Mitä ajattelisit sellaisesta että sinulta on evätty ihmisoikeudet
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Paljon tanttoja yhdessä. Hyvien ihmisten kerho.
Eivät muutu hyviksi sanomalla itseään hyviksi. Oikeasti ovat pakottamisen, eli väkivallan käyttäjiä.
Jos kukaan ei ole koskaan sanonut sulle rumaa sanaa niin sua mielistellään liikaa. Ja sulle valehdellaan. Jos et itse asiaa käsitä. Et pysty kontrolloimaan mitä susta puhutaan missäkin.
Vaikka 10 ihmisen ryhmänä kuvittelet että kakki tykkää susta niin se on valhe. He mielistelee sua silloin ja susta puhutaan pskaa kuten kaikista muistakin. Et ole sen yläpuolella vaikka uskottelee itsellesi muuta.
Yleistä pohdintaa. Helsingissä on tuollaista.
Mitä helvetin höpinää tämä on. Mee kyljelles vasikka
Hki on paljon väkeä. Siellä sattuu ja tapahtuu.
Kaikenlaisia tanttoja palkkalistoilla. Ei ole ihmisoikeuksista tietoakaan.
Kaverien kaverien kavereita kaikki keskenään. En silti suostu kuolemaan tanttojen vuoksi.
Pitääkö sun kuolla tanttojen vuoksi oikeasti?
He ovat sitä mieltä. Vaadin tilille tahallisesta vahingon tuottamisesta ja tappamisesta.
Vierailija kirjoitti:
No minulta on viety oikeus käydä paikoissa missä koronapassia vaaditaan ja kohta minulta viedään oikeus tehdä hoitajan työtä! Onneksi minulla on sitten vielä oikeus makoilla kotona kelan rahoilla.
Olen rokottamaton hoitaja.
Tuolla nyt ei ole ihmisoikeuksien kanssa mitään tekemistä. Ihan sama kuin sanoisi että elokuvien ikärajoitteet rikkovat ihmisoikeuksia tai se että en saa lyödä naapuria.
Järjen käyttö olisi ihan toivottavaa, mutta todennäköisesti toiveeksi jää.
Kyllä he tietää mitä tekee. Se on suunniteltua ja tarkoituksellista.
Saisiko väen ulos puhelimista? Onko teidän puhelin?
Ei pidäkään kuolla. Asiat selvitetään.
Jos minä kuolen vuoden sisällä, nuo lähtee samalla.
Vahinko on peruuttamaton. Sitä ei voi enää korjata. Kuka on tantoista kenen kaveri?
Tappaminen ja vahingoittaminen on heidän mielestä hyväksyttyä. Jos minä kuolen vuoden sisällä, tantat lähtee mukana.
Se puhelin on vain pientä.