Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä TODELLA tahdot elämältäsi?

Vierailija
22.06.2015 |

Laaja, vapaasti tulkittava kysymys. Mitä todella tahdot elämältäsi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilua

Vierailija
2/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:22"]Pilua
[/quote]
:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää onnellisen ja tyydyttävän elämän, jonka lopun lähestyessä ei tuntuisi siltä että jokin asia jäi kokematta tai jokin asia jäisi kalvamaan.

Vierailija
4/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistumista.

Vierailija
5/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin vaan että saisin olla rauhassa siihen asti että kuolen pois. Ettei tarviis juosta missään töissä, tai työkkärin perässä. Tietysti se ei onnistu mitenkään, kun olen vasta reilu kolmekymppinen.

Vierailija
6/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mukavan miehen jonka kanssa rakentaa pieni koti ja elää ihan tavallista elämää. Ikinä ei ole minkäänlaista suhdetta ollut ja tuskin enää tuleekaan kun nuoruus on mennyt. Yksinäisyys vie kaiken elämänilon kun se jatkuu vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
7/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen nyt, joten haluan merkityksellisen työn (ja alani onkin), hyvän perhe-elämän ja terveyttä. Hitto kun sovinnaista, no ei voi mitään. :)

Vierailija
8/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:22"]

Pilua

[/quote]

Tämä olisi ihan kiva.

Jos puhutaan edes semi-realistisesti, niin olisi kiva tietää olevansa jollekin tärkeä. Tavata joku joka on sinusta vilpittömästi kiinnostunut ilman mitään taka-ajatuksia. Kulkea käsi kädessä kesäisen pellon laitaa. Tuntea elävänsä.

Kauhean itsekästä. Kyllä. Saavutuksillani en tämän maailman historiaan jää, joten olisi mukava olla edes hetken positiivinen tekijä yhdenkin ihmisen elämäntaipaleella.

Vierailija
9/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania

Vierailija
10/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pohtinut tätä paljon ja vuosia, aktiivisesti ja "taka-alalla". Jos tällä kysymyksellä tarkoitetaan, että haluanko saavuttaa jotain uutta ja erilaista, niin en kai, en tiedä, tai en ainakaan ole keksinyt mitä se sellainen olisi.

Mutta ajattelen, että olisi mukava elää pitkään, terveenä (pää ja kroppa terveenä), ja tehdä kaikkea mukavaa elämässään, kokea ja nähdä ja oppia ja seurata. Viihtyä töissä (toivottavasti kroppa kestää, työni on fyysisesti raskasta, mutta tykkään siitä), toisaalta ajattelen ja toivon niin, että jos työni alkaa tympiä minua esim. joskus viiskymppisenä, uskaltaisin ja jaksaisin vielä opiskella uuden alan, enkä pitäisi itseäni "liian vanhana" ja jäisi katkerana jumittamaan paikoilleni (näitä tällaisia työkavereita kun näkyy...).

Olen aloittanut matkustelun perheeni kanssa, toivon että pystytään jatkamaan sitä (eli on töitä), ja tietty odottelen sitäkin että muksut ovat joskus 10 vuoden päästä pois kotoa, niin voidaan miehen kanssa lähteä johonkin erikoisempiin ja kalliimpiinkin reissuihin, ihan vaan kahdestaan :)

Kiva koti meillä on, ja mökki, mutta molemmat kaipaisivat laajaa remppaa, toivon että jossain vaiheessa saadaan rempattua molemmat kivaan kuntoon.

Lisäksi toivon että ystävät pysyy elämässäni, että jaksan innostua edelleen harrastuksista yms. ja pysyn yhtä elämänjanoisena ja asioista kiinnostuneena kuin nytkin.

Tietenkin haluaisin myös että lapseni ja läheiseni pysyisivät terveinä ja olisivat tyytyväisiä elämäänsä, ja että itse osaisin ja voisin vaikuttaa asiaan omalta osaltani.

Eli, mä haluan elämältäni hyvinkin tavallisia asioita. Toisaalta, niin laimealta kuin "tavalliset asiat" kuulostavatkin, niin uskon että onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen ne oikeasti riittävät mainiosti ja ovat arvokkaita, ei-itsestäänselviä asioita :)

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän