Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkulasten isille

Vierailija
01.06.2015 |

Hei sinä mies, jolle on syntymässä/syntynyt lapsi. Ole viisas mies ja pidä huoli siitä, ettei perheesi hajoa itsekkyyden ja tyhmyyden takia, eli pettämiseen, jos vaimosi, lapsesi äiti, on sinulle rakas ja haluat säilyttää oman perheesi ehyenä! Älä petä! Kerro se oma päätöksesi myös vaimollesi. Älä hankkiudu tilanteisiin, joissa tulee mahdollisuuksia pettää! Karta sellaista! Tyydy nyt tilapäisesti vähempään seksiin, omen lastesi takia ja luottavaisen vaimosi takia!

Kerron sinulle: itsehillintä kannattaa! Toimimalla oikein saat myöhemmin iloita onnellisesta perheestä, isyydestä ja vahvistuneesta miehuudesta ja tasapainoisuudesta. 

Meillä on useampia lapsia, enkä lasten syntyessä ymmärtänyt miehen tarpeita. Mies ymmärsi kyllä minun väsymykseni monen pienen lapsen kanssa, olihan hän itsekin aika poikki työnsä ja yövalvomisten takia, ja hän tyytyi siihen, mitä yhteistä aikaa meillä kahdestaan oli. Sitä oli vähän. Kun lapset vähän kasvoivat, seksiasiat tulivat enemmän puheeksi keskenämme ja silloin mies pyysi hienotunteisesti minua ymmärtämään häntäkin. Olin todella nolo, kun tajusin vasta silloin, että olin laiminlyönyt miestä, ja päätin - vastoin senhetkisiä halujani - alkaa toimia toisin. Halut palasivat, kun toimin tietoisesti oikeaan suuntaan. Pian sain mieheltä kiitokset: voi kun kaikki vaimot ois samanlaisia kuin sinä. Siis miehiään huomioivia ja rakastavia. Yhdessä totesimme, että selvisimme vaikeista ja raskaista pikkulapsiajoista onnellisina! Se kaikki vaikutti myös lapsiimme, joilla on ollut sekä oma isä että oma äiti heitä hoivaamassa, ja suhde lapsiin on myös molemmilla hyvä. Myöhemmin lasten jo lähdettyä omilleen mies totesi, että seksi senkuin paranee vain koko ajan! Arvaapa, innostaako sellainen palaute yhä enemmän haluamaan rakkaimmalleen tyydytystä ja hyvää oloa? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Uskollisuus kannattaa, vaikka vaikeetakin ois välillä! Omaansa on parempi rakastua sen sata kertaa uudelleen kuin aina uusiin, joita ei lopulta opi tuntemaan ketään! Ihminen kasvaa henkisesti parhaiten ja hioutuu kuin kaunis timantti pitkässä aviosuhteessa.

Vierailija
2/2 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuon luulisi olevan itsestäänselvyys. Pikkulapsiaikana on tehtävä uhrauksia monilla eri elämän osa-alueilla, niin myös parisuhteessa. Miksi se tulee jollekin yllätyksenä? Ei pidä lisääntyä, jos ei ole siihen valmis. Ei aina ole pakko haluta seksiäkään.

Onhan se nyt selvä, että parisuhde kärsii tuolloin. Yhteinen aika, läheisyys ja seksi - aika kokonaisuudessaan on vähissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi