Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät! Minkälainen teillä on itsetunto?

Vierailija
01.06.2015 |

Itse alan jo ahdistua. Olen laittanut noin puolen vuoden aikana kymmeniä, ehkä jopa satoja hakemuksia. Tänään vihdoin kävin ensimmäisessä haastattelussa ja aloin jo nähdä pienen toivonkipinän. Haastattelun päätteeksi rekrytoija sanoi: "Me otamme yhteyttä parin viikon päästä kunhan kaikki noin sata hakijaa on haastateltu". Ahdistuin taas.

Muutama vuosi sitten minulta kysyttiin jo haastattelussa koska voin aloittaa ja toivotettiin tervetulleeksi.

Kouluunkaan en päässyt nyt, eikä työkkärin kurssejakaan ole. Jos en kohta pääse töihin, ostan jo köyden.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen iski taas oikein kunnolla... olin salilla ja olisin halunnut käydä kysymässä saako salilta pt-palveluja, en uskaltanut... helmikuussa olin siinä tilanteessa että en uskaltanut mennä kahvilaan kahville vaan kävelin vain siitä ohi ja menin kotiin...

Sosiaaliset tilanteet alkavat siis pelottamaan... tai ei pelottamaan en vain tee niitä enää. En puhu päivän aikana kuin omille läheisilleni. Joskus kappaan meneminenkin tuntuu ylivoimaiselta. Olen ulospäin suuntautunut ja puhelias ihminen, tykkään esintyä ja olla esillä, mutta tämä himassa oleminen vie kaiken rohkeuden ja pohjan...

eli kyllähän se alkaa vuoden jälkeen vaikuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi