25.000 € tilillä - siitä pitäisi tehä nyt 35.000 € viikon sisällä
Onko kellään jotain vinkkiä miten saan 25 tonnista tehty viikossa 25 tonnia pienellä riskillä?
Eli 40% voittoa pitäisi nyt saada aikaiseksi.
Ja ei tarvitse kysyy mihin sitä tarvitsen. Tarvitsen ja sillä sipuli.
Kommentit (27)
Pienellä riskillä ei muita mahdollisuuksia ole kuin ottaa lainaa se 10 000€. Jos on maksukykyä, ihan omalta pankilta saanee vakuudettoman lainan. Jos ei, pikavippi sitten. Paras olisi tietenkin vakuudellinen laina eli, jos olet jotain hankintaa tekemässä, laita vakuudeksi hankinta.
Eihän tuo ole temppu eikä mikään. Somehan on täynnä sijoittajia, jotka vetävät yli 1500% CAGR. 40 pinnaa viikossa on siis ihan perussettiä.
Pari päivää takaperin pistin BTC:hen longin sisään tonnin paukulla. BTC noussut 3,5% ja leveragea laitoin 50x voittoa on tullut 175% siis olettaen että suljen position nyt mitä en aijo tietenkään tehdä rahan ahne kun olen
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää takaperin pistin BTC:hen longin sisään tonnin paukulla. BTC noussut 3,5% ja leveragea laitoin 50x voittoa on tullut 175% siis olettaen että suljen position nyt mitä en aijo tietenkään tehdä rahan ahne kun olen
Voitko suomentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko suomentaa?
Laita rahaa pyramidihuijaukseen. Hienoja voittokäyriä, mutta mitään oikeata rahaa et saa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko suomentaa?
Laita rahaa pyramidihuijaukseen. Hienoja voittokäyriä, mutta mitään oikeata rahaa et saa ulos.
Älä ole typerä. Osakkeiden ja krypton treidaus ole mikään pyramidihuijaus. Ehkä ostit aikanaan nokian osakkeita ja olet nyt vaan katkera kun ei ne apinat osannutkaan tehdä kosketusnäyttö puhelimia
Anna ne minulle, osaan taikatempun jolla pystyn tekemään juuri tuosta 25000 summasta 35000 😏