McDonaldsin hygienia hyi
Tilasin jäden ja näin kun poimi lusikan laatikosta ottaen paljain sormin kiinni lusikan siitä päästä jonka laitan suuhuni. Eikö siellä ole mitään ohjeistusta asiasta?
Kommentit (12)
No mitä sanoit sille? Vai pistitkö lusikan suuhun? :O
Sama sormi mahdollisesti käynyt likaisessa peppureiässä 5 min aikaisemmin...
Ei ne tartu niin nopeasti ja pysyt terveenä kun vatsa tottuu noihin kakkabakteereihin.
Jos ei itseltä löydy tajua ja ymmärrystä hygieniasta, niin työskentelytavat on juuri tuota luokkaa. Missään paikoissa ei neuvota pilkulleen, miten toimitaan jokaikisessä mahdollisessa tilanteessa vaan oletetaan, että hygieniapassin omaavat ymmärtävät oikeat menettelyt. Ja kyllä ihan maalaisjärkeäkin saisi käyttää, mutta sekin tuntuu osalta puuttuvan täysin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:37"]
Jos ei itseltä löydy tajua ja ymmärrystä hygieniasta, niin työskentelytavat on juuri tuota luokkaa. Missään paikoissa ei neuvota pilkulleen, miten toimitaan jokaikisessä mahdollisessa tilanteessa vaan oletetaan, että hygieniapassin omaavat ymmärtävät oikeat menettelyt. Ja kyllä ihan maalaisjärkeäkin saisi käyttää, mutta sekin tuntuu osalta puuttuvan täysin.
[/quote]
vitun kasipää apina mul on hygeinia passi ja mä en tunne vittu ketään jolla on hygeiena passi joka ei osais ottaa lusikkaa käteen hygienisesti saatanan pellet ette tiiä mistään mitään urpot!
Joo oon kuullu että yhdessä Mäkkärissä jääpala-automaatissa oli joku hyttysten pesä ym :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:37"]Jos ei itseltä löydy tajua ja ymmärrystä hygieniasta, niin työskentelytavat on juuri tuota luokkaa. Missään paikoissa ei neuvota pilkulleen, miten toimitaan jokaikisessä mahdollisessa tilanteessa vaan oletetaan, että hygieniapassin omaavat ymmärtävät oikeat menettelyt. Ja kyllä ihan maalaisjärkeäkin saisi käyttää, mutta sekin tuntuu osalta puuttuvan täysin.
[/quote]
vahinkoalapeukku, oli pakko kertoa kun täällä niistä ollaan niin tarkkoja xd
Mäkeissä yms. On hygienia kaukana! En todellakaan uskalla syödä salaatteja yms. Kylmiä.
Olen nähnyt monta kertaa kun kassatyöntekijä, joka käsittelee mm. rahaa, on pussittanut nugetit paljain käsin pakkauspussiin pesemättä käsiä.....
Miettikääpäs kahdesti niiden pizzerioiden hygieniaa myös ;)
Ei kiva. Aina ei tiedä mitä ne tekevät