Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniilla ja älykkäällä sekä ylimielisellä on hiuksenhieno ero :D

Vierailija
01.06.2015 |

Nyt minulla meni hermot näihin "Olen kaunis ja älykäs siksi minulla ei ole ystäviä nyyh" valituksiin. Voin taata, ettei yksikään teistä ole ainakaan älykäs. Ette saa ystäviä ylimielisyyden vuoksi, joten kehitätte surkeita tekosyitä sille.
Tunnen näitä ihmisiä liikaa. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä.nämä ovat niitä ihnisiä, jotka luulevat olevansa kauniita. Oikeasti kauniitkin tiedostavat olevansa kauniita mutta eivät tee meteliä kauneudestaan.

Vierailija
2/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja se ero on katsojan silmissä. Harva on ihan sitä mitä kuvitellaan, varsinkaan jos se on negatiivista. (Mikä tietysti johtuu siitä ettei tuolloin vaivauduta tutustumaan, jotta olisi korrektia "tietoa")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua kuinka paljon virheitä, sori! :D

Vierailija
4/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"]Yleensä.nämä ovat niitä ihnisiä, jotka luulevat olevansa kauniita. Oikeasti kauniitkin tiedostavat olevansa kauniita mutta eivät tee meteliä kauneudestaan.
[/quote] Totta
Ap

Vierailija
5/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"]

Yleensä.nämä ovat niitä ihnisiä, jotka luulevat olevansa kauniita. Oikeasti kauniitkin tiedostavat olevansa kauniita mutta eivät tee meteliä kauneudestaan.

[/quote]

sama pätee oikeasti älykkäisiin.

Vierailija
6/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvännäköinen ja ylimielinen ja silti mulla on paljon kavereita.

Vierailija
7/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:42"]Mä olen hyvännäköinen ja ylimielinen ja silti mulla on paljon kavereita.
[/quote]

Mullapa on paljon ystäviä.

Vierailija
8/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:42"]Mä olen hyvännäköinen ja ylimielinen ja silti mulla on paljon kavereita. [/quote] Mullapa on paljon ystäviä.

[/quote]

Tarkoitin samaa. Miehet puhuu silti mieluummin kavereista.

Vierailija
9/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Kauniit ihmiset eivät tee numeroa ulkonäöstään eikä se todellakaan ole minkään tason este ihmisiin tutustumiselle! On eri asia olla ylimielinen, etäinen tai kylmä, luotaantyöntävä olemus on luotaantyöntävä ulkonäöstä huolimatta. Eikä kai kukaan aikuinen arvota ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella. Ensivaikutelmassakin on mukana olemus, eleet, ilmeet, jne, pelkkä ulkokuori melko vähäinen osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi