Missä vaiheessa alkavassa suhteessa sinusta okei että mies puristelee pepusta julkisella paikalla?
Minusta ei ainakaan ennen kuin seksiä on harrastettu!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei missään vaiheessa suhdetta.
Tämä. Moukka tekee niin.
Joo ei. Sivistymätön ihminen kyseessä, jos moista harrastaa.
Siinä vaiheessa kun molemmat jo piereskelette julkisilla paikoilla ja olette yhtä dementoituneita.
Taidat arvon kysyjä olla aika nuori vielä? Usko kun täti sanoo: sinä et ole kenenkään omaisuutta eikä ole ok, että kukaan kohtelee sinua sellaisena. Yksityisten paikkojen koskettelu julkisesti on ilmeisesti jonkinlainen nuorten miesten alkukantainen tapa osoittaa, että "tämä on minun", ikään kuin pitäisi muille osoittaa pariutumisen hienoutta. Parisuhteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sille pitää laittaa heti stoppi, sillä tulimme jo aika kauan sitten pois viidakosta. Se on nyt vain huonoa ja moukkamaista käytöstä, kuten edellä on jo moneen kertaan todettu.
Ekan kunnon p*non jälkeen, toki tilanne huomioiden.
Kuvittelen että yksi työpaikan mies puristaisi pepusta… huhhuh! Ei ole mitään kiihottavampaa.
HÄN <3
Siinä vaiheessa kun tietää, että se on naiselle ok.
Siinä vaiheessa kun haluaa seurustella juntin kanssa.
Ei missään. Puristelut sitten, kun ollaan kaksin.
Heti kun mies haluaa. Tuo on vähän kuin merkki, että "tää perse kuuluu mulle, vain mä panen tätä".
M31
Ei missään vaiheessa, tuollaista jos mieskokelas tekisi minulle niin olisi viimeinen juttu mitä tekisi minulle eli se olisi peli samantien poikki.
Junttien kanssa en seurustele, onhan tuo nyt todella moukkamaista/junttimaista käytöstä. Sen verran pitää itsekunnioitusta löytyä ihmiseltä että ei mitä tahansa siedä kumppaniltaan.
Mikä on alkava suhde? Onko suhde vai ei?
Riippuu myös paljon että minkälainen puristelu on ja missä tilanteessa.
Se suhde olisi tasan tarkkaan sillä hetkellä viimeisellä sekunnilla, kun mies puristaisi minua pepusta julkisella paikalla. Ei sillä mitään väliä, kuinka pitkälle olisi ehtinyt alusta.
Mua nipisti suorastaan aikoinaan ja voi luoja olin raivona. Jos olisin sen kiinni saanut sillä hetkellä niin olisin puristanut niin että ei ihan heti ois unohtanut. Karkuunhan se juoksi. Miksi ihmeessä, jos ajatteli sen kivalta tuntuvan. Sattu ja oli paukama pitkään.
Ei ole missään vaiheessa ok. Junttimaista kytöstä enkä seurustele junttien kanssa.
Vain holvikaaren alla!