Tämän päivän menu?
Minä laitan rosmariini-sitruunaoliiviöljyperunoita ja lihamureketta. Vihersalaatti lisänä. Myöhemmin leivon ehkä taatelikakun taikka suklaabrownien.
Kommentit (14)
Miten kukaan kehtaa myöntää syövänsä broileria? Ei taida paljon eläinten kärsimys sulle merkitä. Yäk mikä ihminen.
Broileria ja kruunuvihanneksia uunissa gratinoiden
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:24"]Miten kukaan kehtaa myöntää syövänsä broileria? Ei taida paljon eläinten kärsimys sulle merkitä. Yäk mikä ihminen.
[/quote]
:-----D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:24"]Miten kukaan kehtaa myöntää syövänsä broileria? Ei taida paljon eläinten kärsimys sulle merkitä. Yäk mikä ihminen.
[/quote]
Otan sun kunniaksi tupla-annoksen
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:20"]
Minä laitan rosmariini-sitruunaoliiviöljyperunoita ja lihamureketta. Vihersalaatti lisänä. Myöhemmin leivon ehkä taatelikakun taikka suklaabrownien.
[/quote]Joulun taatelikakku meni pilalle, laitoin sen hölmönä jääkaappiin vuoassaan ja sehän kuivahti. No näistä oppii. Nyt otan siis vahingon takaisin, mums mums.
Pinaattikeittoa ja valkosipulipatonkia. Valmisruokapäivä. :D
Ei haittaa ollenkaan että ulkona on 10 astetta, voi tehdä huoletta uuniruokia. Helteellä ei voisi :D
tein eilen paria uuniruokaa viikon varalle.
Tänään syödään varmaan broileria, jollain lisukkeella. Riippuu siitä, sitä pojat ovat syöneet lounaaksi. Samaa ruokaa heidän ei tarvitse syödä kahdesti samana päivänä.
Itse savustettua lohta, smetana-sipulimuusia ja tartarsoosia. Niin ja rakuunaporkkanoita.
Merilohta halsteriin ja salaattia kylkeen
Kysyin vaimolta, pastasalaattia kuulemma laittaa.
Nokkosriisiä ja broiskua ja salaattia