Greyn Anatomia parhaat kohtaukset
Nyt kun omasta mielestäni sarja on mennyt jo niiin huonoksi ettei voi edes katsoa, voidaan muistella vanhoja hyviä hetkiä. Omia lempparihetkiä, niin iloisia kuin surullisiakin
-Jakso missä tanko on lävistänyt miehen ja naisen. Nainen menehtyy
-Ambulanssi ajaa kolarin siinä sairaalan pihalla ja toinen mies yrittää pysyä hereillä niin kauan että vaimo tulee (heidän kohtaamisensa)
-Meredhitin ja Derekin kylpykohtaus (jonkun jakson alussa muistaakseni) ja heidän post it-vihkimisensä
-Kun sarjan alkupäässä on joulu ja ainakin Meredith, George ja Izzie makaavat kuusen alla
Lisäksi paljon yksittäisiä repliikkejä joita ei tässä muista, Cristina yleensä paras näitä laukomaan.
Omia suosikkihahmoja ovat Teddy, Cristina, Callie, Mark ja Arizona. <3
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:48"]
32 Ap. Onko teillä inhokkihahmoja? Tai sellaisia vähemmän pidettyjä. Owenista en aina tykkää, on Cristinaakin kohtaan aina jotenkin tosi "aggressiivinen", ja joskus aika kapeakatseinen. Mutta hänessäkin hyviä puolia. April on aluksi tosi ärsyttävä, kuten muidenkin mielestä, mutta aloin kyllä tykätä sarjan edessä. Mercy-Westiläisistä oli niin ärsyttäviä Percy ja Reed! Ei sillä ettenkö olisi itkenyt silmiä päästä näiden kuoltessa mutta...
[/quote]
Oma suosikkini oli George, harmitti että lähti niin aikaisin. Pidin myös Izziestä ja Calliesta. Suurin inhokkini ehdottomasti Meredith. Vastenmielinen ja itsekeskeinen prinsessa ja todellinen mean girl, mm. Izzietä ja Callieta kohtaan sarjan alkupuolella. Näyttelijän eleissä ja ilmeissäkin jotain vastenmielistä.
Viisi ensimmäistä kautta olin sarjan fani, mutta sen jälkeen katsominen on käynyt todella satunnaiseksi. Hyvät hahmot ovat lähteneet ja se oksettava Meredith saa vaan entistä enemmän ruutuaikaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:48"]
32 Ap. Onko teillä inhokkihahmoja? Tai sellaisia vähemmän pidettyjä. Owenista en aina tykkää, on Cristinaakin kohtaan aina jotenkin tosi "aggressiivinen", ja joskus aika kapeakatseinen. Mutta hänessäkin hyviä puolia. April on aluksi tosi ärsyttävä, kuten muidenkin mielestä, mutta aloin kyllä tykätä sarjan edessä. Mercy-Westiläisistä oli niin ärsyttäviä Percy ja Reed! Ei sillä ettenkö olisi itkenyt silmiä päästä näiden kuoltessa mutta...
[/quote]
Oma suosikkini oli George, harmitti että lähti niin aikaisin. Pidin myös Izziestä ja Calliesta. Suurin inhokkini ehdottomasti Meredith. Vastenmielinen ja itsekeskeinen prinsessa ja todellinen mean girl, mm. Izzietä ja Callieta kohtaan sarjan alkupuolella. Näyttelijän eleissä ja ilmeissäkin jotain vastenmielistä.
Viisi ensimmäistä kautta olin sarjan fani, mutta sen jälkeen katsominen on käynyt todella satunnaiseksi. Hyvät hahmot ovat lähteneet ja se oksettava Meredith saa vaan entistä enemmän ruutuaikaa.
[/quote]
Mulle menee vielä 6 ja 7 kausikin, 8.kaudella tulee mukaan Teddy Altman, mutta ysikauteen loppuu katsominen mulla:D
Izzien ja Dennyn rakkaustarina <3
Kun Meredith hoitaa pahoin onnettomuudessa vammaitunutta, kuolevaa potilasta ja se viestittää sormillaan olevansa "007" eli Meredithin työkaveri Geroge O'Malley joka juuri oli lähtenyt johonkin armeijalääkörin hommiin mutta joutunutkin onnettomuuteen :(
Lento-onnettomuus ja tapahtumat metsässä ja ennen kaikkea Markin kuolema :(
Meredhitin ja sen murhaajan "suhde". Ja kun hän vielä menee katsomaan teloitusta...
Minä olen Cristina-fani, joten kaikki Cristinaan liittyvät kohtaukset ja repliikit ovat niitä parhaita. Pidän pommiepisodista ja ampumisjaksoista sekä Cristinan ja Burken häistä.
Addison oli myös yksi suosikeistani, samoin Callie ja molemmilla on todella hauskoja kohtauksia. Yksi hauskimmista on se, kun Addison on saanut jostain kasvista allergisen reaktion.
Parasta oli kun rekka törmäsi Derekin autoon.
Se kun Izzie kiskaisi paidan päältänsä ja huusi kaikille, kun muut mollasivat mallihommista. YAAAAS.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:08"]Mihin Mark kuoli? :(
[/quote]
Lentokone tipahti alas ... Elivät metikössä jonkun aikaa mutta Mark kuoli siellä. Samoin Meredithin sisko Lexie.
Mikä myrkkysumakki se oli!!:D joku tollanen. Mä lämpesin Addisonille vasta siinä vaiheessa, kun alkoivat heittää Derekin kanssa läppää "Satan's has a sense of humour" tyyliin :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:08"]Mihin Mark kuoli? :( [/quote] Lentokone tipahti alas ... Elivät metikössä jonkun aikaa mutta Mark kuoli siellä. Samoin Meredithin sisko Lexie.
[/quote]
Eikun Mark kuoli vasta myöhemmin sairaalassa, mutta lento-onnettomuuden komplikaatioita oli sekin.
Derek kuoli auto-onnettomuuden seurauksena, kun hoitava sairaala mokaili.
Valitettavasti kaudet 1-5 parhaat, sitten rajua alamäkeä. En jaksa enää katsoa, edes Derekin kuolema ei saanut ruudun ääreen. Niin kulunutta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:53"]
Meredhitin ja sen murhaajan "suhde". Ja kun hän vielä menee katsomaan teloitusta...
[/quote]
Mikäs tää oli? Ei mitään mielikuvaa...
Viime keskiviikkona tuli Suomessa ulos jakso, jossa rekka törmäs Derekin autoon. Kuoli sitten siihen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:12"]"It's George!"
[/quote]
Se oli hirveää. Tuli minulle täydellisenä yllärinä. Shokki!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:13"]Viime keskiviikkona tuli Suomessa ulos jakso, jossa rekka törmäs Derekin autoon. Kuoli sitten siihen.
[/quote]Kuoli hoitovirheen seurauksena
Meredithin rakentama kynttilätalo:)