onko ne jääkiekkopelien tanssitytöt ammattilaisia
Kommentit (13)
Kyllä ne yleensä johonkin ryhmään kuuluu.. mutta ammattilaisia.. nojoo.. ainakin tepsin peleissä jotain lukiolaistyttöjä..
Ainakaan oulussa ei ole ammattilaisia vaan harrasteryhmä. Pääsykokeet oli heillä alkukeväästä enai kaudelle. Vaativat tanssitaitoa ja kokemusta
Aika monella on kaljamaha. Eli se siitä ammattimaisuudesta.
Voiko tuommoiseen hakea jos ei ole varsinaista kokemusta mutta tykkää paljon tanssia ja on rytmitajua?
Haluutko tosissas sinne ilmaseks äijien kähmittäväks
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:42"]
Haluutko tosissas sinne ilmaseks äijien kähmittäväks
[/quote]
Ei niitä siellä kukaan kähmi, retardi.
Mua aina jotenkin säälittää kun ne yrittää ketkua siinä ja olla seksikkäitä epämukavissa kengissään. Ne ei yleensä oikein osaa tanssia samanaikaisesti. Ja varmaan niillä on kylmäkin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:48"]Mua aina jotenkin säälittää kun ne yrittää ketkua siinä ja olla seksikkäitä epämukavissa kengissään. Ne ei yleensä oikein osaa tanssia samanaikaisesti. Ja varmaan niillä on kylmäkin.
[/quote]
Millaset kengät niillä sit on :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:48"]Mua aina jotenkin säälittää kun ne yrittää ketkua siinä ja olla seksikkäitä epämukavissa kengissään. Ne ei yleensä oikein osaa tanssia samanaikaisesti. Ja varmaan niillä on kylmäkin. [/quote] Millaset kengät niillä sit on :D
[/quote]
Yleensä ihan jotkut lenkkarit.
Jossain KHL-pelissä näytti olevan peräti matalat korkkarit. Ihan normaalit, eivät tuota ongelmia muuta kuin feministeille.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:36"]Ainakaan oulussa ei ole ammattilaisia vaan harrasteryhmä. Pääsykokeet oli heillä alkukeväästä enai kaudelle. Vaativat tanssitaitoa ja kokemusta
[/quote]
No jos näitä tanssijoita seuraa peleissä niin voi vain miettiä, mitä siellä "pääsykokeissa" on tehty; riittääkö jos on erottanut vasemman ja oikean toisistaan?
Siis ne cheerleaderit