Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni Haukio on varmaan raskaana

Vierailija
28.01.2022 |

Kun lopettaa työt ja oli niin vihjaileva päivitys.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on alkanut painua kasaan. Toisaalta onhan hän jo ukki-ikäinen

Vierailija
82/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus syö hauetkin vedestä. Kaunis ja älykäs nainen kyseessä, runoilija ja luonnonystävä. Olisipa mukavaa jos odottaisi taas vauvaa.

Kuka tuolle jaksaa kateellinen olla, mistä ihmeen syystä? Puolisona vanha mies, Jenni itse ei omaa mitään taitoa jota joku voisi itselleen himoita. Hän ei ole kaunis, sievä toki, ei karismaattinen, ei älykäs. Runonsa ovat yksinkertaista soopaa enkä ole missään kuullut, että olisi kerännyt itsenään kehuja. Hän on vain presidentin huomattavasti nuorempi puoliso. Tarpeeksi väritön herättääkseen ihmisissä muuta kuin hyminää.

Kyllä moni jaksaa olla kateellinen hyvinkin selvästi. Ensinnäkin puolisona varakas presidentti. Ja ikä ei vähennä ihmisen arvokkuutta, lisää vain sitä paitsi Suomessa ja vähä-älyisten keskuudessa. Sauli on sivistynyt, älykäs ja tunneälykäs mies. Ottaisin minäkin, jos ei olisi Jennin. Olen Jenniä vuoden nuorempi. Lisäksi Jenni itse on kaunis, älykäs, lahjakas, korkeasti koulutettu ja suloisen pojan äiti. Kadehdittavaa on paljon.

No jos sinulle ja Jennille kelpaa sauli niin sehän ei tosiaankaan tarkoita, ette hän kelpaisi muille nelikymppiselle naisille.

Oksettaa pelkkä ajatuskin seksistä 30 vuotta vanhemman ukon kanssa. Mutta jos ei muuta saa kuin irstaan vanhan ukon niin ottaa sitten sellaisen.

Sauli kyllä puheissaan on horiseva ukko joka ei saa sanotuksi (uskalla sanoa) mitä tarkoittaa ja luonteeltaan on piinkova kapitalisti joka nauttii köyhien kyykyttämisestä. Tutkioas hiukan historiaa.

Samaa mieltä, puistattaa ajatus seksistä isäni ikäisen ukon kanssa.

Hyi hemmetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni tekee kirjaa Vanhus ja merilevä. Kertoo vanhasta miehestä ja hänen mitäänsanomattomasta vaimostaan, joka odottaa omaishoitajan ihanaa arkea.

Mmm.. onkohan Jennillä jotain kosketusta aiheeseen?

Vierailija
84/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näytti raskaana olevalle jo itsenäisyyspäivänä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008455485.html

Voi herranen aika tuota asua, siis mitä hemmettiä on päässä liikkunut kun on tuommoisia päällensä vetänyt.

Muistan kun saa seukkasi Tanjan kanssa ja oli aina aivan hurmaantunut linnan juhlissa Tanjaan ja kehui, että katsokaa nyt kuinka kaunis. Tanja oli seksikäs, upea ja naisellinen tämä Jenska on lypsyltä tulossa, löysi mummovainaan puseron ja hameen ja veti päälleen. Kengät on vissiin glitterillä ja liimalla koristeltu.

Huomaa, ettei tuo ollut mikään virallinen edustustilaisuus, vaan korona ajan itsenäisyyspäivän asu.

Naurettaavahan se olis ollut, jos rouva Haukio olis kiskonut päälleen jonkin iltapuvun tapaisen tai vaikkapa toisena äärilaitana jakkupuvun.

Just sopivan juhlallinen asu tuohon tilaisuuteen. Ja niin tyylikäst kuin vai olla voi.

Musta hame, juhlava pusero ja sen tyyliin iltalaukku ja kengät.

Ja huomaa, ettei presidentti Niinistölläkään ollut juhlapuku.

Hänellä ei ollut frakkia eikä kunnimerkkejä eikä presendetin käätyä kaulassaan.

Myös Sauli Niinistö oli puketunut tilanteen mukaan, koska mitään vastaanottoa ei ollut.

Jännä, että esim. Ruotsin Viktoria osaa pukeutua juhlavasti suomalaisen muotibrädin asuihin ja on tyylikäs kun mikä. Se joka tuota Jennin asua pitää tyylikkäänä ei ymmärrä tyylistä yhtään mitään, ihan jos rehellisiä ollaan.

Noita hameita oli toimistossa 1980-luvulla, pusero ei ollut muotia edes silloin.

Ohis

Tuo pusero on Katri Niskasen uutuus Freya, maksaa 220.

Tiedän. Katri on osaamaton ja tekeleensä ovat järkyttäviä. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon nytkin, niskaset on moukkia kakki ja Katri ja Jenni ovat samaa tasoa aloillaan, mitättömiä.

Vierailija
85/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus syö hauetkin vedestä. Kaunis ja älykäs nainen kyseessä, runoilija ja luonnonystävä. Olisipa mukavaa jos odottaisi taas vauvaa.

Kuka tuolle jaksaa kateellinen olla, mistä ihmeen syystä? Puolisona vanha mies, Jenni itse ei omaa mitään taitoa jota joku voisi itselleen himoita. Hän ei ole kaunis, sievä toki, ei karismaattinen, ei älykäs. Runonsa ovat yksinkertaista soopaa enkä ole missään kuullut, että olisi kerännyt itsenään kehuja. Hän on vain presidentin huomattavasti nuorempi puoliso. Tarpeeksi väritön herättääkseen ihmisissä muuta kuin hyminää.

Kyllä moni jaksaa olla kateellinen hyvinkin selvästi. Ensinnäkin puolisona varakas presidentti. Ja ikä ei vähennä ihmisen arvokkuutta, lisää vain sitä paitsi Suomessa ja vähä-älyisten keskuudessa. Sauli on sivistynyt, älykäs ja tunneälykäs mies. Ottaisin minäkin, jos ei olisi Jennin. Olen Jenniä vuoden nuorempi. Lisäksi Jenni itse on kaunis, älykäs, lahjakas, korkeasti koulutettu ja suloisen pojan äiti. Kadehdittavaa on paljon.

No jos sinulle ja Jennille kelpaa sauli niin sehän ei tosiaankaan tarkoita, ette hän kelpaisi muille nelikymppiselle naisille.

Oksettaa pelkkä ajatuskin seksistä 30 vuotta vanhemman ukon kanssa. Mutta jos ei muuta saa kuin irstaan vanhan ukon niin ottaa sitten sellaisen.

Sauli kyllä puheissaan on horiseva ukko joka ei saa sanotuksi (uskalla sanoa) mitä tarkoittaa ja luonteeltaan on piinkova kapitalisti joka nauttii köyhien kyykyttämisestä. Tutkioas hiukan historiaa.

Hyi hemmetti.

Ottamatta kantaa tähän pariskuntaan; mietin vain miltä mahtaa tuntua s e k s i vanhan, Kalvakan miehen kanssa?

Refraktaariaika on varmaan viikko yli 75 vuotiaalla?

Vierailija
86/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli on alkanut painua kasaan. Toisaalta onhan hän jo ukki-ikäinen

Ei huonossa kunnossa oleva iäkäs mies voi pelata jääkiekkoa, kuten Niinistö tekee. Joten siitä voi päätellä todellisen kunnon.

Niinistö on ollut hyvä pressa jonka saappaat on vaikea täyttää. Koiviston jälkeen paras.

Vierailija
87/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letu kirjoitti:

Voisiko Jenni tähdätä presidentinvaaleihin ehdokkaana? :)

Tosissasi kyselet, vaikka miljoona suomalaista katsoo vuosittain, kuinkahan Jenni suoriutuu muutamasta  fraasista "juurikin näin" ja "aivan" linnan juhlissa jutustellessaan.

