Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystysuora sektioarpi?

Vierailija
01.06.2015 |

Minulle tehtiin hätäsektio marraskuussa. Arpi on pystysuora ja häpyluusta napaan saakka. Parani ihan ok, mutta arpikudos on "levinnyt" eikä ole ainakaan vielä haalistumisen merkkejä. Kuinka nopeaan teillä muilla on häipynyt, onko mennyt vuosia? Lääkäri sanoi, että arvesta ei tule välttämättä kovin siisti, kun koko leikkaus piti aloittaa niin järkyttävällä kiireellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta aikaa ja on aika haalea mutta ei kokonaan kadonnut.

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kauanko olo värillinen, minulla aikaa ekasta 11v ja tokasta 8v. Arpi on saman värinen kuin muukin iho ja on sellainen aika ohut. Viiltohan ei ole tasainen viiva vain menee aika mutkilla. Mielestäni toisella kerralla se ekan kerran arpikudos on leikattu pois? Ja nyt tuossa edessä on vähän kuin pyllylankut, koska on mahamakkaraa. Jos olisin ihan hoikka niin näkyisi kyllä se viilto joka on siis ihan ihon värinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla hätäsektiosta aikaa 10v ja arpi on leveä ja tumman punainen ja jatkuu ihan napaan asti. Ei varmaan koskaa tule siistin näköiseksi. Kamalaa sanoa näin, mutta on ainakin kaverilla tosi "pahan" näköinen. Onneksi se terve lapsi on kuitenkin sen arvoista!

Vierailija
5/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehty sektio kaksi kertaa ja iso viilto pystysuoraan. Viimeisestä sektiosta 11 v ja arpi aika järkyttävän näköinen vieläkin.

Vierailija
6/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nykästy kolmesti auki. Toisen kerran jälkeen arpi oli kuin oisin käyny eläinlääkärillä, poistettiin kasvain joten olikohan kiire tai einiivväliä-lääkäri. Kolmas kerta oli sektio ja lääkäri poisti vanhaa arpea ja nipsi siististi yhteen. Nyt 12v jälkeen on haalea naarmu joka jakaa näpsästi tämän roikkuvan mahanahkan kahtia, näyttää kuin vatsani oisi jättimäinen rutistunut persikka :D 

tärkeintä on varmaan miten sen paranemisruven hoitaa, miten tiuhaan oli tikit ja miten iho yleensä paranee traumoista. 

Vierailija
7/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten pystyviilto ja ihan violetinpunertava edelleen.. N. Puoli senttiä leveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi