TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Miksi jvg on aina joka paikassaaaa
Vierailija kirjoitti:
Killing me softly...
Toihan kuulosti kammottavalta! Miten noi kehuvat?? Eihän toi mennyt lähellekään oikeaa nuottia paitsi ihan lopussa..
Lauloi liian matalalta myös, yritti kuulostaa tummalta ja vahvalta, mutta ääni ei oikeasti ole sellainen. Minun mielestäni.
Argjendan lauli kuulostaa siltä, kuin soittaisi venynyttä C-kasetin nauhaa radiossa, jossa paristot vetelevät viimeisiään.
Onko nää jotkut naamiaiset vai taideteollisen 1. vuoden vaatetuslinjan loppunäytös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Killing me softly...
Toihan kuulosti kammottavalta! Miten noi kehuvat?? Eihän toi mennyt lähellekään oikeaa nuottia paitsi ihan lopussa..
Lauloi liian matalalta myös, yritti kuulostaa tummalta ja vahvalta, mutta ääni ei oikeasti ole sellainen. Minun mielestäni.
Itse mietin ihan samaa, liiallista kikkailua äänen kanssa.
Meinaako nää kaikki mongertaa kappaleet näin kummallisella tavalla? Molemmilla hyvät kappaleet pilattu täysin kummallisuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Argjendan lauli kuulostaa siltä, kuin soittaisi venynyttä C-kasetin nauhaa radiossa, jossa paristot vetelevät viimeisiään.
laulu*
Toivottavasti toi karjunta ei pääse jatkoon??!!??!!!!!
Ei vaan iske toi Argh!jendan naukuminen..
Miksi kilpailukappaleet esitellään "jonkun artisti X:n versiona"?
Paras veto tähän mennessä. Pyryssä on munaa
No jaa pyry. Verrattuna siihen toiseen hevilaulajaan, ei yltänyt samaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras veto tähän mennessä. Pyryssä on munaa
Todellakin!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan justiinsa näin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilpailukappaleet esitellään "jonkun artisti X:n versiona"?
Ei tuo ainakaan diolta kuulostanut :)
Nyt tuli tyylikkäitä poikia lavalle!