Maksaako terveyskeskuskäynti työttömällekin
joka ikisen kerran erikseen? En siis käy usein enkä todellakaan turhaan, mutta nyt on pakko alkaa karsia niitä harvojakin kertoja. Liian kallista.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:05"]
3 ensimmäistä kertaa maksaa, sitten on ilmaista.
[/quote]Ei ole mulle ilmaista ollut koskaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:05"]
[/quote]Ei ole mulle ilmaista ollut koskaan.
[/quote]
Niin menetellään ainakin turussa. Tiedän kun olen ollut siellä töissä hyvinvointitoimialan maksutoimistossa.
T. 2
Riippuu kunnasta. Meidän kunnassa maksaa max. 3 kertaa vuodessa. Veteraanit ja lapset on vapautettu maksusta. Jos haluat ilmaiseksi ja nopeasti lääkäriin niin kannattaa hankkia työpaikka.
Ja unohtui tosiaan mainita, että 3 ekaa kertaa per vuosi maksaa ja loput käynnit on maksuttomia.
T.2
Meillä maksaa 3 ensimmäistä käyntiä, vaihtoehtoisesti voi ekalla kerralla maksaa vuosimaksun joka tulee hieman halvemmaksi kuin tuo 3:n kerran maksu.
Pelkkä hoitajalla käynti on ilmainen. Päivystyksessä käynti maksaa aina.
Turussa ei ainakaan maksa työttömille, tt tuki asiakkaille, opiskelijoille, sotavetraaneille, joillekin eläkeläisille jne. https://www.turku.fi/Public/?contentid=414079&nodeid=9382
Riippuu kunnasta. Joissakin kunnissa ei maksa kenellekään yhtään kertaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:14"]
Riippuu kunnasta. Meidän kunnassa maksaa max. 3 kertaa vuodessa. Veteraanit ja lapset on vapautettu maksusta. Jos haluat ilmaiseksi ja nopeasti lääkäriin niin kannattaa hankkia työpaikka.
[/quote]Mistä niitä hankitaan? Kerro niin hankin sellaisen heti kun pitkä sairaslomani loppuu.