TVOF 2022 keskustelu
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Maijan rääsy on 😳
Just piti samaa ihmetellä. Näyttää minuutissa jätepaloista ommellulta.
Roosa=Maria näistä varmaan on laulajana paras ja taitavin
Vierailija kirjoitti:
Sussu voittaa ylivoimaisesti!
Mutta meneekö kukaan keikalle? Mä kuuntelen Piafia ja Breliä mutta he ovat niin loistavia ja tunteikkaita että heidän biisinsä eivät kuulosta muiden esittäminä juuri miltään. Maailmankaikkeuden paras biisi on Brelin Amsterdam mutta en halua kuulla sitä kuin hänen esittämänä.
Keira on tyttö minun makuuni.
Roosa-Marian Bang Bang finaalin paras veto. Paras ääni on Keiralla. Paras örinä Paavolla.
Voiko voittaja olla joku muu kuin Sussu - no ei. Muut vaan jää varjoon ja valjuiksi. Ainoa miinus, että olisi kannattanut laulaa koko kappale suomeksi. Valtavat äänivarat, niiden hallitsemiseen vielä pientä viilausta.
Sussu huutaa ja suorittaa. Ois hyvä, jos ei yrittäis ja puskis liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just piti samaa ihmetellä. Näyttää minuutissa jätepaloista ommellulta.
Sopii Maijalle kuin nenä päähän (no pun inteded!). Varsinkin värit.
Annalta tympeästi sanottu Roosa-Marialle. Toinen laulaa niin hyvin kuin pystyy, niin tämä kysyy että onko tuo sun oma mekko vai siskon. Hieman olisi opeteltavaa toisten ihmisten kunnioittamisessa. Käytöskouluun.
Kerrankin Maija on käynyt kampaajalla, eikä hiukset ole kuin kuiva mummokotipermanentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomossa on ilmeisesti ohje, että yleisö nousee seisomaan jokaisen esityksen jälkeen.
Terkut täältä! Mistä kummasta arvasit?
Pitkän pohdinnan päätteeksi. Jotenkin jäi mieleen Paasosen jatkuva ihmettely siitä kuinka yleisö Logomossa taas seisoo. Siis Paasonen sanoo sen aina.
Siis Sussu kyllä osaa laulaa, mutta kuka tuota tyyliä jaksaa yhtä biisiä kauempaa kuunnella. Tämä on ihan väärä formaatti hänelle. Varmasti hyvä ura edessä, jossain musikaalien lavalla, mutta kuka näitä biisejä jaksaisi levyltä tai radiosta kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussu oli ok, mutta jotenkin sai jännittää onnistuuko. Karismaa lisää
Sitä joko on tai ei.
Susannasta tulee sellainen vaikutelma että hän ei laula yleisölle eikä myöskään itselleen, vaan ikäänkuin hän ajattelisi koko ajan laulaessaan "onnistunko mä, onnistunko mä" ja ruoskiiu itseään samalla parempaan suoritukseen. Laulun tulkinnan "tuska ja kärsimys" syntyy tästä, ei itse laulun sisällöstä. Se tekee laulusta raskasta kuunneltavaa, kuulijakin pelkää esiintyjän puolesta ja kaikki on kuolemanvakavia, kireitä ja äreitä!
Vierailija kirjoitti:
Sussu huutaa ja suorittaa. Ois hyvä, jos ei yrittäis ja puskis liikaa.
Oikeesti tosi huono. Tuo ranskan r'iskaus sais loppua. Yrittää olla hienompi kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussu oli ok, mutta jotenkin sai jännittää onnistuuko. Karismaa lisää
Sitä joko on tai ei.
Susannasta tulee sellainen vaikutelma että hän ei laula yleisölle eikä myöskään itselleen, vaan ikäänkuin hän ajattelisi koko ajan laulaessaan "onnistunko mä, onnistunko mä" ja ruoskiiu itseään samalla parempaan suoritukseen. Laulun tulkinnan "tuska ja kärsimys" syntyy tästä, ei itse laulun sisällöstä. Se tekee laulusta raskasta kuunneltavaa, kuulijakin pelkää esiintyjän puolesta ja kaikki on kuolemanvakavia, kireitä ja äreitä!
Olisin kaivannut sitä tuskaa Careless Whisperiin. Paavo ei ole ilmeisesti ikinä ollut rakastunut?
Mutta mahtavaa, että vihdoinkin aletaan ylistää Whamia. Itse ylistin jo ysärillä.
En ole tiennyt, että Biltema lausutaan Biiilteeema ennen tätä mainosta.
Onko Heikki Paasonen koittanut muotoilla kulmakarvansan Hitlerin viiksien malliin?
Vierailija kirjoitti:
Katoin ihan samaa, aivan karmea hörhelöpuku, varmaan jotkut ylijäämä prom dresses on kierrätetty tohon...
Eiii Paaavo! Surkea valinta finaaliin
Jos haluaa leikkiä ranskatarta, niin ärrän sorauttaminen ja korkokengillä käveleminen ovat alkeita, jotka vähintään pitää hallita!!!