Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suuttui kun ostin uuden auton

Vierailija
01.06.2015 |

Ajan pitkää työmatkaa n.100 km päivässä ja vuoden olen kulkenut pikkuautolla jolla myös kuskaan lapsia..Miehellä uusi ja iso auto.Nyt sitten päätin että mun on aika vaihtaa autoa ja koska mieheni ei ollut asiasta kiinnostunut päätin hoitaa asian yksin.Löysin mielestäni kohtuuhintaisen uudehkon auton joka isompi ja turvallisempi kuin vanha autoni.Anoppi olli sitten tullut meillä käymään kun tulin illalla töistä ja hänen leukansa loksahtivat auki kun ajoin auton pihaan.Hän ei edes tervehtinyt mua ja lähti.Oli miehelleni alkanut päivittelemään että mistä sitä rahaa oikein tulee!Mieheni oli sanonut että joka kk saadaan palkkaa.Ja harva ihminen kai käteisellä ostaa autoa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 06:34"]Ajattele positiivisesti: sait uuden syyn valittaa anopistasi. 

[/quote]

Viesti ilmoitettu asiattomaksi.
T. Palstan kukkahattutäti

Vierailija
22/28 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Paitsi että käytetty auto todellakin kannattaa aina ostaa käteisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:08"]

MInä olen anoppi, joka ostaa autonsa käteisellä ja saa joka kerta miniältä kamalan valitusryöpyn, että olisi heilläkin ollut rahalle tarvetta. Sepä mukavaa, miniä on hyvä ja menee töihin eikä kinua minulta rahaa.

[/quote] 

Ei mikään ihme. Vanha ihminen ja haaskaa rahat paskaan. Voit olla huomenna kuollut ja sen miniäkin tietää. Auton myynti ei oo mikään helppo nakki tänäpäivänä. 

Vierailija
24/28 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on anoppi käynyt 3 krt kymmenessä vuodessa, hyvä niin, en valita mutta soittaa siyäkin enemmän.. Ja vittuilee joka asiasta:

kun ostimme uuden sohvan niin ei ole kyllä yhtään "mieheni" näköinen sohva, eikö sohva valita niin että kaikki siitä tykkää..

Oltiin hotellissa yötä niin ei meidän markku ole varmaan saanut valita tuota hotellia sille olis kelvannut hieman halvempikin (sokoshotelli kyseessä)

miehelläni oli siskon tytön ristiäisissä vaaleanpunainen paita, homoako tuo vaimosi yrittää sinusta tehdä..

tehtiin sushia itse ruuaksi ja mies mainitsi tästä äidilleen, "ilmankos sulta vaatteet tippuu päältä" osaako se vaimo mitään kunnon ruokaa tehdä..

sitten taas soittelee minullekkin välillä ja puhelee iloisesti ja lähettää terveisiä, nuo ihme kuittailut tuntuu hiukan omituisilta, mutta toisesta sisään, toisesta ulos meininki toimii:)

Vierailija
25/28 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ihmisillä kiukkusia anoppeja, suuttuvat milloin mistäkin

Vierailija
26/28 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat, ap. Mun anoppi suuttui, kun ostimme (hänen mielestään) liian kalliin vaatekaapin. Tosi juttu! Mä en käsitä mistä sikiää näitä, joiden mielestä on normaalia puuttua toisten asioihin.

Huom. Emme todellakaan elä anopin rahoilla tai saa heiltä mitään lahjoituksia.

Vierailija
27/28 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
28/28 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet pois, ja etäisyyttä. Nyt olis hyvä syy ottaa ne pois, kun suuttuu vaan, ei tommosta tarvi jaksaa! Vaikeiden ihmisten kanssa on aina vaikeaa, joten kannattaa vaan vältellä. En usko että saisitte häntä muuttumaan toisenlaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan