Miehen kaverin tyttöystävä haluaa mun miestä
Miehen parhaan kaverin tyttöystävä on selvästi kiinnostunut mun miehestä. Eilen baarissa oli taas niin selkeetä! Vituttaa, eikä ole eka kerta. Ei kuitenkaan niin suoraa, että kehtaan edes miehen kanssa asiasta jutella, eikä se ehkä ite ees tajuu, mutta mun silmiin näky ihan heti. Tiedättehän sen elekielen, kun nojaa ja keimailee ja kikattelee. Ei semmoista yhtään tarkkanäköisempi missaa. Jotenkin kamalan nolo olo koko hommasta, eihän tälle mitään tietenkään voi tehdä, paitsi koittaa vältellä koko pariskuntaa...
Onko vertaistukea tällaiseen?
Kommentit (6)
Sama juttu. Feel ya bro. Mun mies onneks inhoo tätä akkaa ja näyttää sille kuka on sen beibe.
Voi kuinka kummallista kertakaikkiaan. Ja itse tietysti olet pelkästään iloinen asemastasi.
En usko että mustistelen turhaan, näin selkeitä merkkejä on vaikea lukea väärin. Mun mies on vielä semmoinen jäyhis ettei muiden eessä paljon pussaa :( Varmaan tää nainen aattelee, ettei olis pahakaan rasti vaihtaa kaverista toiseen, kun meidänkin kuuden vuoden suhde on ihan tunteeton ja kylmä, mutta totuus on toinen, parisuhteemme voi hyvin.
Kerro, 3, lisää sun tilanteesta? Ihana kun sulla miehen tuki ja inho puolellasi kuitenkin!
Numero nelosen viesti sujahti nyt ohi.
Mulla oli joskus toisinpäin, eli mieheni oli ihastunut kaverinsa tyttöystävään.
Ei ehkä ihan sama asia, mutta mun systeri on selkeästi ihastunut mun mieheen. Mies ei tajua koko asiaa. En ole ääneen sanonut kenellekään. On tietenkin kiva kun tulevat hyvin toimeen jne mutta vähän vaivaannuttava tilanne. Siskoni on aina ollut myös paras frendini. Viimeksi hän taisi tajuta että olen ymmärtänyt asian, lähti yllättäen kotiin kesken vierailun. Asumme 300km päässä toisistamme. Lähinnä vähän säälin siskoani, hän on niin yksinäinen. No juhannuksena nähdään taas. Aion tarkkailla asioita, välillä kun tuntuu että jospa olenkin kuvitellut kaiken? Tiedän kyllä etten ole, mutta en haluaisi uskoa koko asiaa.
Tai sitten olet turhaan mustis..