Mulla on siemennesteet sisällä ja mies tulee kotiin hetkenä minä hyvänsä.
Mitä mä teen? Se on päässy jo töist ja mä oon ihan hikinen ja klähmänen. Suihkuunmeno tähän aikaan on vähän epäilyttävää. Mitä teen?
Kommentit (27)
Miten niin suihkuun meno on epäilyttävää päivällä jos on hikinen? Tai muutenkaan. Oletpa outo :D
Eix teilloo vessassa alapesusuihkua? vai suussako ne on? Anna olla, suurin osa ukoista ei kurkkaa akkansa pimpsaan töistä tultuaan.
Veikkaanpa että kukaan ei pääse lopputulokseen pettävästä eukosta pelkästään siitä että käy alkuiltapäivästä suihkussa. Että menet rauhassa sinne huljutteleen sitä römpsää.
Tunge täyteen vessapaperia niin imeytyy siihen.
Hahahha. Ukkos haluu kuitenkin pillua ja sit narahtaa melkein rysänpäältä. Ja jos ei huomaa ni ei ainakaan mikään välkky ole. :D meillä tulis ero kyllä.
Mies25
Öö, mitä vittua. Mä kävin just suihkussa, mies tulee jossain vaiheessa ja varmaan hengaan vielä kylpytakissa silloin.
näin käy aika usein eikä vielä oo epäillyt mitään:D tosin mulla ei oo spermaa pillussa.
Hyi, mikä nainen.Kerro miehellesi jos välität vähääkään.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:08"]
Mitä mä teen? Se on päässy jo töist ja mä oon ihan hikinen ja klähmänen. Suihkuunmeno tähän aikaan on vähän epäilyttävää. Mitä teen?
[/quote]
Ainoa oikea vastaus on se että kerrot HETI miehellesi kun hän tulee että mitä olet tehnyt! Se että menetkö suihkuun nyt vai myöhemmin ei ole tärkeää eikä mikään muukaan. Rehellisyys on tärkeää.
Mies 77
Tääkö on täällä sitä "tasa-arvoo", että likaiset horot saavat pelkkää hyväksyntää ylpeiltyään tekemillään aviorikoksilla?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:21"]
Tääkö on täällä sitä "tasa-arvoo", että likaiset horot saavat pelkkää hyväksyntää ylpeiltyään tekemillään aviorikoksilla?
[/quote]
Ottakaa miehet tosissaan.
Kävin suihkua eikä ukko epäile mitään, nyt vuorostaan se on pesulla ja lupas mulle munaa vielä, ihanaa!
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:25"]
Kävin suihkua eikä ukko epäile mitään, nyt vuorostaan se on pesulla ja lupas mulle munaa vielä, ihanaa! -ap
[/quote]
Kävitkö ikinä koulua?
Kai miehesi nuolee sinut puhtaaksi edellisen miehen mehuista. saa hänkin näin osansa..
Eihän ne sisällä ole ongelma, mutta jos ulkoisesti on kovin niljakas, siihen kiinnittää helpommin huomiota;)
Oot naurettava. Jäisitkin kiinni.
Imase lääkeruiskulla ne pillusta ja niele, voilaaa, todisteet hävitetty!