Vierailija
88/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1977 syntynyt on kyllä jo sen ikäinen, ettei normaalisti tule raskaaksi.

Tulihan Krista Kiurukin, syntynyt v. 1974.

Vierailija
89/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näytti raskaana olevalle jo itsenäisyyspäivänä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008455485.html

Voi herranen aika tuota asua, siis mitä hemmettiä on päässä liikkunut kun on tuommoisia päällensä vetänyt.

Muistan kun saa seukkasi Tanjan kanssa ja oli aina aivan hurmaantunut linnan juhlissa Tanjaan ja kehui, että katsokaa nyt kuinka kaunis. Tanja oli seksikäs, upea ja naisellinen tämä Jenska on lypsyltä tulossa, löysi mummovainaan puseron ja hameen ja veti päälleen. Kengät on vissiin glitterillä ja liimalla koristeltu.

Huomaa, ettei tuo ollut mikään virallinen edustustilaisuus, vaan korona ajan itsenäisyyspäivän asu.

Naurettaavahan se olis ollut, jos rouva Haukio olis kiskonut päälleen jonkin iltapuvun tapaisen tai vaikkapa toisena äärilaitana jakkupuvun.

Just sopivan juhlallinen asu tuohon tilaisuuteen. Ja niin tyylikäst kuin vai olla voi.

Musta hame, juhlava pusero ja sen tyyliin iltalaukku ja kengät.

Ja huomaa, ettei presidentti Niinistölläkään ollut juhlapuku.

Hänellä ei ollut frakkia eikä kunnimerkkejä eikä presendetin käätyä kaulassaan.

Myös Sauli Niinistö oli puketunut tilanteen mukaan, koska mitään vastaanottoa ei ollut.

Jännä, että esim. Ruotsin Viktoria osaa pukeutua juhlavasti suomalaisen muotibrädin asuihin ja on tyylikäs kun mikä. Se joka tuota Jennin asua pitää tyylikkäänä ei ymmärrä tyylistä yhtään mitään, ihan jos rehellisiä ollaan.

Noita hameita oli toimistossa 1980-luvulla, pusero ei ollut muotia edes silloin.

Ohis

Tuo pusero on Katri Niskasen uutuus Freya, maksaa 220.

Tiedän. Katri on osaamaton ja tekeleensä ovat järkyttäviä. Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon nytkin, niskaset on moukkia kakki ja Katri ja Jenni ovat samaa tasoa aloillaan, mitättömiä.

Samaa mieltä Katrin ja Jennin tasosta.

Vierailija
90/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letu kirjoitti:

Voisiko Jenni tähdätä presidentinvaaleihin ehdokkaana? :)

Tosissasi kyselet, vaikka miljoona suomalaista katsoo vuosittain, kuinkahan Jenni suoriutuu muutamasta  fraasista "juurikin näin" ja "aivan" linnan juhlissa jutustellessaan.

Ohi aiheen, mutta miten pystytte niitä haastatteluja katsomaan? Minä en myötähäpeältä pysty. Mieheni ulvoo naurusta, mutta minä poistun, en vaan pysty sitä sisällyksetöntä höpinää kuuntelemaan. Toki kysymyksetkin ovat onttoja mutta sitä Saulin ja Jennin mitäänsanomatonta maailmoja syleilevä höpinää, hyi, puistattaa.

Vierailija
91/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, jos Jenni käyttäisi ulkomaalaisten suunnittelijoiden asuja. Usein ovat paremman näköisiä ja nuorekkaampia kuin kotimaiset asut. Alennusmyynneistä näitä saa melko edullisesti. Pelkääkö Jenni, että arvosteltaisiin ulkomaisten suunnittelijoiden asuista.  Jenni ei osaa yhdistellä halpaa ja hieman kalliimpaa, samalla tavoin kuin Kuningatar Letizia ja Victoria ovat tästä tunnetttuja.

Vierailija
92/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi, jos Jenni käyttäisi ulkomaalaisten suunnittelijoiden asuja. Usein ovat paremman näköisiä ja nuorekkaampia kuin kotimaiset asut. Alennusmyynneistä näitä saa melko edullisesti. Pelkääkö Jenni, että arvosteltaisiin ulkomaisten suunnittelijoiden asuista.  Jenni ei osaa yhdistellä halpaa ja hieman kalliimpaa, samalla tavoin kuin Kuningatar Letizia ja Victoria ovat tästä tunnetttuja.

Hyvin mahdollista, että Jennillä on " oma tyyli ja linja" pukeutumisessaan ja tuo sen ja toiveensa suunnittelijalle. Uskon, että on. Minullakin on ja toisin esiin mitä ja millaista haluan, jos olisin hä En asemassaan.

Hän haluaa suosia kotimaisia suunnittelijoita. Siltä vaikuttaa.

Vierailija
93/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet. Hyvä. Moni ei ole. Minulla on sama koulutus kuin Jennillä. Olen hyvässä työssä. En ole kenenkään edustusvaimo. Minulla on minun ikäinen, komea, tunneälykäs mies ja suloinen lapsi. Kaunis koti. Meidät erottaa Jennin kanssa ainakin se, että en kuvittele olevani kirjailija, minulla on hyvä maku ja en jaa vuodettani vanhuksen kanssa.

Heh, kaikki mitä listassasi luettelet on subjektiivisia kokemuksia ja siten vain itsekehua.

. Kaunis koti esimerkiksi, aika moni koti on kaunis. Moni muu taas ei pitäisi kotiasi kauniina. Jenni ei kuvittele olevansa kirjailija, vaan hän on sitä. Ethän sinä voikaan kuvitella olevasi kirjailija, jos et ole kirjoja kirjoittanut. Sinut erottaa Jennistä objektiivisesti se, että Jenni on kaunis sisältä, sinä et. Jenni on hyväntahtoinen, sinä olet ilkeä. Jennin puoliso on presidentti, sinun ei. Sinulla on kirjoituksestasi päätellen hyvä maku vain omasta mielestäsi. Vanhus on suhteellinen käsite. Sauli on charmikas, urheilullinen ja arvokkaassa työssä Suomen hyväksi. Se mitä perinteisesti tarkoitetaan vanhuksella, ei sovi häneen. Sitä paitsi jos miehesi olisi tunneälykäs, hän ei olisi kanssasi ellei ole säälittävä tossukka. Näyttää, että olet Jenniä parempi vain omasta mielestäsi ja pelkäät todellisuudessa, että ukkosi löytää paljon nuoremman.

Vierailija
94/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai silloin hakisi uusia haasteita. Nimenomaan kannattaa olla töissä, jos jäisi vanhempainvapaalle. Ehkä hän haluaa jo suunnitella tavallista elämää ja työtä, johon voi täysillä panostaa.

Onkohan niillä Saulin kanssa omat rahat ja siksi Jennillä toimeentulo vähän tiukkaa?

Vierailija
95/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti.

Et sinä ole Saulin puoliso eikä hän ikinä sinunkaltaistasi huolisi. Miksi siis kontrolloit muita ja heidän valintojaan. Oletko narsisti, kun noin toimit ja halveksit. Opettele kunnioittamaan muita ihmisiä ja heidän valintoja. Ne eivät kuulu sinulle.

Vierailija
96/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos sinulle ei Sauli kelpaa, niin sehän ei tarkoita sitä, että Sauli ei kelpaisi muille kuin Jennille ja minulle. Sinä et ikinä kelpaisi Saulille noin yksinkertaisella logiikalla, joten voit olla murheista vapaa.

Vierailija
97/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet. Hyvä. Moni ei ole. Minulla on sama koulutus kuin Jennillä. Olen hyvässä työssä. En ole kenenkään edustusvaimo. Minulla on minun ikäinen, komea, tunneälykäs mies ja suloinen lapsi. Kaunis koti. Meidät erottaa Jennin kanssa ainakin se, että en kuvittele olevani kirjailija, minulla on hyvä maku ja en jaa vuodettani vanhuksen kanssa.

Heh, kaikki mitä listassasi luettelet on subjektiivisia kokemuksia ja siten vain itsekehua.

. Kaunis koti esimerkiksi, aika moni koti on kaunis. Moni muu taas ei pitäisi kotiasi kauniina. Jenni ei kuvittele olevansa kirjailija, vaan hän on sitä. Ethän sinä voikaan kuvitella olevasi kirjailija, jos et ole kirjoja kirjoittanut. Sinut erottaa Jennistä objektiivisesti se, että Jenni on kaunis sisältä, sinä et. Jenni on hyväntahtoinen, sinä olet ilkeä. Jennin puoliso on presidentti, sinun ei. Sinulla on kirjoituksestasi päätellen hyvä maku vain omasta mielestäsi. Vanhus on suhteellinen käsite. Sauli on charmikas, urheilullinen ja arvokkaassa työssä Suomen hyväksi. Se mitä perinteisesti tarkoitetaan vanhuksella, ei sovi häneen. Sitä paitsi jos miehesi olisi tunneälykäs, hän ei olisi kanssasi ellei ole säälittävä tossukka. Näyttää, että olet Jenniä parempi vain omasta mielestäsi ja pelkäät todellisuudessa, että ukkosi löytää paljon nuoremman.

Ei se, että kirjoittaa muutamia todella huonoja runoja tee kirjailijaa. Eikä se, että on kiivennyt johonkin asemaan poista sitä, että ikä on mikä on. Jenni tässä pelkää, että ukko kupsahtaa ihan milloin vain. Koronakin olisi kohtalokas.

Vierailija
98/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kummisetä

Vierailija
99/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että kirjoittaa muutamia todella huonoja runoja tee kirjailijaa. Eikä se, että on kiivennyt johonkin asemaan poista sitä, että ikä on mikä on. Jenni tässä pelkää, että ukko kupsahtaa ihan milloin vain. Koronakin olisi kohtalokas.

Taas kauppaat omia mielipiteitäsi. Jos kirjat ovat sinun mielestäsi huonoja, ei poista sitä, että

Hän on kirjailija. Minä esimerkiksi pidän hänen runokirjasta. Ja koska hän on kirjoittanut, hän on kirjailija, vaikka sinä olet kateellinen. Ikä todella on mikä on, mutta ihmiset ovat hyvin eri kunnossa eri ikäisinä. Minun 80-vuotias äiti on täysin terve verenpainelääkettä lukuunottamatta. Tiedän kolmikymppisen monisairaan, joka ei kykene töihin. Sauli taas kykenee toimimaan presidenttinä. Mitä tiedät Jennin peloista, onko hän kertonut niistä sinulle? Sinä itse voit kuolla Saulia aiemmin. Se on jopa todennäköistä. Noin ilkeä ja kateellinen, pahansuopa mieli tappaa ennen aikojaan.

Vierailija
100/106 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin: Jenni Haukio ei taatusti ole raskaana.

Hänen puolisollaan, presidentillä on jo kaksi poikaa.

Kaksi poikaa jotka hänen ensimmäinen vaimonsa, auto-onnettomuudessa kuollut puoliso on synnytänyt.

Presdentti Niinistöllä on myös lapsenlapsia noilta pojiltaan.

Haukio on jo yli 40 vuotias, ja hän ei varmaan enää ole valmis uuteen raskauteen.

Olen varma siitä, että presidentimme ja hänen avioliitonsa Jennin kanssa on hyvin onnellinen.

Kumpikin tietyllä tavalla samanlaisia ihmisiä.

Molematta ovat kirjottavat siis ovat erittäin syvällisä ja pohtiva ja älykkäitä ihmisiä.