Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä asuu exänsä kanssa

Vierailija
01.06.2015 |

Erosivat viime vuonna, olemme olleet huhtikuusta asti yhdessä. Poikaystäväni asuu exänsä kanssa ja nukkuvat jopa samassa sängyssä! Sanovat, että lasten takia. Onhan sitä ennenkin ihmiset eronneet vaikka on lapsia? Heillä on kolme ala-asteikäistä lasta siis. Kyllä kai tuon ikäiset jo "kestää" vanhempien eron. Eivät ole naimisissa, raha-asiat ihan ok. Onko kohtuutonta vaatia poikaystävää muuttamaan omilleen? Eihän se tarkoita ettei lapsiaan näkisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen poika kyllä.

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmät lentää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sitten kun joillakin naisilla on monenkin miehen kanssa lapsia!? Kenenkäs siinä tilanteessa pitäisi olla yhdessä?

Myös aikuiset ihmiset ovat tärkeitä, eivät vain lapset. Nykyaikana on menty siihen, että lasten mielihalujen mukaan tehdään asioita, varsinaista curling-vanhemmuutta.

Vierailija
4/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta niillä on neljäs lapsi.

Vierailija
5/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄH?!

Minulla on samantapainen tarina. Miesystävän luokse muutti yllättäen eksänsä n. kk tapaamisestamme (olivat eronneet jo pari vuotta sitten). Ihmettelin tilannetta, mutta minulle kerrottiin, että eksä ei millään löydä asuntoa jostain syystä.

Kerran kun olin miehen luona huomasin sängyssään kolme tyynyä...(heillä on yksi yhteinen lapsi, naisella toisenkin miehen kanssa muutama) Kysyin asiasta, ja mies kivenkovaan väitti, etteivät muka ole nukkuneet samassa sängyssä.

Ihmettelin vain, että miksi ihmeessä sängyssä tarvitaan kolme tyynyä?!?!?!?!

No, kuitenkin ex lopulta moninaisten vaiheiden jälkeen muutti pois ja löysi uuden asunnon. Mutta puoli vuotta tätä touhua kesti, ja helppoa se ei ollut!

Olen aika varma, että seksiä heillä ainakin muutaman kerran oli, kun suhteemme oli vielä niin tuore. Ilmeisesti nainen oli kuitenkin yrittänyt saada miestä takaisin.

Olemme kuitenkin yhdessä tämän episodin jälkeen ja nyt menee hyvin. En halua ajatella sen enempää onko heidän välillään jotain tapahtunut vai ei...minun kanssani mies kuitenkin on.

Vierailija
6/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt omassa kodissaan saa omassa sängyssään nukkua. Jos ovat oikeasti eronneet, mitä hieman epäilen, niin asiassa ei ole mitään epäilyttävää. En kyllä seurustelisi miehen kanssa, joka asuu exänsä kanssa. Kannattaa odottaa, että mies muuttaa omilleen ennen seurustelun aloitusta.

Vierailija
7/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tungette puolisoiden väliin? Se parisuhde, jossa on jo lapsia, tulisi pitää niin pyhänä, ettei siihen pidä mennä vänkäämään pariskuntaa erilleen, vaan pikemminkin ehottaa puolisoita pysymään yhdessä! Mitään en toivo niin paljoa tällaisissa kiilaamistapauksissa, kuin että se kiilaaja saa maistaa omaa soppaansa oikein kaksin verroin väkevämpänä. Ja että se perheestään eroon luisuva tajuaa palata perheensä luo ja jättää muut pyrkyrit kuin knallit kalliolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi