TVOF 2022 keskustelu
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä Yö-juntteja riittää vielä 2020-luvulla..
Maaseudulla juntteja riittää.
Minä olen kuunnellut Yötä jo silloin kuin te paskansitte vielä vaippoihin. Kyllä Olli teki niin hienon ja pitkän uran Yö yhtyeen kanssa, että jotain kunnioitusta voisitte sentään antaa. Todellakaan moni ei pysty lähellekään samaan. Ei ole myöskään junttiuden kanssa mitään tekemistä.
Haistelitko myös liimaa Teboilin takapihalla Wunderbaumin tuoksuisen Toyota Corollan takapenkillä, rööki ja kalja toisessa kädessä?
Kerrankin olin aivan täsmälleen samaa mieltä sekä yleisöäänestäjien että tuomareiden kanssa! Jesjes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä Yö-juntteja riittää vielä 2020-luvulla..
Maaseudulla juntteja riittää.
Minä olen kuunnellut Yötä jo silloin kuin te paskansitte vielä vaippoihin. Kyllä Olli teki niin hienon ja pitkän uran Yö yhtyeen kanssa, että jotain kunnioitusta voisitte sentään antaa. Todellakaan moni ei pysty lähellekään samaan. Ei ole myöskään junttiuden kanssa mitään tekemistä.
Haistelitko myös liimaa Teboilin takapihalla Wunderbaumin tuoksuisen Toyota Corollan takapenkillä, rööki ja kalja toisessa kädessä?
En. Kaljaa en ole juonut koskaan, just ja just maistanut. En myöskään ole tupakoinut, Toyotaakaan ei ole ollut. Miksi olisin haistellut liimaa? Eikö se kuulu sellaisille, joilla ei ole varaa viiniin ja muihin laatujuomiin? Teboiliakaan ei ollut missään lähellä. Lähin huoltoasema oli Neste. En nyt ihan ymmärrä miten nämä liittyvät siihen, että olen kuunnellut Yötä sen alkuajoista lähtien.
Minä katson Voice of Finlandia, koska se kiinnostaa minua.
En halua katsoa Anna Puun sekoilua, koska se ei kiinnosta minua.
Tonin ja Sipen tiimi oli askeleen vahvempi kuin Anna Puun. Yhdistettynäkin jatkoon olisivat menneet Sussu ja Pyry. Kolmantena Sonja jonka itse nostaisin vielä Pyryn edelle.
Vierailija kirjoitti:
Heikillä raskas ilta. Peitellä humalaisen Puun sanomisia.
Hienosti pärjäsi kyllä.
Heikki oli ihan silmät punaisina ja rasittuneena tv:ssä. Perhe-elämä vaatii veronsa.
Onkohan Anna raskaana kun on niin herkistynyt..
En halua kuulla Vertiltä enää yhtään tällaista Yön tyylistä kappaletta siksi, koska hän ei ole niissä parhaimmillaan. Mieluummin jotakin samanlaista samettista ja koskettavaa kuin battlessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tätä samaa Vamosta taas.
JVG oli joskus kymmenen vuotta sitten harmittoman hauska ja ihan raikaskin.
Nyt tämä menee vähän sellaiseksi väkisin yrittämiseksi, josta raikkaus on kaukana.
Samaa mieltä. Välissä oli ihan helmiäkin.
Tämän biisin myötä on todettava, että VilleGallesta on tullut suomiräpin Frederik.
Ja tarkoitin tosiaan sitä VilleGallea. Duossahan kuitenkin myös se toinen. Jare?
Oli kyllä kaikkiaan aika omituinen ilta. Kaikki ihan kierroksilla, laulajat varsinkin, kaiken tyhjyyttä ja keskinkertaisuutta peitellään ylisanoilla ja totaalisen yliampuvalla vaatetuksella. Illan ainoat miellyttävät hahmot olivat Elina ja Heikki. Heidän ei tarvitse esittää mitään, ammattitaito riittää.
Mikä mielenhäiriö Annalla tuli, kun valitsi Vertin jatkoon? Eihän Anna pystynyt vedon jälkeen sanomaan aidosti mitään hyvää hänen laulustaan. Karaokeen olisin lähettänyt hänet takaisin laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä menee vähän sellaiseksi väkisin yrittämiseksi, josta raikkaus on kaukana.
Tämän biisin myötä on todettava, että VilleGallesta on tullut suomiräpin Frederik.
Ja tarkoitin tosiaan sitä VilleGallea. Duossahan kuitenkin myös se toinen. Jare?
Tiihonen?
Mietin pitkään ketä tuo Argjenda muistuttaa tämän päivän lookissaan ja sitten hoksasin, että hän näyttää Ari Koivuselta Idolsissa.
Keira on hyvä, mutta biisivalinta oli liian kulunut. Ihme että pääsi sillä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiihonen?
Ei. Tämä on joku Jare, joka näyttää parhaimpina päivinään sellaiselta, miltä Jake Gyllenhaal näyttää huonoimpina.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kaikkiaan aika omituinen ilta. Kaikki ihan kierroksilla, laulajat varsinkin, kaiken tyhjyyttä ja keskinkertaisuutta peitellään ylisanoilla ja totaalisen yliampuvalla vaatetuksella. Illan ainoat miellyttävät hahmot olivat Elina ja Heikki. Heidän ei tarvitse esittää mitään, ammattitaito riittää.
Ilman Heikkiä tämä ohjelma olisi ihan tuuliajolla.
Heikillä raskas ilta. Peitellä humalaisen Puun sanomisia.
Hienosti pärjäsi kyllä.