TVOF 2022 keskustelu
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan luonteva lavalla tuo Keira!
Mulle tuli mieleen Love Actually leffan tyttö johon se Liam Neesonin esittämän yksinhuoltajaisän poika rakastui, tyttö oli muistaakseni amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä Yö-juntteja riittää vielä 2020-luvulla..
Maaseudulla juntteja riittää.
Maaseudun ihmisetkin ovat ihmisiä.
Ei junttius ole maaseudun tauti, se tauti näkyy vaivaavan paljon enemmän tekotrendikkäiksi ja hienoiksi itseään luulevia kaupunkilaisia, eritoten pääkaupunkiseutua.
Suurin osa kaupunkilaisista ovat sitäpaitsi olleet aikoinaan maalaisia.
Sääli vaan että tää on laulukisa eikä fanaattisten fanien kisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuunnellut Yötä jo silloin kuin te paskansitte vielä vaippoihin. Kyllä Olli teki niin hienon ja pitkän uran Yö yhtyeen kanssa, että jotain kunnioitusta voisitte sentään antaa. Todellakaan moni ei pysty lähellekään samaan. Ei ole myöskään junttiuden kanssa mitään tekemistä.
Bella olis kyllä ansainnu mennä jatkoon Vertin sijaan :( Huonot perustelut Annalta
Anna Puu :"Mun tiimistä menee jatkoon se, joka ei edusta tätä Keiraa".
Vertti oli väärä valinta, Bellan olisi pitänyt mennä jatkoon (hyvä kannanotto myös Bellan kynnet, sini-keltaiset)
Siis mitä WADDUA, Anna!
Toi Vertti oli taas yksi niistä, joiden ei ois kuulunut päästä edes Ääni Ratkaisee -vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuunnellut Yötä jo silloin kuin te paskansitte vielä vaippoihin. Kyllä Olli teki niin hienon ja pitkän uran Yö yhtyeen kanssa, että jotain kunnioitusta voisitte sentään antaa. Todellakaan moni ei pysty lähellekään samaan. Ei ole myöskään junttiuden kanssa mitään tekemistä.
Yön alkuvaiheen biisit oli hienoja ja ainakin minuun pohdiskelijaan upposivat silloin täysillä. Ei niissä ollut mitään junttis. Ja Olli on aina ollut tosissaan siinä mitä teki. Arttu Wiskari on junttia, tietoisesti ja laskelmoidusti. Hänellä on upea ääni, jolla voisi tehdä vaikka mitä, mutta se ei ehkä myisi yhtä hyvin.
Samaa mieltä. Välissä oli ihan helmiäkin.
Tämän biisin myötä on todettava, että VilleGallesta on tullut suomiräpin Frederik.