Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaunut rappukäytävässä - ei jaksa mennä kellariin asti.

Vierailija
02.06.2015 |

Taloyhtiössä on tilat lastenvaunuille kellarissa, mutta ei sinne asti jaksa aina mennä. Siis jätetään vaunut rappukäytävään. Silläkin uhallla, että joku tuikkaa ne vaunut tuleen ja sitten savu valtaa koko porraskäytävän. Ja asunnoistahan ei pääse muuta kautta ulos kuin sieltä porraskäytävän kautta.

Ehkä vaunuista voi syttyä koko talon kärventävä tulipalo, mut ihan sama kun ei sinne kellariin nyt vaan jaksa...

http://www.hs.fi/kaupunki/a1433129771691

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta piti ottaa yhteyttä lehteen? Itse tekee sääntöjen vastaisesti, poliisi vähän varovasti huomauttaa -> yhteys lehteen. WTF?!

Vierailija
2/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan edellisessä elämässä palanut roviolla tai jotain, mutta mä pelkään tulipaloa ja tulta sen verran, että jos meidän talossa olisi jotain irtaimistoa rappukäytävällä niin varmaan ottaisin yhteyttä isännöitsijään/polisiin/palokuntaan, että laittavat hommalle stopin.

Yleensä en ole valittaja, en kyttää naapureita, ymmärrän kerrostalon elämisen ääniä jne jne. mutta tämä olisi siinä kipurajalla, että en varmaan kauaa katselisi.

Vaikka aika epätodennäköistähän se on, että meidänkin mummotalossa joku mummo tuikkaa vaunut tuleen, niin en silti ikinä uskaltaisi jättää niitä porraskäytävään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sen naapurin piti isännöitsijän kautta saada tieto poliisille? Avutonta kun ei osaa itse huomauttaa tai pyytää isännöitsijää puuttumaan asiaa. Vaivataan poliisia ihan suotta tuollaisella asialla.

Vierailija
4/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 08:50"]

Mä olen varmaan edellisessä elämässä palanut roviolla tai jotain, mutta mä pelkään tulipaloa ja tulta sen verran, että jos meidän talossa olisi jotain irtaimistoa rappukäytävällä niin varmaan ottaisin yhteyttä isännöitsijään/polisiin/palokuntaan, että laittavat hommalle stopin.

Yleensä en ole valittaja, en kyttää naapureita, ymmärrän kerrostalon elämisen ääniä jne jne. mutta tämä olisi siinä kipurajalla, että en varmaan kauaa katselisi.

Vaikka aika epätodennäköistähän se on, että meidänkin mummotalossa joku mummo tuikkaa vaunut tuleen, niin en silti ikinä uskaltaisi jättää niitä porraskäytävään.

[/quote]

Aika harva pyromaani sytyttää tulipalon omassa rappukäytävässään. Joten ehkä niistä mummoista ei ole niin huolta...

Huoli onkin enemmän niistä hiippareista jotka liikkuu yön pimeinä tunteina. Ehkä HS:n jutun rouvakin toivoo, että alakerran ovi menee varmasti lukkoon joka yö esim. sen lehdenjakajan jäljiltä...

Vierailija
5/5 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia vietiin poliisille, kun oikea paikka on palolaitos? Sieltä tulee aika ripeästi joku tarkastaja paikalle, selvittää vaunujen omistajan ja ilmoittaa taloyhtiölle, että seuraavasta kerrasta tulee sakot - sille yhtiölle. Meillä huoltomies vie vaunut, rollaattorit jne. aika ripeästi pois palovaaran takia.