Ostin juuri elämäni ensimmäiset osakkeet!
Kommentit (30)
Hyvä valinta ja hyvä hetki ostaa, onnittelut.
Sijoittaminen pitää aloittaa ennen kirjoittamaan oppimista - olet myöhässä. Ei ole hätäisten hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta ja hyvä hetki ostaa, onnittelut.
Sampo jakaa suhteessa paremmat osingot keväällä.
Vakuutusala on vakaammalla pohjalla, kuin pankkiala. Jos ei kasvuosakkeisiin halua sijoittaa, niin näistä arvo-osakkeista olisin valinnut Sammon.
Ostin siis Nordean lainalla Holiday Club osakkeen paimiosta viikolla 42!
Mitä kautta ostit ja paljonko sijoitit?
Oikea aika ostaa Nordeaa. Se on nyt alennusmyynnissä.
Hienoa! Jo kymmenen euron sijoitus kuukaudessa riittää siihen että voit tulevaisuudessa elää pelkillä koroilla!
Vierailija kirjoitti:
Olin sellaisessa tapaamisessa, josta luvattiin kylpyläloma. En meinannut ostaa, mutta kuulosti niin hyvältä. Vaihto-oikeuksia ja kaikkea. Alle 20 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, varmasti saat aivan loistavan tuoton sijoituksellesi.
P.S. Aivan loistavan hyvän viikon valitsit Paimion seudulle. Säät suosii ja tekemistä riittää.
Minä annoin joululahjaksi rahaa niin, että joka kuukausi annan muutaman kympin sijoitettavaksi, mutta lahjansaajan on itse tehtävä sijoitus ja tehtävä siitä minulle jonkinlainen info. Saa nähdä tarvitseeko helmikuussa enää siirtää rahaa :)
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin joululahjaksi rahaa niin, että joka kuukausi annan muutaman kympin sijoitettavaksi, mutta lahjansaajan on itse tehtävä sijoitus ja tehtävä siitä minulle jonkinlainen info. Saa nähdä tarvitseeko helmikuussa enää siirtää rahaa :)
Sijoitus se lottokin on.
Vierailija kirjoitti:
Nordnetissä ostin.
Olin avannut osakesäästötilin pari vuotta sitten sinne ja havahduin tässä yksi päivä, että sellainen on ylipäätään olemassa. Olin menossa lopettamaan sitä, mutta sen lopettaminen olisi maksanut 50 euroa. Ajattelin, että en nyt hyvänen aika ala laittaa viittäkymppiä jonkun tilin lopettamiseen. Siirsin sitten lisää rahaa sinne ja ostin Nordeaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin kunnolla Talvivaaraa.
Tänäänkö?
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaminen pitää aloittaa ennen kirjoittamaan oppimista - olet myöhässä. Ei ole hätäisten hommaa.
Täällähän on monella aikaa sitten vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet miettinyt minkä golf-osakkeet ostat lisäksi? Kyllä Nordea tuollaiselle sijoitusgurulle siihenkin lainaa myöntää. Suosittelen yhtiöksi vaikkapa Kotojärvi golf, vakaa ja kasvava yhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet miettinyt minkä golf-osakkeet ostat lisäksi? Kyllä Nordea tuollaiselle sijoitusgurulle siihenkin lainaa myöntää. Suosittelen yhtiöksi vaikkapa Kotojärvi golf, vakaa ja kasvava yhtiö.
Heh. Ihan nöyräksi vetää. En ikinä ajatellut itsenäni sijoittajana, mutta miksipä ei golffiakin sitten jos on kannattavaa kerran.
Nordean työntekijäkö siellä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Ihan nöyräksi vetää. En ikinä ajatellut itsenäni sijoittajana, mutta miksipä ei golffiakin sitten jos on kannattavaa kerran.
Paimiosta olisi ehkä kannattanut ostaa viikkoja 44 - 47, mutta ne on varmaan loppu valtavan suosion vuoksi. Siksi viikko 42 on ihan hyvä myös.
Loma- ja golf-osakkeet on myös kannattava sijoituskohde.