Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun avomiehen käytöksestä? Sulattaisitteko?

Vierailija
31.05.2015 |

Perjantaina tuli töistä ja alkoi samantien tiuskimaan mulle. Ei ollu mitään varsinaista riitaa, mutta puhui mulle ilkeään sävyyn kaikesta. Minä siitä tulistuin ja sanoin että lähden mökille lauantaina mieluummin vain lasten kanssa ilman häntä, jos ei muuta kuin vain halua pahoittaa mieltäni.

Mies sanoi käyvänsä autolla pikaisesti

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet ottanut kumppaniksesi miehen, joka huutaa lapsillesi ja tiuskii sinulle. En katselisi mokomaa edes lasten omalta isältä, saati sitten joltain lapsille vieraalta mieheltä. Kyllä se on sun tehtäväsi turvata lasten kasvuympäristö ja heittää moinen huutelija mäkeen.

Vierailija
22/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 30-v. Ollaan puhuttu kyllästymiseen asti tuosta miehen tavasta tiuskia. Ihan alusta asti ollaan puhuttu siitä. Olen sanonut hänelle että suhde loppuu jos tiuskiminen ja huutaminen ei lopu. Mies aina lupaa muuttua ja tsemppaa hetken ja sitten se tiuskiminen taas alkaa. Näköjään tuo ei muutu. Tiuskii jopa äidilleenkin.

Lapset kuitenkin tykkää hänestä, joten siksi on hiukan korkeampi kynnys jättää mies, vaikka mieli tekis. Ja millä ilveellä edes saan tuon miehen täältä ulos kun ei itse suostu lähtemään?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ymmärrä nyt, mutta lapsesi oikeasti rekisteröi huonon ilmapiirin vaikka kuinka yrittäisit salata sitä. Jos pari vuotta jo mies on tiuskinut ja riidellyt, kannattaisi sinun todella miettiä tuota suhdetta. jos sinä et ole onnellinen, lapsesikaan eivät ole onnellisia. Jos sinä annat kohdella itseäsi huonosti, näytät esimerkilläsi lapsille, että huono kohtelu on "normaalia" elämää. Mies ei ole edes lasten isä, miksi siis siedät tuollaista??

Ja vastaus kysymykseesi, en todellakaan sulattaisi!

Vierailija
24/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:23"]

Eli mietin tässä vaan että onko tuollainen käytös kuinka tavallista/normaalia? Sulattaisitteko te jatkuvaa tiuskimista, riidan kylvämistä ja muina miehenä yön yli poissa oloja? Ei ole lasteni isä ja alusta asti on ollut hänellä tapana tiuskia. Pari vuotta oltu yhdessä. Myös lapsia kasvattaa huutamalla. Itse taas hillitsen itseni enkä ala rähjäämään. Siksi odotan sitä myös muilta. Ap

[/quote]

Johtuu ihan kotioloista. Miksi nostat itseäsi jalustalle ("minä hillitsen itseni, enkä ala rähjäämään"), et sä sitä miestä mitenkään parempi ole. On sinussakin vikoja varmaan. Mies aistii että katsot häntä alaspäin. Ei se oikeuta tiuskimaan, mutta itsepähän hänet valitsit.

Vierailija
25/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan jätkällä suhde toiseen mieheen? Toisaalta tykkää homoilla ja toisaalta kotona pitää esittää perusheteroa, vaikka mieli tekisy työntää musta jättidildo pyllyyn, iskeä Streisandit soimaan ja vetää poppersit nenuun.

Vierailija
26/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passita mies lääkäriin. Voi olla vaikka verensokeriongelmia tms?

Vierailija
27/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:48"]Oliskohan jätkällä suhde toiseen mieheen? Toisaalta tykkää homoilla ja toisaalta kotona pitää esittää perusheteroa, vaikka mieli tekisy työntää musta jättidildo pyllyyn, iskeä Streisandit soimaan ja vetää poppersit nenuun.
[/quote]
Juuh

Vierailija
28/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä. Olette molemmat todella lapsellisia, osaatteko ollenkaan puhua asioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän