suklaa himottaa niin että hampaita särkee. joskus auttaa kun pureskelee coconibsejä, kerran mulla oli selkeesti joku mineraalipuutos ja korjaantui tabukuurilla ja joskus on vaan syötävä se suklaa! ota tummaa, vie himon järkkynopeesti kun on niin tuhtia. päivä kerrallaan!
Syö pari palaa 90% suklaata. Eiköhän helpota.
Osta taloussuklaata. Se pari palaa riittää viemään suklaahimon. Toisin, kun jos ostat jotain 'hyvää' suklaata...
Kannattaa MAISTELLA vaan sitä suklaata.. Esim. pilko Lion-patukka pieniksi paloiksi, ja sitten syöt sen hitaasti maistellen, kuitenkin lopulta kokonaan syöden.
En oo mikään makuri, joten toi hitaasti maisteleminen auttaa mulla.
mun kans teki eilen mieli suklaata, ostin levyn ja 4patukkaa, kaikki meni.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:27"]
Kannattaa MAISTELLA vaan sitä suklaata.. Esim. pilko Lion-patukka pieniksi paloiksi, ja sitten syöt sen hitaasti maistellen, kuitenkin lopulta kokonaan syöden.
En oo mikään makuri, joten toi hitaasti maisteleminen auttaa mulla.
[/quote]
Myydäänkö Lion-patukoita vielä? Missä? Pitääpä lähteä ihan varta vasten etsimään, en ole syönyt Lioneja vuosiin.
Apuaaa