Vain Elämää -arvuuttelua
Onko jo ketjua, jossa arvaillaan uuden kauden artisteja? Kuvauksethan ovat nyt alkamassa ja nimet julkistetaan huomenna tiistaina. Antti Tuisku on kai jo melko varma. Nelosen sivuilla on artistien tummennetut ääriviivat ja ohjelman instagram-tilillä on jokaisesta neljä kuvavihjettä. Keitäs veikkaatte? http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1895840-vain-elamaa--artistiarvuuttelu-kay-kuumana---katso-tuoreet-vinkit-instagramista
Kommentit (83)
Blaah, nyt on tyypit julkistettu ja Seiska oli oikeassa. Eli todella tylsä kausi luvassa. :(( Toivoin viimeiseen asti, että jotkut Seiskan nimistä olisi ollut väärin, mutta ei.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:14"]
En kyllä suoraan sanottuna oo kauheen innoissani sen perusteella keitä tonne vaikuttaisi olevan osallistumassa.
[/quote]
Noihan on vielä surkeammat kuin kakkoskauden kilpailijat. Sanni ja VilleGalle ovat täysin mitään sanomattomia eikä niillä pitäisi olla tonne mitään asiaa.
Antti Tuisku nyt ehkä joo vaikka nyt en siitäkään ole kauhean innoissani. Virve Rosti nyt on sellainen B-luokan laulaja mutta sentään pitkän linjan laulaja. Pave ja Anssi nyt on pitkän linjan miehiä.
Ei tainnut saada enää kunnon tähtiä tuonne.
Kaikki muut instakuvavihjeet uskon selvittäneeni, mutta tätä en hoksaa: https://instagram.com/p/3RSo09l4nY/ Tuon kai pitäisi liittyä Vilkkumaahan..? Avaimenreikä, joogamatto, uimalasit, huulipuna...äh, ei soita kelloja :)
"Seiska paljasti jo tammikuussa, että supersuositussa ohjelmassa nähdään tänä vuonna Antti Tuisku, Virve Rosti, Anssi Kela, Maija Vilkkumaa, JVG:stä joko Jare tai Ville-Galle.
.
Seiskan tietojen mukaan nyt on selvinnyt, että kaksi viimeistä paikkaa täyttävät Pave Maijanen, joka korvaa pois jääneen Hectorin, sekä Sanni, joka kisasi viimeisestä paikasta Janna Hurmerinnan kanssa."
Olisitteko halunneet mielummin Paven vai Hectorin? Entä Sannin vai Jannan?
Tylsät valinnat kyllä. En usko, että kenestäkään nousee kansan suosikkia tai yllättäjää. Ei ole myöskään ketään oikeasti hyvää laulajaa nyt mukana. Sannikin laulaa nasaalisti. Outoa, ettei ole yhtäkään bändin keulakuvaa (esim. viime kaudella Toni). Juurikin bändin jäsenet olisivat olleet sooloartisteja kiinnostavampia.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]
Sannillahan on Me ei olla enää me, Jos mä oon oikee, Hakunamatata, 2080- luvulla, Prinsessoja ja astronautteja jotka on soinu paljon. Sit vähä tuntemattomampia mm. Sotke mut, Luodinkestävää, ja Dementia. Että luultavasti riittäis tonne kyllä just ja just noi piisit.
[/quote]
Mä tiedän noista 4. T: 24-v.
[/quote]
Netistä munkin oli ne kattottava, että en mää ny mikään Sanni lover oo, lunhan tutkin asiaa että kiitti vaan alapeukuista kun teille vartavasten etin faktaa. :D
J. Karjalainen on sanonut aiemmin, että on pyydetty, muttei ole lähtenyt mukaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]
Sannillahan on Me ei olla enää me, Jos mä oon oikee, Hakunamatata, 2080- luvulla, Prinsessoja ja astronautteja jotka on soinu paljon. Sit vähä tuntemattomampia mm. Sotke mut, Luodinkestävää, ja Dementia. Että luultavasti riittäis tonne kyllä just ja just noi piisit.
[/quote]
[/quote]
Netistä munkin oli ne kattottava, että en mää ny mikään Sanni lover oo, lunhan tutkin asiaa että kiitti vaan alapeukuista kun teille vartavasten etin faktaa. :D
[/quote]
Älä välitä, av lla lynkataan kaikki Sanni ja Anna Abreu fanit ja sä vaan menit tyhmyyksissäsi vaikuttamaan semmoselta. ;D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
*kunhan
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]Sannillahan on Me ei olla enää me, Jos mä oon oikee, Hakunamatata, 2080- luvulla, Prinsessoja ja astronautteja jotka on soinu paljon. Sit vähä tuntemattomampia mm. Sotke mut, Luodinkestävää, ja Dementia. Että luultavasti riittäis tonne kyllä just ja just noi piisit.
[/quote]
Noista on 4 radiohittiä. Hakunamatata ei ole tunnettu hitti mielestäni. Mutta tosiaan, kuten joku jo sanoikin, Maaritilla oli vain Jäätelökesä... Eli riittänee tuotannolle. :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]
[/quote]
[/quote]
Vau, taidat olla oikein fani? Ite tiedän varmuudella yhden.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]Sannillahan on Me ei olla enää me, Jos mä oon oikee, Hakunamatata, 2080- luvulla, Prinsessoja ja astronautteja jotka on soinu paljon. Sit vähä tuntemattomampia mm. Sotke mut, Luodinkestävää, ja Dementia. Että luultavasti riittäis tonne kyllä just ja just noi piisit.
[/quote]
Noista on 4 radiohittiä. Hakunamatata ei ole tunnettu hitti mielestäni. Mutta tosiaan, kuten joku jo sanoikin, Maaritilla oli vain Jäätelökesä... Eli riittänee tuotannolle. :)
[/quote]
Ikävä kyllä toi Hakunamatata koko viimekesän läpensä, että onnellinen olet jos oot siltä välttynyt.
Kyllä siellä varmaan on joku nuorempi naisartisti mukana. Sanni, Elli Haloo, Chisu, Janna, Johanna Kurkela, mitö näitä nyt on. Sitten konkarinainen, varmaankin se Virve Rosti.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]Sannillahan on Me ei olla enää me, Jos mä oon oikee, Hakunamatata, 2080- luvulla, Prinsessoja ja astronautteja jotka on soinu paljon. Sit vähä tuntemattomampia mm. Sotke mut, Luodinkestävää, ja Dementia. Että luultavasti riittäis tonne kyllä just ja just noi piisit.
[/quote]
[/quote]
Ikävä kyllä toi Hakunamatata koko viimekesän läpensä, että onnellinen olet jos oot siltä välttynyt.
[/quote]
Ai soi vai? Multa mennyt täysin ohi. En mä kyllä siltä välttynyt, oon kunnellut Sannin ekaa ja tokaa levyä Spotikasta, mutta onneksi biisejä voi skipata. :) - 23
Pave Maijanen, Maija Vilkkumaa, Sanni (kuka korvasi Jannan) Jvg tulee jompikumpi, Anssi Kela, Antti Tuisku ja Rosti.. Tässä faktaa ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:08"]Sannillahan on Me ei olla enää me, Jos mä oon oikee, Hakunamatata, 2080- luvulla, Prinsessoja ja astronautteja jotka on soinu paljon. Sit vähä tuntemattomampia mm. Sotke mut, Luodinkestävää, ja Dementia. Että luultavasti riittäis tonne kyllä just ja just noi piisit.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai soi vai? Multa mennyt täysin ohi. En mä kyllä siltä välttynyt, oon kunnellut Sannin ekaa ja tokaa levyä Spotikasta, mutta onneksi biisejä voi skipata. :) - 23
[/quote]
En ole tuo jolle vastasit, mutta juu, soi mm suomipopilla n. 12 kertaa päivässä.
Jos mukana on Anssi Kela, niin toivottavasti sillä katetaan samalla myös sen miespuolisen iskelmäartistin paikka. Eikä niin, että mukana on hänen lisäkseen vielä Simo Silmu tai muu vastaava ;D
Maija Vilkkumaa, apua.... toivon todella, että ei.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:13"]
Haluaisin kyllä joskus nähdä Robinin mukana, mutta eri asia on tehdäänkö tätä enää edes siinä vaiheessa kun olisi valmis osallistumaan. Uskon, että jo nyt selviäisi ihan hyvin esitysosuudesta ja olisi hauska kuulla muiden versioita Robinin kappaleista, mutta en yhtään ihmettele, jos Robin tuntee vielä olevansa liian nuori/vailla riittävää elämänkokemusta osallistuakseen.
[/quote]
No lähes yhtäpaljon Robinillakin aktiiviuraa on takana (puhumattakaan meriiteistä) kuin jollain JVG:llä tai Sannilla.
Eihän tuolla voi olla JVG:tä, eihän. Millä ihmeen perusteella? Nopsajalan vielä ymmärrän hyvinkin, mutta että JVG!?