Jenni Haukio on varmaan raskaana
Kun lopettaa työt ja oli niin vihjaileva päivitys.
Kommentit (106)
Jenni tekee kirjaa Vanhus ja merilevä. Kertoo vanhasta miehestä ja hänen mitäänsanomattomasta vaimostaan, joka odottaa omaishoitajan ihanaa arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus syö hauetkin vedestä. Kaunis ja älykäs nainen kyseessä, runoilija ja luonnonystävä. Olisipa mukavaa jos odottaisi taas vauvaa.
Kuka tuolle jaksaa kateellinen olla, mistä ihmeen syystä? Puolisona vanha mies, Jenni itse ei omaa mitään taitoa jota joku voisi itselleen himoita. Hän ei ole kaunis, sievä toki, ei karismaattinen, ei älykäs. Runonsa ovat yksinkertaista soopaa enkä ole missään kuullut, että olisi kerännyt itsenään kehuja. Hän on vain presidentin huomattavasti nuorempi puoliso. Tarpeeksi väritön herättääkseen ihmisissä muuta kuin hyminää.
Kyllä moni jaksaa olla kateellinen hyvinkin selvästi. Ensinnäkin puolisona varakas presidentti. Ja ikä ei vähennä ihmisen arvokkuutta, lisää vain sitä paitsi Suomessa ja vähä-älyisten keskuudessa. Sauli on sivistynyt, älykäs ja tunneälykäs mies. Ottaisin minäkin, jos ei olisi Jennin. Olen Jenniä vuoden nuorempi. Lisäksi Jenni itse on kaunis, älykäs, lahjakas, korkeasti koulutettu ja suloisen pojan äiti. Kadehdittavaa on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus syö hauetkin vedestä. Kaunis ja älykäs nainen kyseessä, runoilija ja luonnonystävä. Olisipa mukavaa jos odottaisi taas vauvaa.
Kuka tuolle jaksaa kateellinen olla, mistä ihmeen syystä? Puolisona vanha mies, Jenni itse ei omaa mitään taitoa jota joku voisi itselleen himoita. Hän ei ole kaunis, sievä toki, ei karismaattinen, ei älykäs. Runonsa ovat yksinkertaista soopaa enkä ole missään kuullut, että olisi kerännyt itsenään kehuja. Hän on vain presidentin huomattavasti nuorempi puoliso. Tarpeeksi väritön herättääkseen ihmisissä muuta kuin hyminää.
Kyllä moni jaksaa olla kateellinen hyvinkin selvästi. Ensinnäkin puolisona varakas presidentti. Ja ikä ei vähennä ihmisen arvokkuutta, lisää vain sitä paitsi Suomessa ja vähä-älyisten keskuudessa. Sauli on sivistynyt, älykäs ja tunneälykäs mies. Ottaisin minäkin, jos ei olisi Jennin. Olen Jenniä vuoden nuorempi. Lisäksi Jenni itse on kaunis, älykäs, lahjakas, korkeasti koulutettu ja suloisen pojan äiti. Kadehdittavaa on paljon.
Sinä olet. Hyvä. Moni ei ole. Minulla on sama koulutus kuin Jennillä. Olen hyvässä työssä. En ole kenenkään edustusvaimo. Minulla on minun ikäinen, komea, tunneälykäs mies ja suloinen lapsi. Kaunis koti. Meidät erottaa Jennin kanssa ainakin se, että en kuvittele olevani kirjailija, minulla on hyvä maku ja en jaa vuodettani vanhuksen kanssa.
Voisiko Jenni tähdätä presidentinvaaleihin ehdokkaana? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näytti raskaana olevalle jo itsenäisyyspäivänä.
Voi herranen aika tuota asua, siis mitä hemmettiä on päässä liikkunut kun on tuommoisia päällensä vetänyt.
Muistan kun saa seukkasi Tanjan kanssa ja oli aina aivan hurmaantunut linnan juhlissa Tanjaan ja kehui, että katsokaa nyt kuinka kaunis. Tanja oli seksikäs, upea ja naisellinen tämä Jenska on lypsyltä tulossa, löysi mummovainaan puseron ja hameen ja veti päälleen. Kengät on vissiin glitterillä ja liimalla koristeltu.Huomaa, ettei tuo ollut mikään virallinen edustustilaisuus, vaan korona ajan itsenäisyyspäivän asu.
Naurettaavahan se olis ollut, jos rouva Haukio olis kiskonut päälleen jonkin iltapuvun tapaisen tai vaikkapa toisena äärilaitana jakkupuvun.
Just sopivan juhlallinen asu tuohon tilaisuuteen. Ja niin tyylikäst kuin vai olla voi.
Musta hame, juhlava pusero ja sen tyyliin iltalaukku ja kengät.
Ja huomaa, ettei presidentti Niinistölläkään ollut juhlapuku.
