Kuka nykyhenkilö teille tulee mieleen napoleon kompleksista?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä Napoleo?
Ranskalainen eroottinen kirjailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ano Turtiainen. Hän on pieni suurikokoinen mies.
Mutta Napoleon ei ollut vaan pienikokoinen suurmies.
Napoleon ei edes ollut pienikokoinen vaan keskipituinen sen ajan mieheksi. Nykymittapuulla siis lyhyt, mutta niin olivat kaikki muutkin. Britit levittivät tuota juttua lyhyydestä propagandana, mutta on arveltu että alun perin kyse saattoi olla väärinkäsityksestä, koska ranskalaisten tuuma oli pitempi kuin englantilaisten, joten niillä mitattuna tulos oli pienempi.
Tosin Napoleon ei ollut omana aikanaan keskimääräistä lyhyempi mutta hänen henkivartiokaartinsa oli koottu poikkeuksellisen pitkistä miehistä ja luultavasti brittipropaganda halusi esittää hänet pienikokoisena. Osittain tuo sekaannusta aiheutti se että Ranskassa ja Englannissa käytettiin erilaisia pituusmittoja kun puhuttiin jaloista ja tuumista ennen metrijärjestelmää. Napoleon oli siis 169 cm pitkä. Vastaavasti Stalin oli 165 cm ja Churchill 166 cm pitkiä vaikka heidän aikanaan ihmisten keskipituus oli jo kasvanut verrattuna vuoden 1800 tilanteeseen.
Ruotsin oikeusministeri Morgan Johansson.
Hyvin pienikokoinen, mutta ego peittää auringonkin.
Istunut sillä paikalla jo 7 vuotta, varmaan toivoo vielä 4 vuotta lisää syksyn eduskuntavaaleissa.
Hjalliksella jatkuva räkätys päällä ilman parempia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
up
Trolli on vauhdissa tänään, ohjeita huonoille tyhjillä viesteillä ketjuja nosteleville trolleille:
"Mitä ei pidä tehdä"
Putin heti ekana. Jännästi olin jo unohtanut Trumpin, mutta siinä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ano Turtiainen. Hän on pieni suurikokoinen mies.
Mutta Napoleon ei ollut vaan pienikokoinen suurmies.
Kyllä ja oikea naissankari! Eroottisen viettelyn taitaja!
SANNA, JUTTA JA YLI VIIKARI KYLLÄ ON LUULO TAUTISIA ITSESTÄÄN. TOIVON TODELLA ETTÄ MAILMA TAI JOKU OPETTAA
Vierailija kirjoitti:
Putin heti ekana. Jännästi olin jo unohtanut Trumpin, mutta siinä toinen.
No mie meinasin unohtaa laittaa Bideenin.
MINÄ MINÄ MUN VARJONI kirjoitti:
SANNA, JUTTA JA YLI VIIKARI KYLLÄ ON LUULO TAUTISIA ITSESTÄÄN. TOIVON TODELLA ETTÄ MAILMA TAI JOKU OPETTAA
Sanna on kylmä mutta älykäs ja Tytti taas tekee aivan oikein. Harva mieskään itse eroaa vaikka mitä törkyjä olis tehty. Ei kuulkaas naiset johtoasemiin instan pyllykuvilla pääse vaan muilla keinoin.
Vierailija kirjoitti:
MINÄ MINÄ MUN VARJONI kirjoitti:
Sanna on kylmä mutta älykäs ja Tytti taas tekee aivan oikein. Harva mieskään itse eroaa vaikka mitä törkyjä olis tehty. Ei kuulkaas naiset johtoasemiin instan pyllykuvilla pääse vaan muilla keinoin.
Niin, Klausin opetuslapsena olo tekee mutkat suoriksi jopa täysin kokemattomalle ensimmäisen kauden kansanedustajalle pääministeriksi:
Jallis Harkimo