Pääsin hädintuskin..
Kommentit (9)
on kyllä vaikea testi lukuunottamatta laskuja. Kuka helvetti noita tietää, tai pitäisi tietää.
Sain ekalla kerralla 10/12 ja toisella 11/12 (eri kysymykset). Olenkin aina ollut hyvä koulussa.
Mä en pääse tekemään tuota, vaikka otan adblockin pois päältä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:43"]
Hauska testi! Ekalla yrittämällä sain oikein vain 6/12 ja kuitenkin olen lukion käynyt aikuinen (M:n yleisarvosanalla 1990). Peruskoulussa korkein ka 9,2.
[/quote]
Tein toisen kerran, ja tulos oli 8/12
"
Sait 8/12 pistettä.
Pääsit ala-asteesta läpi heittämällä!
Olet elävä esimerkki siitä, että Pisa-Suomen loistosta on jotain jäljellä. Tällaisilla tiedoilla Suomi lähtee nousuun!
"
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:54"]
Mä en pääse tekemään tuota, vaikka otan adblockin pois päältä.
[/quote]
kokeile eri selainta.
Oliko ala-asteella fysiikkaa ja kemiaa? Mä muistelen omilta kouluajoilta, että se olis alkanut vasta yläasteella. :D Historian kysymyksissä en näköjään pärjää... Sama homma myös sijamuotojen ja yleensäkin äidinkielen kanssa. 8/12 pistettä
Minustakin nuo kysymykset osuvat pikemminkin yläasteelle. Ei ollut fysiikkaa ja kemiaa ja historiakin alkoi vasta nelos- tai vitosluokalta. En kyllä muista kuinka laajasti sitä ehdittiin käsitellä. 2 ja 6
Hauska testi! Ekalla yrittämällä sain oikein vain 6/12 ja kuitenkin olen lukion käynyt aikuinen (M:n yleisarvosanalla 1990). Peruskoulussa korkein ka 9,2.