Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari: Keski-ikäisiltä pitäisi kieltää alkoholi ja pääsy someen

Vierailija
28.01.2022 |

Kummalliseksi on maailma mennyt, kun päälehti tosissaan päästää tällaisia kirjoituksia läpi.
Huumoria ei nimittäin jutussa ollut pätkääkään.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä naamapalmu. Muuten ihan normaali artikkeli, mutta miksi toimittaja ei tarkista ikäkäsityksiään? On hyvin häiritsevää lukea tuota sontaa kun siinä on sekaisin boomerit ja keski-ikäiset.

Tämä toimittaja kuvittelee ah, niin kovasti edustavansa nuorta edistyksellistä sukupolvea ettei edes tajua olevansa itse yli-ikäinen boomer eli nuorten kielessä nykyään kuka tahansa viime vuosituhannella syntynyt.

Nuorten mielestä tuo mummo ei poikkea mitenkään menneisyyteen jämähtäneestä irma ja jorma-sukupolvista.

Kuten kaikki punavihreää ideologista paatosta suoltavat Helsingin Sanomien tomittajat, tämäkin on sulkeutunut omaan kuplaansa jossa elävät oikeinajattelijat katsovat alaspäin niitä pikkuihmisiä joilla on väärät arvot ja mielipiteet. Eli ryhmää jonka pitäisi tilata HS ja maksaa toimittajien palkat.

Vierailija
62/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku pistää linkin vai onko tämä juttu vain niille joilla on varaa tilata hesari? Onko köyhällä, keski-ikäisellä ja juopolla varaa edes lukea tätä kirjoitusta?

https://www.hs.fi/nyt/art-2000008543473.html

Kiitos linkistä. Eikö tuossa ole puolet totta ja toisaalta kirjoittaja on nuori. "Kukaan ei ole koskaan ollut minulle yhtä ilkeä kuin humalainen keski-ikäinen nainen", no keski ikäisenä allekirjoitan. Ööh, mielestäni nuoriso sortuu enemmän kourintaan, juomien "terästämiseen", siis seksuaalisen häirintään. Tangomarkkinat, jopa seinäjoen poliisi on tainnut tuomita nuo juhlat, ennemmän tehtäviä kuin provinssissa.  "Boomer, metaversum, adidas" kirjoittaja on nuori. Mikä on tiktok? Ja kyllä tiedän mikä on tiktok, siellä lapset liikuttelee huuliaan oikean laulajan tahtiin ja luulevat osaavansa tanssia.

Miksi aikuinen tuohtuu tuollaisesta kirjoituksesta tai provosoituu, ei tavoita minua. Kirjoittaja on nuori ja hänellä on paljon opittavaa oikeasta elämästä. Tyhjä pää mutta voiko tuolle oikeasti suuttua. Sanna Ukkola hyökkää ihmisten ulkonäköä vastaan ja kirjoittaa kauheaa sontaa? Ja hirveintä on tämä nuori joka sohaisi pesään ja kokeilee siipiään. On monella oudot murheet nykymaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä naamapalmu. Muuten ihan normaali artikkeli, mutta miksi toimittaja ei tarkista ikäkäsityksiään? On hyvin häiritsevää lukea tuota sontaa kun siinä on sekaisin boomerit ja keski-ikäiset.

Tämä toimittaja kuvittelee ah, niin kovasti edustavansa nuorta edistyksellistä sukupolvea ettei edes tajua olevansa itse yli-ikäinen boomer eli nuorten kielessä nykyään kuka tahansa viime vuosituhannella syntynyt.

Nuorten mielestä tuo mummo ei poikkea mitenkään menneisyyteen jämähtäneestä irma ja jorma-sukupolvista.

Kuten kaikki punavihreää ideologista paatosta suoltavat Helsingin Sanomien tomittajat, tämäkin on sulkeutunut omaan kuplaansa jossa elävät oikeinajattelijat katsovat alaspäin niitä pikkuihmisiä joilla on väärät arvot ja mielipiteet. Eli ryhmää jonka pitäisi tilata HS ja maksaa toimittajien palkat.

Käytät itse sanaa boomer ja uskot hesarin edustavan punavihreää, taidat ihan itse asua omassa kuplassa.

Vierailija
64/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät itse sanaa boomer ja uskot hesarin edustavan punavihreää, taidat ihan itse asua omassa kuplassa.

Vaihdoin jo vuosituhannen taitteessa Helsingin Sanomien tilauksen Vartiotorniin.

Siinä on paljon vähemmän omaa ylivertaisuuttaan julistavan uskonlahkon paatosta joka sivulla.

Vierailija
65/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea juttua tai ketjua, mutta kyllä multa ainakin olisi hyvä kieltää alkoholi ja some 😂. Tunnen monta muutakin joilta pitäisi. Harvalle ne nyt erityisesti hyvää tekee.

Vierailija
66/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin jo vuosituhannen taitteessa Helsingin Sanomien tilauksen Vartiotorniin.

Siinä on paljon vähemmän omaa ylivertaisuuttaan julistavan uskonlahkon paatosta joka sivulla.

Oletko ikinä edes harkinnut omien aivojen käyttöä? Opitun tiedon yhdistäminen omaan järkeilyyn?

Jos joku viitsii oppia tai lukea jotain, onko hän ylivertainen sinuun nähden? Vai oletko sinä vain laiska ja tollo?

Vierailija
67/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea juttua tai ketjua, mutta kyllä multa ainakin olisi hyvä kieltää alkoholi ja some 😂. Tunnen monta muutakin joilta pitäisi. Harvalle ne nyt erityisesti hyvää tekee.

"En jaksa lukea", perussuomalaisilla pitäisi olla tuo mottona.

Vierailija
68/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möyhkääminen loppui yllättävän äkkiä kun järki alkoi puhumaan. Ja todella kummalllista möyhkätä täällä eikä kertoa hesarille tai kirjoittajalle mitä ajattelevat? Hiiret pitää todella pientä ääntä, ei se että syövät ruokia, vaan se että paskovat ruuan sekaan.

Vierailija
69/69 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuva maailma pelottaa, ahdistaa, suututtaa ja turhauttaa kirjoittaa tämä naisoletettu. Ei hän tiedä mikä ketäkin pelottaa mutta kun on muotia tunkea tuota "Pelottaa"- sanaa joka asiaan.

-61.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi