Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turhamaista kestovärjätä kulmat ja ripset?

Vierailija
01.06.2015 |

Kampaajalla siis, säännöllisesti, ja siinä samalla nypityttää kulmat? Mä oon niin vaalea että huvittais ryhtyä moiseen. Hiukset oon värjänny tummiksi ja tuntuu oudolta että kulmat aivan vaaleat ettei niitä edes miltei erota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sellainen kulmien ja ripsien värjääminen kestäis? Haaleneeko tosi helposti?

Ap

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mikäs siinä. Samallahan se menee, valtaosa naisista muutenkin käyttää ripsiväriä ja kulmakynää (niin myös minä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuukauden?

Vierailija
4/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan, huolitellut kulmat tuo tosi paljon ryhtiä ilmeeseen. Itse asiassa kulmat on mun mielestä yksiä tärkeimpiä juttuja kasvoissa ja tekee jo tosi paljon jos niissä on vähän väriä ja mallia vaikkei muuten juuri meikkaiskaan!

Vierailija
5/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 05:25"]

Ei ole, mikäs siinä. Samallahan se menee, valtaosa naisista muutenkin käyttää ripsiväriä ja kulmakynää (niin myös minä).

[/quote]

Joo ja mä oon siis niin käsi meikkaamisessa että ripsivärin ja puuteria osaan laittaa, en muuta =D enkä usein ripsiväriäkään käytä, en vaan jaksa ja tyydyn kulkemaan vaaleana zombina. Kulmia en ole nyppinyt _koskaan_. Sitä ei huomaa helposti kun tosiaan on niin vaaleet. Tekis mieli vähän panostaa itseen =)

Ap

Vierailija
6/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, vaikka olisikin turhamaista jonkun mielestä? Älä välitä muiden mielipiteistä, vaan tee niin kuin itse haluat tässä asiassa. Aika monet kuitenkin laittautuu jotenkin, ei tuo eroa hiusten laittamisesta tai meikkaamisesta mitenkään.

Anna mennä, ap. Kannattaa ehdottomasti nypityttää kulmat ammattilaisella, jos et ole niitä aiemmin nyppinyt. Voit sitten kotona ylläpitää tulosta helposti, kun muoto on kunnossa. Kulmat ja ripset tuo paljon pirteyttä ilmeeseen ja kehystää kasvoja. Ja kestovärjäys varmasti helpottaa sun elämää.

Vierailija
7/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo kestovärjäys kesti kulmissa vain kaksi viikkoa, kulmat uusiutui kai niin nopeasti.