TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Erkinheimon äänestä puuttuu tunne, ranskankieli on kyllä vaikea laulaa kun se ei ole äidinkieli.
Musikaalitähti?
Tyyli on kyllä kiva.
Hänen paras veto tähän asti.
Vieeeeeläkööö on villihevoosiaaaaa?
Ei Susannaa jaksa kuunnella. Normaalisti laulaessaan ei ole vireessä. Pelkkää vibraattoa.
Ei koskettanut valitettavasti ollenkaan tämä esitys.
Vierailija kirjoitti:
Sussun ranska ja Paavon englanti ei vakuuta.
Alapeukuttajalle tiedoksi, että ongelma ei ole edes huono ääntämys, vaan kielen rytmittäminen väärin. Siis ihan hirveää kuultavaa. Olen matkannut molemmissa maissa paljon.
Joo-o. Voimaa on, vibraa ja metallinen äänen väri. Olisin kuitenkin mieluummin kuullut tämän Vilja-Marian laulamana.
Ranskan ääntäminen oli aika hyvä.
Ristiriitaiset fiilikset tästä, mielestäni olisi voinut laulaa koko kappaleen suomeksi, Sussun ranskassa ei ollut riittävästi intohimoa.
Mutta erittäin lahjakas laulaja, tunnistettava oma soundi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi Sussulla
Ei ole silti Piaffin veronen
Ei lähellekään, pilasi upean laulun. Lisäksi huitoi käsillään kuin hukkuva ja irvisteli kuin Loiri pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavolla on aivan uusi luukki.
On joko itse ymmärtänyt tai sitten Juha sanonut, että tätä kilpailua ei voiteta kovalla rokkiörinällä ja ketjuilla, joka oikeastaan on hänen ominta musiikkia ja tyyliä, mutta nyt valittiin kansaan menevä kaunis ja tunnettu biisi ja pukeutumistakin selvästi pehmennettiin eli äänestäjien kosinta alkoi heti, mutta kilpailussa kaikki on sallittua, joten onnea vaan matkaan.
Onneks naiskilpailijat eivät pukeudu ja meikkaa ja kampaa yleisöä varten.
Ei ole kysymys siitä vaan kuinka uskollinen on omalle tyylilleen, tuskin hempeät balladit ovat sitä Paavoa, jota hän tulee jatkossa esittämään.
Hempeä balladi? Paavon esitys oli voimakas. Todella vahva.
Kammottava veto Sussulta. Joku muu biisi ois ehkä ollu parempi valinta.
Sussu oli ok, mutta jotenkin sai jännittää onnistuuko. Karismaa lisää
Täällä on oikein porukalla näköjään päätetty inhota Sussua. Olihan toi nyt loistava esitys, vaikka Paavo on enemmän mun mieleen noin yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi Sussulla
Ei ole silti Piaffin veronen
Meh. Kappale oli hyvä mutta esitys oli se mihin sussun värisevän äänen tekniikalla paasee mokailematta hirveästi. Ei tuo saanut venytettyä eeppiselle tasolle.
Sussu odottaa koko ajan kiitoksia ja kehumisia, ja jos ei tule riittävästi, hän kiittää ja kehuu itse lisää ;)
Sussu on todella yksitoikkoinen. Huutoa äänen äärirajlilla alusta loppuun. Joka kerta.
Sussun esitys tosi tunkkainen ja raskasta kuunneltavaa verrattuna Paavoon ja Keiraan.
Sussu voittaa ylivoimaisesti!
Macron suuttuisi, jos kuulisi.