TVOF 2022 keskustelu
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran täityminen hyvässä vaudissa. Kohta ei Kaija Koosta erota.
Siltä Marionilta näyttää.
Sorry, mielestäni Sussu ei vakuuttanut. Ääni vähän kireä, vahvat maneerit ja liikaa vibraa. Plus mun makuun vähän ylitaiteellista paatosta.
Mutta siis kivalta tyypiltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran täityminen hyvässä vaudissa. Kohta ei Kaija Koosta erota.
Siltä Marionilta näyttää.
Totta.
Ellinooran Edelmanni coveri oli karmee. Ihan korviin sattui.
Rasmuksen Funeral song häneltä on kyllä hyvä versio.
Ellinoora pääesiintyjänä olisi varmasti iso hitti SDP:n puoluekokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Keiralla ihana ääni, mutta ihan liian nuori vielä. Ei ole vielä sellaista luontevaa sexyä karismaa mitä nuo biisit vaativat.
EI Dua Lipakaan mikään erityisen vanha vielä ole.
Sussulla ei ole kuin yksi tyyli, jonka lävitse kaikki biisit vedetään. Muistuttaa tässä Maija Vilkkumaata.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Ellinooran suosiota. Vai onko sitä? Vaikuttaa, että hänet on "tehty".
Ellinoora lauloi ihan hyvin siinä musiikkivisailussa, mitä Jaana Pelkonen juonsi. Bumtsibum 2:ssa siis.
Ääntähän tässä haetaan ja Sussulla sellainen on ja paras koskaan. Artistiura, se on sitten toinen juttu. Ehkä joku onnistuu tai sitten ei. Voittoa se ei vaadi, ei edes finaalipaikkaa.
Parhaat laulajat on pudotettu aikaa sitten. Finaalissa näköjään taas näitä jotka unohtuu viides minuutis esiintymisen jälkeen.
Sama kun muinakin vuosina, en tuota Kalleekaa muistanu ollenkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Ellinooran suosiota. Vai onko sitä? Vaikuttaa, että hänet on "tehty".
Ei. Ellinoora on kyllä opiskellut musiikkia ja tekee biisinsäkin itse. Tämä on poikkeus, koska on Vain elämää biisi.
Ei ole kovinkaan kaksinen laulaja tuo Ellinoora mutta tekee hyviä biisejä ja on mukavanoloinen ihminen ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
Sussu on tosissaan jämähtänyt useiden vuosikymmenten taakse.
Ja vibrato on kuin suoraan Kummelista.
Oliko se Kalle joku viime kauden voittaja? Mitä sekään on voitosta hyötynyt? Mä en edes muistanut koko tyyppiä.
Olipa kamalaa, kun pullukat ihmiset seisoi bäkkärillä Kotipitsan mainoksen edessä. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Kalle joku viime kauden voittaja? Mitä sekään on voitosta hyötynyt? Mä en edes muistanut koko tyyppiä.
Nyt kertoi, että sillä on poikkis. Ei sillä, että harmittaisi.
Höpöhöpö. Nyt se on alotettava. Mitä sen pitäisi vielä odottaa?