Hänellä ei ollut frakkia eikä kunnimerkkejä eikä presendetin käätyä kaulassaan.
Myös Sauli Niinistö oli puketunut tilanteen mukaan, koska mitään vastaanottoa ei ollut.
Jännä, että esim. Ruotsin Viktoria osaa pukeutua juhlavasti suomalaisen muotibrädin asuihin ja on tyylikäs kun mikä. Se joka tuota Jennin asua pitää tyylikkäänä ei ymmärrä tyylistä yhtään mitään, ihan jos rehellisiä ollaan.
Noita hameita oli toimistossa 1980-luvulla, pusero ei ollut muotia edes silloin.
Ohis
Tuo pusero on Katri Niskasen uutuus Freya, maksaa 220.
mielestäni itsenäisyypäivän ohjelmassa alavatsa pömpätti vähän siihen malliin, kuin olisi ollut, mutta ajattelin tuolloin, että tuskin on, oli miten oli, pariskunta varmasti aikanaan ilmoittaa asiasta, jos on.
Ruotsin Silvialta lähti passi ja rahat kun meni naimisiin, Monacon Charlenen pakomatka päättyi laitokseen, mites kävi Jennin edeltäjälle? Tämä ei ollut ensimmäinen työ jista Jenni joutui lähtemään, omat rahat ei ole nähtävästi hyvä asia näissä asemissa olevilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Silvialta lähti passi ja rahat kun meni naimisiin, Monacon Charlenen pakomatka päättyi laitokseen, mites kävi Jennin edeltäjälle? Tämä ei ollut ensimmäinen työ jista Jenni joutui lähtemään, omat rahat ei ole nähtävästi hyvä asia näissä asemissa olevilla naisilla.
Jenni Haukio on ollut nykyisessä työssään 10 vuotta. Mistä työstä hän sinusta on joutunut lähtemään?
Oli jossain poliittisessa pestissä ennen salen tuloa presidentiksi, joutui lähtemään siitä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet. Hyvä. Moni ei ole. Minulla on sama koulutus kuin Jennillä. Olen hyvässä työssä. En ole kenenkään edustusvaimo. Minulla on minun ikäinen, komea, tunneälykäs mies ja suloinen lapsi. Kaunis koti. Meidät erottaa Jennin kanssa ainakin se, että en kuvittele olevani kirjailija, minulla on hyvä maku ja en jaa vuodettani vanhuksen kanssa.
Jenni on hyvässä työssä, ei mikään edustusvaimo. Hänen CV ei taatusti kalpene palstalaisiin nähden.
Sale vetelee naruista jossain taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Oli jossain poliittisessa pestissä ennen salen tuloa presidentiksi, joutui lähtemään siitä paikasta.
Kokoomuksen viestintäpäällikkö. Sen jälkeen hän on ollut nykyisessä työssään. Ei ihan vaikuta siltä, että ei saisi rahaa tienata.
Ens viikolla nähdään, miten asia on, eli onko raskaana. On valtiopäivien avajaiset eduskunnassa, sale puhuu ja näytetään kun jenni tulee parvelle istumaan. Silloin aaron syntymää edeltävinä päivinähän jenni oli siellä viimeisillään.
"Jenni Haukio on varmaan raskaana"
Seiskan Toimittaja.
ps.trollien trolli, kyylien kyylä
Eikös Kiuru ole saman ikäinen ja kehui kuinka raskaus oli yllätys ja luonnon ihme. Jospa jennilläkin.
Suomen itsenäisyyden juhlavuoden alussa sauli puhui, et hän kiertää juhlissa mut jenni ei kulje mukana, hänellä oma elämänsä. No niin, oli raskausprojekti. Jossain silloinkin puhuttiin, et hän tekee väitlskirjaa. Lepäsi ja koitti raskautua. Ehkä nyt on taas niin.
Ehkä tän pvän ilmoitus ennakoi ens viikon raskausnäkymää eduskunnassa. Silloin tullee julkiseksi tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sinulle ja Jennille kelpaa sauli niin sehän ei tosiaankaan tarkoita, ette hän kelpaisi muille nelikymppiselle naisille.
Oksettaa pelkkä ajatuskin seksistä 30 vuotta vanhemman ukon kanssa. Mutta jos ei muuta saa kuin irstaan vanhan ukon niin ottaa sitten sellaisen.
Sauli kyllä puheissaan on horiseva ukko joka ei saa sanotuksi (uskalla sanoa) mitä tarkoittaa ja luonteeltaan on piinkova kapitalisti joka nauttii köyhien kyykyttämisestä. Tutkioas hiukan historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on hyvässä työssä, ei mikään edustusvaimo. Hänen CV ei taatusti kalpene palstalaisiin nähden.
Työpaikat on suojatyöpaikkoja ja reittä pitkin saatuja.
Toinen penska jo spermapankista?
Salesta ei irtoa kuin pissa vaippoihin.