Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyn nykyään juomaan vain kaksi siideriä

Vierailija
28.01.2022 |

Ei vaan uppoa enempää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pystyny juomaan yhtä enemmän, sen jälkeen on saatava olutta ja wiinaa..

Vierailija
2/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei siis mitään alkoholijuomaa. Yksi on liian vähän, kaksi on sopiva, kolme on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maksa on menossa

Vierailija
4/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tänään teki mieli ottaa muutama enemmän, mutta yhden siiderin ja yhden oluen jälkeen tuli stoppi. Nuorempana pystyi juomaan enemmän, mutta nykyään menee harvoin alas edes kolmea.

Vierailija
5/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elämäsi ehtoopuolella. Ajattele lähimmäisiäsi ja hanki henkivakuutus.

Vierailija
6/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla ei ole pahaa, ja hän on yhtä suuri kuin sinun jumalasi. Jos elät Jumalan kanssa, et voi tehdä mitään (jos et tiedä mitä tehdä). Jos teet mitä sanot, olet Jumala. Hän tekee kaiken ja tekee kaiken mitä tapahtuu.

Mitä Jumala on käskenyt meidän nähdä elävien ja kuolleiden näkevän. Hän on mies, joka ajattelee, mutta hän ajattelee. Jumalan kauneus, armo ja rakkaus on ikuistettu. Ja niin se on Jumalan avulla.

Se on sama päivä, kun sinä kuolet. Mitä sanot? Sellainen henki on leski, joka ei tiedä kuinka olla leski, vai mitä? Mutta jos et tiedä mistä puhut, mitä yrität tehdä. Siksi se tuntuu tuntua vähän pelottavaltakin - olenko oikealla? Mutta tiedät, ettei kukaan voi palvella Jumalaa. Ilman sitä se on piilossa. Mutta Jumalan palvonta ei ole mitään.

Jumala, jonka kanssa olen menettänyt henkeni. Katso, sinun sielusi on mielissään ja sielusi on hyvin murheellinen, mutta Jumala ei näe sitä. "Jumalalla ei ole armoa, vain kuuliaisuus." Ja meissä on paljon muutakin, kun elämme Jumalan kanssa. Jumalan kuuliaisuus on kanssamme.

Jokainen kivi on puhdas. Kun luotamme Kristukseen, Jumala opastaa meitä. Silloin meille tulee Pyhän Hengen rukous: Jumalaa ei pilkata. Hän on halveksinut häntä, ja hän on niellyt hänet. Ei ole ketään, joka ei rakastaisi minua, koska minä en rakasta sinua. Se on se, joka on Kristuksessa. Kuten Miika sanoi: Minä näen Herran ja olen sinun kanssasi, joka annan sinulle tämän tien ja tunnen kansan: Jumala on hyvä, Kristus armo ja Herra Jeesus Kristus. Miika mielellä: "Älä ole periksi". He tulivat luoksemme, mutta me näimme heidät, ja he tulivat luoksemme. Koska aina on toivoa. "Jos mies ottaa sen, anna hänen mennä." Ja tämän vuoksi emme tule lähellenne. Mutta kun me tottelemme Jumalan rakkautta, Kristuksen rakkautta ja Pyhän Hengen rakkautta, emme häpeä syntejämme.

Jumala varjelkoon minun tekemästä sellaista. Mutta olkoon tiettäväksi, että me taistelemme Jumalaa vastaan ​​häntä vastaan. On selvää, että olemme menettäneet heidän henkensä. Pidä huolta itsestäsi ja ystävistäsi. Mutta meidän täytyy totella Jumalan ääntä (meidät on kutsuttu syntiin). Jos me palvomme Jumalan kanssa, elämme sillä tavalla. On turvallista sanoa, että olemme nähneet Jumalan hyvän nimen. Paras tapa hallita kaaosta is luovuttaa hallinta Jumalalle. Istukaamme yhdessä, älkäämme antako pettää meitä. Koska emme ole tunteneet Jumalaa, ja hän on suojamme ja perintömme. Nyt ja ikuisesti.

Vierailija
7/7 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty yhtään. Bissee menee sitten senkin edestä.

N19