Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsykoke ohitse.. masentaa

Vierailija
31.05.2015 |

Luin koko kevään pääsykokeeseen. Oli muutama päivä sitten. Nyt on aivan joten alaluloinen olo ja tyhjä. Töitäkään ei ole vielä, vaan alkavat tässä hiljalleen säideb mukaan, joten niihin ei voi upottaa tätä oloa. Masentaa, koska olen jo lähempänä kolmeakymmentä ja olisi viimeiset hetket päästä kouluun. Hain yliopistoon. Vielä olisi amk:in kokeet ensi viikolla, mutta eipä huvita mennä.

Koe oli sinänsä helppo ja tiedän oikeastaan virheet mitkä tein (tarkistin heti kokeen jälkeen kirjasta). Liian monta virhettä todennäköisesti, verrattuna kuinka monta hakijaa, jotta voisi kouluun päästä. Mitä sitä syksyllä alkaa tekemään.. Olen sitäkin koko kevään miettinyt, kun työ on vain kesätyö. Tuntuu, ihan luuserilta ja mitättömältä. Miksi toiset pääsevät moniin yliopistoihin ja itse ei edes yhteen? Kai sit pitää vaan hyväksyy et oon niin vajaaälyinen ja jatkan tässä perusduunarin tylsässä ja köyhässä elämässä eläkkeelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella haluat sinne, niin ei kai maailmasi kaadu, vaikka se menisi vuoden päähän? Yritä nauttia muusta mitä elämällä on tarjottavaa.

Vierailija
2/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet jo tuon ikäinen, niin voisitko hakea avoimen väylän kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:38"]No jos olet jo tuon ikäinen, niin voisitko hakea avoimen väylän kautta?
[/quote]

No olen sitäkin tässä alkanut miettiä, jos yrittäisi. Tuntuu vain että mitä tahansa yritän, niin asiat aina lopulta epäonnistuvat. Olen niin keskinkertainen kai.

ap

Vierailija
4/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PILUNAAMA ,PILUNAAMA, ONKO SE TITTELIN SAAVA

T_ HENNA

Vierailija
5/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opiskella avoimessa välivuoden ajan, jos vain on rahaa siihen. Sitten on jo osa tutkinnosta suoritettu :) Ja myös ensi kevään pääsykoe on paljon helpompi. Toivotaan, että pääset kuitenkin nyt jo.

Vierailija
6/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiroile juuri koskaan mutta nyt mikään muu sana kuin vitu*us ei kuvaa tätä tunnetta.

ap

Vierailija
7/7 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mille alalle hait? Ehdottomasti avoimeen opiskelemaan ensi vuodeksi! Ei sun tarvitse kokoaikaisesti opiskella, muutamakin kurssi on jo askel eteenpäin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan